[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez apg2312 w 28 Cze 2011, 21:57

Fender napisał(a):Mam pytanie. Czy do wersji 1.7 jest już spolszczenie? ?

Jest. i do czystego 1.7, i do wersji Techniciana. Linki znajdziesz dwa moje posty do tyłu :)
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?

Za ten post apg2312 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fender.
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Fender w 29 Cze 2011, 08:45

A czym różnią się obie wersje? I tak z autopsji pytanie do was. Lepiej cisnąć starszą 1.6 z brazem etc czy zająć się1.7?
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Ashenmoor666 w 29 Cze 2011, 12:09

1.7 ma mniej błędów, jak lubisz trudniejszą grę to polecam wersję tehnicana
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez patryk38832 w 30 Cze 2011, 16:09

gram w wersie 1.7 Technician i czy zombi na składowisku to normalka czy jakiś błąd ?
patryk38832
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 18 Maj 2011, 15:29
Ostatnio był: 01 Paź 2015, 14:38
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Ashenmoor666 w 30 Cze 2011, 20:12

patryk38832 napisał(a):czy zombi na składowisku to normalka czy jakiś błąd ?
normalką w pewnym momencie może być para chimer :wink:
chodzi Ci o Skadowsk? jeśli masz w środku zombiaka to błąd, ale na czystej wersji też się może zdarzyć jakiś mutant w środku głównych baz
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez mastier w 01 Lip 2011, 08:09

Witam

Ktoś z kolegów wytłumaczy mi jak krowie na granicy co zrobić by mieć Sigerous MOD w wersji polskojęzycznej. Do tej pory zrobiłem tak jak w krótkiej instrukcji instalacji tego moda. W pliku tekstowym pozmieniałem false na true. Przekleiłem gamedate do pliku głównego. Wersja 1.6 (SGM_BRAZ_FC_PL), potem SGM_COP_v1.6 i odpaliłem SGM 1.6 Update 23.07.2010. Gra odpala się, trochę muli, zaczynam w okolicy tartaku ale wszystkie tekstury są nadal po rosyjsku. Przy próbie wywalenia z pliku config tekst pliku RUS i pozostawieniu tylko POL, pojawiają się maczki w teksturze lub napisy typu ZATON_DIAL_O1 itd. Przy próbie podmiany plików tekstowych POL na RUS i na odwrót wywala po odpaleniu od razu bugtrapa. Może ktoś oświeci mnie jak fachowo zainstalować MOD w wersji 1.6 by tekstury były po polsku.

Dzięki i pozdrawiam
mastier
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 21 Gru 2010, 14:10
Ostatnio był: 11 Lip 2014, 12:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Misq675 w 01 Lip 2011, 08:56

a zmieniłeś w localization.ltx ?
"Memento Mori" - Pamiętaj o Śmierci

Za ten post Misq675 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mastier.
Awatar użytkownika
Misq675
Stalker

Posty: 160
Dołączenie: 10 Sie 2010, 16:08
Ostatnio był: 13 Lis 2016, 12:49
Miejscowość: Ryczów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez mastier w 01 Lip 2011, 09:38

Nie. Nie zmieniłem. Otworzyć to w notatniku ? I co zmienić ?
mastier
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 21 Gru 2010, 14:10
Ostatnio był: 11 Lip 2014, 12:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez apg2312 w 01 Lip 2011, 21:39

Chyba się powtórzę, no ale cóż ;)
Ja na Twoim miejscu poszedłbym po linii najmniejszego oporu, i zainstalowałbym sobie spolszczenie czy nawet cały mod pobrany ze strony :
http://www.stalkerteam.pl/topic/2506-braz-161-merczone-wif-narod-fix-rev-9-opis-linki-i-polonizacja-moda/
Nic nie trzeba zmieniać, kombinować, po prostu instalujesz i grasz :)
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 12 Lip 2011, 22:27

Patch łączący SGM 1.7 z AtmosFear 3 : pobierz

Zainstalować po kolei:
1. SGM ver 1.7
2. +fix 31.08
3. DOPA + polonizację StalkerTeam
4. AtmosFear 3
5. Patch SGM1.7 + AF3

Nowa gra WYMAGANA

Patch pobieżnie przetestowany. Nowa gra się odpala. Przeżyłem też emisję, psi burzę i fallout. Nie wywaliło się.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez mastier w 19 Lip 2011, 08:58

Dzięki pomocy forumowiczów a zwłaszcza kolegi misq udało mi się w końcu odpalić grę w wersji polskojęzycznej. Doszedłem do momentu kiedy chcę wejść do siedziby najemników koło fabryki Jupiter i zabrać ze schowka narzędzia. Niestety, ilekroć podejdę pod bramę mam wywałkę do polpitu i pokazuje bugtrapa. Do tej pory w żadnej lokalizacji nie miałem ani jednego błędu. Ktoś wie co z tym zrobić ?


Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : !m_error_code
Function      : raii_guard::~raii_guard
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line          : 748
Description   : ...r. - zew prypeci\gamedata\scripts\sgm_dialogs.script:387: attempt to index global 'outfit_out_slot' (a nil value)

Uwagi moderatora:

Ja bym warna dał...
mastier
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 21 Gru 2010, 14:10
Ostatnio był: 11 Lip 2014, 12:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez mastier w 19 Lip 2011, 09:22

Moderator, dobry człowieku. Ty nie bądź taki bóg i ostrzeżeń nie dawaj, tylko dobre słowo i jeszcze lepszą poradę merytoryczną :-)

Uwagi moderatora:

Nie rób double postów, bo bedom warny na poważnie. - Wheeljack
mastier
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 21 Gru 2010, 14:10
Ostatnio był: 11 Lip 2014, 12:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość