Piterxd napisał(a):Fakt - taki sam efekt dadzą dobre "bump mapy". Nic specjalnego
xKoweKx napisał(a):Piterxd napisał(a):Fakt - taki sam efekt dadzą dobre "bump mapy". Nic specjalnego
Właśnie, że nie. Różnica jest taka, że gdy patrzymy na taką ścianę z boku używając bump-map to ona jest nadal płaska! Efekt wypukłości jest tylko wtedy, gdy patrzymy wprost na dany obiekt. Teselacja to naprawia i obiekty ze wszystkich stron i perspektyw wyglądają dobrze.
xKoweKx napisał(a):Piterxd napisał(a):Fakt - taki sam efekt dadzą dobre "bump mapy". Nic specjalnego
Właśnie, że nie. Różnica jest taka, że gdy patrzymy na taką ścianę z boku używając bump-map to ona jest nadal płaska! Efekt wypukłości jest tylko wtedy, gdy patrzymy wprost na dany obiekt. Teselacja to naprawia i obiekty ze wszystkich stron i perspektyw wyglądają dobrze.
Piterxd napisał(a):No tak, przy włączonej teselaci jest tyle fps, że nic tylko chodzić i przyglądać się ścianom...
Ozi napisał(a):gadżet tylko dla ludzi z grubym portfelem, super sprzętem i kompleksami .
Piterxd napisał(a):Wszystko będzie coraz lepiej wyglądać tylko przez dobrą optymalizację.
impulse_101 napisał(a):Tylko ze miedzy DX8 a DX9 jest wykop różnica
impulse_101 napisał(a):DX9 a DX11
impulse_101 napisał(a):BTW moje ulubione prownanie
xKoweKx napisał(a):Narzekacie na brak rozwój gier i stanie w miejscu, a jak już ktoś wymyśla dobra technologię (bo teselacja nią jest i istniała już dłuuuugo przed powstaniem DX11) to od razu, że to mały skok technologiczny, że wymagania, bla bla bla.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości