Jeszcze nie wypowiadalem sie w tym temacie wiec przedstawie moze troche moich oczekiwan względem samej rozgrywki multiplayer która własciewie jest w tej grze najważniejsza.
-Przedewszystkim licze ze panowie z DICE będą czerpac wiecej pomysłów z BF2 niz z BF:BC2 bo w wypadku tej drugiej produkcji gra staje sie zbyt arcadowa i momentami czuje sie jak w Quake'u a nie w BF.
-Do rzeczy które mnie najbardziej wkurzały w BC2 na pierwszym miejscu moge postawic tzw. Killcam czyli gdy cie ktos zabije automatycznie znasz jego pozycje co jest dla mnie kompletnie bez sensu bo np. jestes snajperem, przyczaiłes sie na dobrej pozycji, zabijasz jednego wroga i mozesz byc pewien ze zaraz zajdzie cie od tyłu i wjedzie ci z kosy w plecy jesli nie zmienisz pozycji rozumiem ze niby nikt nie lubi camperów itp. no ale snajper to snajper, jego zadanie to bynajmniej nie jest szturmowanie pozycji wroga w stylu rambo. I co z tego ze niby da sie to wyłączyc na serwerze jak i tak na 95% serwerach i tak to funkcjonuje.
-Kolejna rzecz to zaznaczenie wrogów w systemie 3D, jest to zwyczajnie system gdzie gdy wróg cie zauwarzy to nad twoją głową pojawia sie czerwony trójkąt widoczny dla wszystkich członków zespołu jest to o tyle wkurzające ze wróg jest cie wstanie rozwalic z drugiego konca mapy nawet z pistoletem w łapie aczkolwiek zazwyczaj konczy sie to churaganowym gradem ołowiu lecącym w twoją strone i gdzie bys sie nie schował i tak jestes widoczny.
-I na koniec, tu juz nie bede narzekał a tylko wyraże swoją nadzieje ze rozwiązanie podziału na 4 klasy posatci czyli: zwiadowca, medyk, szturmowiec, mechanik tym razem sprawdzi sie lepiej niz w poprzednich częsciach gdyż tym razem ma to wyglądac nieco inaczej.
Ogólnie poprostu wiecej realizmu panowie !
huh... odrazu lepiej, musiałem to z siebie wyrzucic jako twardogłowy fan BF2
Pozdrawiam !
Future is now. Resistance is here.