No bo dezowor dezodor nie umie edytować dynamicznych modeli i wysłał swojego niewolnika (czyt. atikabubu) żeby znalazł kogoś z odpowiednimi umiejętnościami, a że Matrix był w czeluściach army, ati przyszedł do mnie i kazał powiększyć model bramy. Dobra, powiększyłem tylko z niewiadomych przyczyn milkshape uszkodził szkielet modelu w efekcie czego brama będzie się otwierała po ukosie do góry.
A nie ma tam jakichś łatwych bajerów na przestawienie "nodów" do ustawienia osi obrotu? Kurde! Szkoda że Zmod nie jest kompatybilny z plikami stalkera bo bym mógł wam pomóc w tych kwestiach.
Kość jest ośrodkiem obrotu dla przypisanych do niej wierzchołków. W SDK ustawia się zakres obrotu danej kości, czyli na przykład od 0º do 60º. Potem sprawę przejmuje logika, która mówi na przykład czy brama będzie otwarta czy zamknięta. Po prostu dwie z czterech kości modelu podczas ich przemieszczenia zostały przechylone, jak się później okazało nie mogę tego naprawić.
impulse_101 napisał(a):Czy tylko ja mam takie zboczenie ze widząc nowa aktywność w tym temacie to klikam i naiwnie modle się o wielki wytłuszczony napis DOWNLOAD?
Tylko Ty. Reszta wie, że takiego linku nigdy nie będzie
O co chodzi z tą bramą?
Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Stronka bardzo fajna, podoba mi się. Art na głównej to po prostu miazga. Obejrzałem nowe video, i naprawdę trudno mi dopuścić do siebie myśl, że chłopy mieliby porzucić ten projekt. Ati, mam prośbę- mógłbyś podać mi nazwę utworu, który leci w tle tego video? Strasznie mi się podoba.
Właśnie o to chodziło, zamiast 2 nowych screenów 6 minutowy filmik prezentujący postępy, bardzo fajnie, tyle już czekamy ale chyba będzie warto czekać dalej :]. Strona tez bardzo ładna.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota" Wheeljack
Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji: