Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Mod jest extra, monolit toczy wojny z chimerami w szpitalu 24/7, wszędzie armia najemników (tu ss z marszu najemników ;d http://www.xfire.com/profile/traceurgam ... #114066342) ale denerwujące są legiony szczurów i nibypsów. P.S.: Przez tego moda wszyscy mi zginęli w misji Ewakuacja ;p
mam pewien problem mianowicie gra się wywala do pulpitu kiedy ładuje mi się lokacja prypeć mam wersję 1.6.0.2 i nie mam żadnych innych modów zrobiłem wszystko co trzeba pozmieniałem linijki z góry dziękuję za pomoc
dobra przepraszam za kłopot zapomniałem że wcześniej zainstalowałem mod to że żaden upgrade nie wyklucza innego potem go usunąłem jak tego moda wkleiłem sorry już działa wszystko
ja mam problem z tymi linijkami że jeśli wcześniej nie instalowałeś żadnych modów to podmień linijkę jakąś tam na jakąś tam tyle że jak podmieniam i zapisuje to wyskakuję mi odmowa dostępu proszę o pomoc!!!!!!!!
gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem. To w takim razie co musiał by mieć dziadek by być babcią? (...) nieważne
Wejdź we właściwości pliku i odznacz tylko do odczytu. Jeżeli to nie pomoże to uruchom jako administrator. I nie pisz tego w każdym poście - jeden starczy.
Mod jest dobry, ale nibypsów i szczurów jest po prostu za dużo (każda grupa to ok. 40 osobników) , a misja Jeden strzał jest chyba niemożliwa bo za każdym razem najemnicy kogoś atakują a ja nic nie robię a cel 1 (ten koleś od klienta) zawsze ucieka.
Dokładnie, przydałby się skrypt czy coś takiego, co wyłączyłoby osiedle z alife'u na czas trwania misji "Jeden strzał", bo tego po prostu nie da się wykonać. Od razu mówię, że się na skryptach nie znam, więc tego nie zrobię.
A może poprostu na czas misji w pliku fsgame.ltx zmieńcie spowrotem wartość: $game_data$ z true na false. Gra uruchomi się ze standardowych skryptów i nie będzie tej całej nawalanki.
Po pierwsze w Zewie zmiany w fsgame.ltx nie mają już żadnego efektu (trzeba usunąć gamedatę, żeby grać na vanilli) a po drugie to nic nie da. Co się zespawnowało to zostanie i będzie zawracać głowę najemnikom. Nie mówiąc o tym, że pewnie save się nie wczyta.
"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian