[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Cromm Cruac w 27 Lip 2011, 12:04

Tu masz tutka jak łączyć mody. To nie takie trudne.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Igi07 w 27 Lip 2011, 12:29

Próbowałem i niestety się nie udało. Proszę możesz to zrobić bo ja nie jestem dobry z modowania :facepalm: . Tak więc bardzo proszę :D . I jeszcze raz przepraszam za kłopot szanowną administrację i użytkowników którzy tracili na mnie czas.

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Cromm Cruac w 27 Lip 2011, 14:50

doklej tą część z Dinamic Hud-a do ui_custom_msgs.xml z MSO (przed </header>):
Kod: Zaznacz wszystko
<!-- Dinamic HUD -->
   <hud_gas_blue x="0"
...
...
</hud_blood5>
<!-- /Dinamic HUD -->

Może zadziała ale pewny nie jestem bo wygląda na to, że MSO też używa jakiegoś dynamicznego huda i mogą one powodować konflikt.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Igi07 w 27 Lip 2011, 15:02

Nie działa, ale trudno. Odstawie na razie dynamic_HUD'a. Dzięki Cromm, chociaż nie działa to i tak stawiam :wódka: . Za to, że musiałeś tracić na mnie czas. Może kiedyś komuś się uda to zrobić, ale na razie będę grać z samym M.S.O.

Pozdrawiam!

Za ten post Igi07 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack.
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 27 Lip 2011, 18:32

Jaką masz wersję MSO??? Bo ja sobie dorzuciłem Dynamic Hud i działa. Jak chcesz to Ci upnę gotowca.

Edit: Proszę bardzo - w archiwum masz dwie wersje - dla gołego MSO i mieszanki Atmosfear3+MSO - wybierz która Ci pasuje i po zainstalowaniu MSO albo MSO+AF3 wklei i scal odpowiednią gamedatę (daj tak jak zapyta czy zamienić piliki)

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Igi07.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Igi07 w 27 Lip 2011, 19:46

Ścigacz jesteś wielki :E :E :E . Jak na razie działa. Wielkie dzięki, jak będę mógł to postawie ci :wódka: .

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez failedmission w 06 Sie 2011, 12:58

Link do ściągnięcia nie działa.
failedmission
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 05 Sie 2011, 13:32
Ostatnio był: 30 Wrz 2016, 18:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 06 Sie 2011, 13:46

Sorry i thx - skasowałem niechcący.

Działający link:
http://www.mediafire.com/?7tx6662cwvh2dkr
Ostatnio edytowany przez trojanuch, 06 Sie 2011, 16:03, edytowano w sumie 1 raz
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Vindictus w 06 Sie 2011, 15:23

Jako, że to mój pierwszy post to chciał bym się przywitać;].
Mam problem z tym modem. Otóż wszystko działa jak należy puki nie użyję jakiegoś zużywalnego przedmiotu(szama, napoje, apteczka, etc). Wtedy wywala mnie do pulpitu i wyskakuje bugtrap;/. Bez apteczek i jedzenia raczej grać się nie da więc liczę na waszą pomoc;].

Uwagi moderatora:

Przeczytaj ramkę u góry strony. - Wheeljack
Vindictus
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 06 Sie 2011, 15:21
Ostatnio był: 25 Sie 2011, 20:04
Frakcja: Monolit
Kozaki: 1

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 06 Sie 2011, 16:03

Heh - prześladuje mnie ten problem - tak to jest jak się robi 2 mody na raz.

Ściągnij paczkę jeszcze raz z linku, który pozostał - wszystko będzie ok.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Vindictus w 07 Sie 2011, 19:11

Bóg zapłać ;d. Wszystko już działa jak należy i mam nadzieję, że tak pozostanie;].

---

Mam kolejne pytanie;]. Z jakimi modami gryzie się M.S.O?
Czy mogę wgrać sobie np. "Wojnę w Prypeci" lub S.M.A.R.T.E.R?
Z M.S.O wolał bym nie rezygnować bo dzięki niemu Zona w końcu żyje własnym życiem co bardzo uprzyjemnia rozgrywkę.

Uwagi moderatora:

Nie rób double postów. - Wheeljack
Vindictus
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 06 Sie 2011, 15:21
Ostatnio był: 25 Sie 2011, 20:04
Frakcja: Monolit
Kozaki: 1

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez utak3r w 07 Sie 2011, 19:29

trojanuch napisał(a):staraliśmy się to zrobić w sposób tak kompleksowy i dopracowany, żeby już nikt po nas nie musiał do tego tematu zaglądać :)


I za to wielkie, WIELKIE dzięki. Teraz wystarczy już tylko specyficzne dla siebie rzeczy implementować. Szkoda, że pod SoCa nigdy tak kompleksowe opracowanie nie powstało :)

Jeszcze raz dzięki. Nadałeś mi ochoty do grania, o co było ciężko ostatnimi czasy :)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości