[M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na nowo

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 26 Lip 2011, 01:49

M.S.O. v0.9.6.1 - dostępne!

------------------------------------------
CHANGELOG:
------------------------------------------

v0.9.6.1 (PL)
- naprawiono crash związany z 'sound_theme.script'zwykle występujący w Jupiterze
- próba naprawienia błędu z 'xr_corpse_detection.script' - niepotwierdzona
- zmniejszono siłę frakcji Bandytów poprzez zmniejszenie zdolności bojowych oraz pogorszenie oddziałów pod względem rang
- naprawiono problem z Zombiakami, którzy spawnowali się bez broni po blowoucie w AF3 (przy włączonej opcji 'zmień w Zombie'
- naprawiono używanie lamp przez NPC-ów - Elita oraz Myśliwi nie będą już właczać latarek w nocy

------------------------------------------
LINKI:
------------------------------------------

***Download link:***

http://www.mediafire.com/?4kb82juzhfxhduc

EDIT: link już w pełni działa i prowadzi do właściwej paczki

------------------------------------------
Ostatnio edytowany przez trojanuch 26 Lip 2011, 18:49, edytowano w sumie 3 razy
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Igi07 w 26 Lip 2011, 10:28

Witam jestem nowy na forum i mam problem dotyczący moda M.S.O. Mam wersje 0.9.6.1 i gdy używam wódki bądź leku wywala mnie do pulpitu z takim logiem
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\bind_stalker.script:197: attempt to index global 'actor_effects' (a nil value)
 

stack trace:


Nie wiem co robić. Mam patch 1.6.02 i jedyne co zmieniłem to w character_desc_general dałem na początek inny karabinek. Proszę pomóżcie, gdyż ten mod jest świetny i z chęcią w niego zagram.

Pozdrawiam wszystkich!
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Cromm Cruac w 26 Lip 2011, 11:26

Wgraj plik bind_stalker.script z wersji 0.9.6. Wygląda na to, że trojanuch spakował go w wersji z połączonym innym modem, którego MSO normalnie nie zawiera.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Igi07.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez trojanuch w 26 Lip 2011, 12:29

Ale dałem ciała - fakt, w paczce znalazł się niewłaściwy plik bind_stalker. Zaraz przepakuję i wstawię ponownie.

Sorry za kłopot - i dzięki Cromm.

EDIT: link już w pełni działa i prowadzi do właściwej paczki
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Igi07 w 26 Lip 2011, 19:36

Sorry, że tak długo nie odpowiadałem, ale na działce byłem. Dzięki Cromm Cruac zrobiłem jak kazałeś i działa. Jeszcze raz dzięki i oczywiście stawiam :wódka: .
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Crew w 26 Lip 2011, 19:47

Nie podoba mi się to, że pozmieniałeś ubiory stalkerów : / Wolałem domyślnych ...
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez scigacz1975 w 26 Lip 2011, 20:37

A czytałeś opis moda w głównym poście??? - przecież napisał wyraźnie że stalkerów podzielił na profesje. Trudno by było żeby goście trudniący się głównie szukaniem artów czy eliminacją mutków ganiali ciągle w kurtkach nowicjuszy albo kombach "Świt"

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fender.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Fender w 26 Lip 2011, 21:12

Moim zdaniem takie zróżnicowanie stroju dodaje klimatu i w pewien sposób sprawia, że rozgrywka staje się bardziej realna. Co to za frajda widzieć samotników w świcie i z kałachem w ręku. Tutaj można zobaczyć i poczuć pewną nieliniowość pomiędzy stalkerami, przejawiającą się w ich ubiorze, zachowaniu i uzbrojeniu. Moim zdaniem bardzo fajnie to wyszło i czekam na dalsze pomysły w kolejnych wersjach moda.
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Cromm Cruac w 27 Lip 2011, 00:06

Crew napisał(a):Nie podoba mi się to, że pozmieniałeś ubiory stalkerów : / Wolałem domyślnych ...

To nie instaluj MSO. Każe Ci ktoś?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Igi07 w 27 Lip 2011, 10:12

Mam kolejne pytanie. Otóż czy da się połączyć MSO z tym modem viewtopic.php?f=70&t=8563&p=91947#p91947 Ściągnąłem go i jedyny plik który by się gryzł to bind_stalker, a jak wiadomo miałem z nim problem, więc kieruję do was pytanie czy jest możliwość scalenia tego moda z MSO. Bardzo mi na nim zależy i prosiłbym o szybką odpowiedź.

Pozdrawiam!

Uwagi moderatora:

Nie wiem po co dawałeś link w [url]. ;) - Wheeljack
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Cromm Cruac w 27 Lip 2011, 11:20

Na samym końcu funkcji actor_binder:update(delta) skryptu bind_stalker.script (tego z MSO) doklej to:
Kod: Zaznacz wszystko
   if dinamic_hud then
      dinamic_hud.update()
   end


powinno to wyglądać tak:
Kod: Zaznacz wszystko
...
   pda.fill_sleep_zones()

   if ( alun_plugin_manager ) then
      alun_plugin_manager.on_actor_update()
   end
   if dinamic_hud then
      dinamic_hud.update()
   end
end
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
function actor_binder:save(packet)
...
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [M.S.O.] Massive Simulation Overhaul - czyli alife na no

Postprzez Igi07 w 27 Lip 2011, 11:56

Sorry ludzie, ale się pomyliłem. Jeszcze jeden plik się gryzie dopiero teraz to zauważyłem. Otóż ten plik to ui_custom_msgs.xml. Jeszcze raz przepraszam za kłopot, moje niedopatrzenie :facepalm: . Będę wdzieczny za pomoc oczywiście :wink: .
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości