[STALKER Complete 2009]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez scigacz1975 w 17 Maj 2011, 18:40

@Vandr tylko żebyśmy się dobrze zrozumieli - winda nie zobaczy po tym całego ramu, od tego mam gdzieś tweaka. 3GB Enabler spowoduje że SOC zacznie korzystać z całego dostępnego w systemie ramu, bo, o ile się nie mylę, ta wersja xr_3da nie obsługuje standardowo więcej niż 2GB (chyba chodzi o silnik gry ale na 100% nie jestem pewien)

Jeżeli chcesz sobie przyspieszyć\poprawić siódemkę to tu masz paczkę tweaków w formie wpisów do rejestru (tylko przejrzyj je i przemyśl żeby nie było babola)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez vandr w 17 Maj 2011, 20:37

W porządku Ścigacz, jutro będę z tym kombinował. Na razie szukam tekstury słońca, bo chcę podmienić to zwykłe "koliste" na to z Atmosfear.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez echelon w 17 Maj 2011, 21:57

Zainstalowałem to dzisiaj, jak na razie wszystko chodzi ładnie, nie potrzebowałem żadnych dodatkowych kombinacji, bo ramu mam 2GB.
Tylko czy ktoś wie czy da się zrobić tak żeby przy ognisku grali kawałki z czystej gry i żeby zabrać temu gamoniowi przy ognisku w Kordonie tą harmonijkę? Niestety trochę zamerykanizowany ten mod. Jak usłyszałem pierwszy raz tą harmonijkę to miałem ochotę odebrać od Wilka klamkę przed przed pierwszym zadaniem i zastrzelić tych głąbów przy ognisku :D.
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez scigacz1975 w 17 Maj 2011, 22:21

W gamedata\sounds\characters_voice\human_01, gamedata\sounds\characters_voice\human_02, gamedata\sounds\characters_voice\human_03 masz katalogi bandit, newbie itp. a w nich music. Spróbuj przenieść gdzieś te katalogi music (z zachowaniem drzewa katalogów). Jak odpalisz grę bez buga to je wywalisz i po sprawie, a jak nie to przywrócisz. Nie mam pojęcia czy dodawali nowe *,oggi czy podmienili stare - będziesz widział.
A co do ramu - na wszelki wypadek dorzuć sobie do skrótu gry -noprefetch i ustaw Virtual memory na 4096, czasami "out of memory" wyskakuje np. na wysypisku albo na przejściu do baru.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive echelon.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez echelon w 18 Maj 2011, 00:09

Pomogło z tym katalogiem, thx.
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41

Stalker Complete 2009 Nie działa

Postprzez Strilok w 28 Maj 2011, 09:31

Włączam instalację moda instaluje mi się później odpalam grę i (włączało się jak zwykle ) i nagle wyrzuca mnie na pulpit :( i wyskakuje okno XRay Engine klikam more i pisze
exception reason

XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "F:\Program Files\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 001B:01147CB5, xrDebug::backend()+165 byte(s)

Registers

EAX=08E7DEC8 EBX=0000002D ECX=08E7DED0 EDX=08E7DFEF
ESI=011722A8 EDI=0032CE88 FLG=00000216
EBP=0032C588 ESP=0032B580 EIP=01147CB5
CS=001B DS=0023 SS=0023 ES=0023 FS=003B GS=0000

NIE MAM PIRATA
Awatar użytkownika
Strilok
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 07 Paź 2009, 13:14
Ostatnio był: 31 Sie 2011, 18:28
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: Stalker Complete 2009 Nie działa

Postprzez jalkavaki w 28 Maj 2011, 09:44

Log Panie podaj. Czyli zrób tak jak jest w pomarańczowej ramce na górze tematu napisane.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Jackas w 07 Cze 2011, 03:16

wszystko według waszych opisów patche potem modzik ,oczywiscie zmiana wpisu blebleble siedze czwarty dzień gra sie czasami odpala i teraz podchodze do wilka po pierwsze zadanie i co rozmawiam po polsku lub jakzmienie po angielsko -polsku ,dokończe rozmowe ,potwierdzajac że ide sam i agle kopior do pulpitu hm????? stalkerzy pomocy juz brak mi sił .zmieniałem lokalizacji jak poprzednik tak i isak wielokropki sropi dupinki i nic ,poniżej logo

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S13, 2411.00 mhz, 66-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 32284 files cached, 5841Kb memory used.
Init FileSystem 1.759687 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1971828 K], reserved[40404 K], committed[84856 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7663 K], process heap[1696 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1123 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:614]: NVIDIA GeForce 9800 GT 
* GPU driver: 8.17.12.6724
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1890 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=6
load time=44 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [1490 ms]
"d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 88906 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    29728 ms
* [prefetch] memory:  85010Kb
* phase time: 29814 ms
* phase cmem: 163396 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 87 ms
* phase cmem: 149949 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 149949 K
Wczytywanie zapisanej gry "1.sav"...
* Loading spawn registry...
* 8660 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 17257 objects are successfully loaded
[16-9] get_xml_name for[map_spots.xml] returns [map_spots.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_escape.xml] returns [map_spots_escape.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_garbage.xml] returns [map_spots_garbage.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_agroprom.xml] returns [map_spots_agroprom.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_darkvalley.xml] returns [map_spots_darkvalley.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_bar.xml] returns [map_spots_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_military.xml] returns [map_spots_military.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_radar.xml] returns [map_spots_radar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_mp.xml] returns [map_spots_mp.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_relations.xml] returns [map_spots_relations.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_lchangers.xml] returns [map_spots_lchangers.xml]
* Game 1 is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\1.sav' (2.723s)
* phase time: 2722 ms
* phase cmem: 181708 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 41 ms
* phase cmem: 181740 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 181764 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 181764 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 4652 ms
* phase cmem: 254432 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 636 ms
* phase cmem: 255608 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 14030 verts, 164 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 718302 indices, 1402 Kb
* phase time: 1102 ms
* phase cmem: 256000 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 1411 ms
* phase cmem: 260298 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 60 ms
* phase cmem: 260324 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 260482 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 129 ms
* phase cmem: 260516 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
[16-9] get_xml_name for[maingame.xml] returns [maingame_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[zone_map.xml] returns [zone_map_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[car_panel.xml] returns [car_panel_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[motion_icon.xml] returns [motion_icon_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[messages_window.xml] returns [messages_window.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_custom_msgs.xml] returns [ui_custom_msgs.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_item.xml] returns [inventory_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda.xml] returns [pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_map.xml] returns [pda_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_contacts_new.xml] returns [pda_contacts_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[events_new.xml] returns [events_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[news.xml] returns [news.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[encyclopedia.xml] returns [encyclopedia.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_dialog_character.xml] returns [pda_dialog_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking.xml] returns [stalkers_ranking.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking_character.xml] returns [stalkers_ranking_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[job_item.xml] returns [job_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[talk.xml] returns [talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade.xml] returns [trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_item.xml] returns [trade_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_new.xml] returns [carbody_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_item.xml] returns [carbody_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
* phase time: 496 ms
* phase cmem: 269318 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1524, 819635 K
* t-report - lmap: 7, 7168 K
* phase time: 18986 ms
* phase cmem: 269318 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 50 ms
* phase cmem: 269318 K
* [win32]: free[375016 K], reserved[129176 K], committed[1592896 K]
* [ D3D ]: textures[826804 K]
* [x-ray]: crt heap[269318 K], process heap[7979 K], game lua[22651 K], engine lua[126 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3753 K], smem[25685 K]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\military\music\harmonica_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\military\music\harmonica_3.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\military\music\harmonica_4.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\military\music\harmonica_5.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\military\music\harmonica_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\military\music\harmonica_3.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\military\music\harmonica_4.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\military\music\harmonica_5.ogg
sv destroy object [16874][antirad:antirad] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16874][antirad:antirad] [26647]
sv destroy object [16875][bandage:bandage] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16875][bandage:bandage] [26647]
sv destroy object [16876][bandage:bandage] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16876][bandage:bandage] [26647]
sv destroy object [16877][bread:bread] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16877][bread:bread] [26647]
sv destroy object [16878][bread:bread] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16878][bread:bread] [26647]
sv destroy object [16879][bread:bread] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16879][bread:bread] [26647]
sv destroy object [16880][bread:bread] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16880][bread:bread] [26647]
sv destroy object [16881][bread:bread] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16881][bread:bread] [26647]
sv destroy object [16882][bread:bread] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16882][bread:bread] [26647]
sv destroy object [16883][conserva:conserva] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16883][conserva:conserva] [26647]
sv destroy object [16884][conserva:conserva] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16884][conserva:conserva] [26647]
sv destroy object [16885][conserva:conserva] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16885][conserva:conserva] [26647]
sv destroy object [16886][energy_drink:energy_drink] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16886][energy_drink:energy_drink] [26647]
sv destroy object [16887][energy_drink:energy_drink] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16887][energy_drink:energy_drink] [26647]
sv destroy object [16888][energy_drink:energy_drink] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16888][energy_drink:energy_drink] [26647]
sv destroy object [16889][energy_drink:energy_drink] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16889][energy_drink:energy_drink] [26647]
sv destroy object [16890][energy_drink:energy_drink] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16890][energy_drink:energy_drink] [26647]
sv destroy object [16891][kolbasa:kolbasa] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16891][kolbasa:kolbasa] [26647]
sv destroy object [16892][kolbasa:kolbasa] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16892][kolbasa:kolbasa] [26647]
sv destroy object [16893][medkit:medkit] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16893][medkit:medkit] [26647]
sv destroy object [16894][vodka:vodka] [26647]
sv reject. id_parent [106][m_trader:escape_trader] id_entity [16894][vodka:vodka] [26647]
cl setDestroy [16874][26647]
cl setDestroy [16875][26647]
cl setDestroy [16876][26647]
cl setDestroy [16877][26647]
cl setDestroy [16878][26647]
cl setDestroy [16879][26647]
cl setDestroy [16880][26647]
cl setDestroy [16881][26647]
cl setDestroy [16882][26647]
cl setDestroy [16883][26647]
cl setDestroy [16884][26647]
cl setDestroy [16885][26647]
cl setDestroy [16886][26647]
cl setDestroy [16887][26647]
cl setDestroy [16888][26647]
cl setDestroy [16889][26647]
cl setDestroy [16890][26647]
cl setDestroy [16891][26647]
cl setDestroy [16892][26647]
cl setDestroy [16893][26647]
cl setDestroy [16894][26647]
cl setDestroy [592][26652]
cl setDestroy [593][26652]
cl setDestroy [594][26652]
cl setDestroy [595][26652]
* MEMORY USAGE: 290707 K
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : weapon_hud_value::load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\WeaponHUD.cpp
[error]Line          : 34
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : There is no 'wpn_knife_0' bone for weapon 'wpn_knife_hud'.
 

stack trace:


--------------------

kochani i zaznaczam że mam wszystkie częsci orginalne ,cień jest z płytki bo prypeć mam z steama
ps. sory chyba za duzo skopiowałem no ale moze to bardziej zobrazuje wam problem

-------------------

znalazłem mini rozwiązanie,chwilowo bo nieweim co bedzie dalej ruszyłem z miejsca ale mam wersje 1.4.4 ale bez patcha do niej bo wynika ze patch mi to babolił .jest w pl jest ładna grafa ale skoro pwoenien być tan patch 1.32 no to chyba jeszcze nie jest tak jak powinno ,no chyba że wyprowadzicie mnie z błędu ?!?

Uwagi moderatora:

3 posty pod rząd... warnik :>
Żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce :)
Awatar użytkownika
Jackas
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 03 Lut 2011, 09:09
Ostatnio był: 26 Gru 2011, 22:03
Miejscowość: Sląsk
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Kruglov w 20 Cze 2011, 14:53

Ziomki jest problem, mam zmienić linijke w localization.ltx tylko gdzie to jest ? Ma on się znajdować w gamedata/config. Tylko problem w tym że ja tych plików nie mam. Mam jakieś gamedaty ale one mają rozszerzenia .db1 czy cuś. Gdzie tego szukać ?
Image
Awatar użytkownika
Kruglov
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 20 Mar 2011, 17:24
Ostatnio był: 20 Gru 2017, 22:02
Miejscowość: Jantar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez kubekpop w 20 Cze 2011, 15:43

db1, db2 itp to pliki S.T.A.L.K.E.R.a.
Pobrałeś w ogóle tego moda? Lokalizacja tego czegoś to: Katalog ze stalkerem/gamedata/config. Nie chodzi o pliki gry, a o pliki moda, te z gamedaty moda. Jeśli ten mod nie posiada tego pliku, to musisz go sobie wypakować. LINK Tutaj masz napisane, jak to zrobić.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Kruglov w 20 Cze 2011, 15:54

Łoqwa, dużo roboty, ale może dam rade. Dam cynk jak miposzło.
A co do moda to jego się nie kopjuje tylko instaluje, jak patcha.
Jak zainstalować tą wtyczkę do total comandera ?
Image
Awatar użytkownika
Kruglov
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 20 Mar 2011, 17:24
Ostatnio był: 20 Gru 2017, 22:02
Miejscowość: Jantar
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez kubekpop w 20 Cze 2011, 16:06

Po prostu przez Totala otwierasz to archiwum z wtyczką, on ją wykryje i spyta Cię o instalację wtyczki.
A co do moda, to nawet jeśli instaluje, to tworzy folder gamedata. I tam tego szukasz.
Ostatnio edytowany przez kubekpop, 20 Cze 2011, 16:16, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kruglov.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość