[Swartz Mod] Swartz aka Jketiynu - AF3, MSO, AI tweaks...

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Swartz Mod] Swartz aka Jketiynu - AF3, MSO, AI tweaks..

Postprzez scigacz1975 w 18 Lip 2011, 18:55

Spróbuj zagadać z @Trojanuchem - może coś poradzi bo z tego co widzę to jest to plik powiązany z MSO. Tylko wróć do poprzedniego pliku i loga.
Ewentualnie tutaj http://web.igniferous.net/Swartz/ zadaj pytanie - może autor coś wymyśli - właśnie sprawdzałem i dodał patch 1.1b
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Swartz Mod] Swartz aka Jketiynu - AF3, MSO, AI tweaks..

Postprzez Garrett w 21 Lip 2011, 09:04

Problem chyba rozwiązany dzięki użytkownikowi Trojanuch, gra już nie wywala. Chodzi dość dobrze, jedyny problem jaki zauważyłem to niemożność zamocowania celownika pso-1do do burzy i do ak-47, nawet gdy zrobię u technika szynę na celownik, ale to tylko drobna niedogodność. Dziękuję za pomoc wszystkim udzielającym się w wątku, temat chyba do zamknięcia. Zapomniałem dodać, że "modzik" jak miodzik :D.
Awatar użytkownika
Garrett
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 21 Maj 2011, 14:27
Ostatnio był: 09 Paź 2014, 18:24
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Swartz Mod] Swartz aka Jketiynu - AF3, MSO, AI tweaks..

Postprzez trojanuch w 21 Lip 2011, 09:15

@Garrett

Czy problem udało się rozwiązać poprzez 'trick' ze switch_distance o którym ci pisałem?

Właśnie dostałem raport o takim samym crashu od innego użytkownika, dlatego pytam. Jeśli tak - to jest to oczywiście 'leczenie objawowe' a nie prawidzwy fix nad którym będę musiał się nieco nagłowić.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [Swartz Mod] Swartz aka Jketiynu - AF3, MSO, AI tweaks..

Postprzez Cromm Cruac w 21 Lip 2011, 11:03

To może byście się podzielili waszym 'trickiem'. Przyda się gdybu komuś działo sie to samo.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [Swartz Mod] Swartz aka Jketiynu - AF3, MSO, AI tweaks..

Postprzez trojanuch w 21 Lip 2011, 12:50

To tak:

1. Save
2. Zmniejszenie 'switch_distance' (w gamedata\configs\alife.ltx) na jakąś niską wartość np 25 (spowoduje to ze problematyczny ginący NPC będzie na 100% w off-line).
3. Wlączenie gry >> oddalenie się od miejsca gdzie był crash / zmiana mapy >> save
4. Wyjście, s_d z powrotem na 300 >> load

Powyższy sposób pozwala uniknąć powtarzającego się, 'losowego' crasha - czyli takiego który zdaża się w bardzo rzadkiej sytuacji a pech chciał, że mamy save'a w którym się powtarza (np 300 metrów od gracza toczy się walka w której tuż po loadzie zawsze ginie ten sam NPC powodując crasha).
Zmniejszenie s_d powoduje rodzaj 'resetu' całego a-life wokół gracza (poprzez wprowadzenie go w off-line w ktorym następuje szybkie 'przetasowanie' np. pozycji squadów) - po ponownym loadzie na zwiększonym s_d - okoliczności będą już zupełnie inne i rzadka okoliczność w której crash jest już nie wystąpi.

Tyle teoria :)
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [Swartz Mod] Swartz aka Jketiynu - AF3, MSO, AI tweaks..

Postprzez Garrett w 21 Lip 2011, 16:50

trojanuch napisał(a):@Garrett

Czy problem udało się rozwiązać poprzez 'trick' ze switch_distance o którym ci pisałem?

Właśnie dostałem raport o takim samym crashu od innego użytkownika, dlatego pytam. Jeśli tak - to jest to oczywiście 'leczenie objawowe' a nie prawidzwy fix nad którym będę musiał się nieco nagłowić.


Szczerze mówiąc nie próbowałem rozwiązać to podmieniając wartość w alife.ltx. Ponieważ upewniłeś mnie w tym, że npc powoduję crasha, tym samym spróbowałem jeszcze raz uciec z tamtego rejonu. Okazało się, że miałeś rację, udało mi się uciec od bandytów przeszukujących ciała zombie, i wróciłem tam parę stalkerowskich godzin później. Błąd już nie wystąpił. Sposób z podmienieniem wartości raczej na pewno też by zadziałał, skoro oddalając się od nich uniknąłem crasha.

Down:
Jesteś pewien, że nie można zrobić takiej modyfikacji? U kardana właśnie robiłem w ak-74 zaczep na celownik optyczny, problem w tym, że żaden nie pasuje. I mnie to trochę zdziwiło, co do grozy nie jestem pewien. Ale za pomoc wielkie dzięki.
Ostatnio edytowany przez Garrett 21 Lip 2011, 17:30, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
Garrett
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 21 Maj 2011, 14:27
Ostatnio był: 09 Paź 2014, 18:24
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Swartz Mod] Swartz aka Jketiynu - AF3, MSO, AI tweaks..

Postprzez scigacz1975 w 21 Lip 2011, 16:54

Garrett napisał(a):Problem chyba rozwiązany dzięki użytkownikowi Trojanuch, gra już nie wywala. Chodzi dość dobrze, jedyny problem jaki zauważyłem to niemożność zamocowania celownika pso-1do do burzy i do ak-47, nawet gdy zrobię u technika szynę na celownik, ale to tylko drobna niedogodność. Dziękuję za pomoc wszystkim udzielającym się w wątku, temat chyba do zamknięcia. Zapomniałem dodać, że "modzik" jak miodzik :D.


Nie wiem o jaką szynę Ci chodzi bo (tak mi się wydaje, swoje mocno zmodyfikowałem) w Zewie nie ma modyfikacji instalującej szynę pod celownik do grozy i ak. Otwórz gameda\configs\weapons\ znajdź w_groza.ltx i w_ak74.ltx i poszukaj scope_status = (w obu przypadkach zmień wartośc jaką tam znajdziesz na = 2). Po tym będziesz mógł normalnie zakładać celownik do grozy i kałacha
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Swartz Mod] Swartz aka Jketiynu - AF3, MSO, AI tweaks..

Postprzez Fender w 25 Lip 2011, 10:22

Problem z celownikami nadal pozostaje, gdyż nawet zmiana 0 na 2 przy scope status powoduje wyrzucenie do pulpitu podczas ładowania. Tak samo dzieje się z zapisanymi grami. Próbując wczytać ówcześnie zapisaną grę, niestety podczas jej ładowania odwiedzam pulpit z crashem.

Czy mod posiada wersję MSO 96?

Jeśli nie, to mógłbym prosić kogoś o "połączenie" jedynie atmosfear 3 z mso v96? byłbym wdzięczny za pomoc, gdyż jestem zielony w tych sprawach. :wódka: dla pomocnego. Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Swartz Mod] Swartz aka Jketiynu - AF3, MSO, AI tweaks..

Postprzez Cromm Cruac w 25 Lip 2011, 14:18

A temat M.S.O. sprawdziłeś?
Przecież 0.9.6 zawiera patcha do połączenia z AF3
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fender.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [Swartz Mod] Swartz aka Jketiynu - AF3, MSO, AI tweaks..

Postprzez Fender w 25 Lip 2011, 18:14

Mój błąd. Nie doczytałem tematu. Dzięki za naprowadzenie :wink:
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Swartz Mod] Swartz aka Jketiynu - AF3, MSO, AI tweaks..

Postprzez BurnMaster w 30 Lip 2011, 21:53

Mam zapytanie odnośnie Odinstalowania moda . Bo widzicie...mój kolega chciałby zagrać w Mulciaka i jednocześnie w moda. Garret najpierw przestawił w notatniku gamedata: True/True na False/True . Nic nie pomogło. Potem wywalił moda i jak chciał wejść na neta wywalało go pisząc o jakimś błędzie i że czituje. Jak z powrotem wkleił moda to na szczęścia działa heh

Trzeba odinstalować grę żeby zagrać w Multiplayera? czy też jest jakiś inny magiczny sposób?
BurnMaster
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 08 Maj 2010, 19:46
Ostatnio był: 21 Cze 2018, 09:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 2

Re: [Swartz Mod] Swartz aka Jketiynu - AF3, MSO, AI tweaks..

Postprzez scigacz1975 w 31 Lip 2011, 05:00

Jeżeli ten mod ma w sobie AF3 to najprawdopodobniej jest też podmiana plików dll w katalogu bin (to co dodał @Cromm do AF3) więc jeżeli kolega scalił bina ze swoim oryginalnym a nie ma kopii oryginalnych pików to tu może być problem z multi (nie jestem pewien na 100% bo nie gram nigdy w multi)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości