[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez piotrek922 w 29 Maj 2011, 18:54

Kod: Zaznacz wszystko
! Unknown command:  dump_infos
compiling shader model_distort_1
intro_start game_loaded
* MEMORY USAGE: 418427 K
* End of synchronization A[1] R[1]
intro_delete ::update_game_loaded
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_DefaultCharacters.empty()
[error]Function      : CSE_ALifeTraderAbstract::specific_character
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xrServer_Objects_ALife_Monsters.cpp
[error]Line          : 351
[error]Description   : no default specific character set for class
[error]Arguments     : actor_visual_stalker2
 

stack trace:



takie coś mam w prypeci kiedy podchodzę do zaginionego oddziału. Jest na to jakaś rada?
w dodatku ciała oddziału zniknęły
Ostatnio edytowany przez piotrek922 29 Maj 2011, 20:26, edytowano w sumie 2 razy

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez grent w 29 Maj 2011, 20:14

Da się wrzucić tą werjse 1.4.5 na megaupload ?? bo te ruskie strony mnie już dobijają z góry thx
Pamiętaj zona jest miejscem które zmienia ludzi, nawet jeśli jednego dnia zdobędziesz przyjaciela następnego może być już twoim wrogiem.
Awatar użytkownika
grent
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 22 Maj 2010, 16:52
Ostatnio był: 04 Kwi 2012, 08:45
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez najemnicki w 02 Cze 2011, 16:09

mam pytanie do tego modu a mianowicie czy na wyprawe do prypeci można zwerbować jeszcze kogoś oprócz ludzi których namówiliśmy w podstawowej części?

proszę o odpowiedź!
najemnicki
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 02 Cze 2011, 15:57
Ostatnio był: 16 Lip 2011, 17:32
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez piotrek922 w 02 Cze 2011, 16:22

Z tego co wiem to nie da się więcej ludzi zwerbować a w zasadzie mniej można bo włóczęga już nie chce iść z nami do prypeci bo nie chce zostawiać kolegów.

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez kubekpop w 02 Cze 2011, 17:57

A nie dałoby rady wziąć ze sobą (wynająć) jeszcze kilku ochroniarzy?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez piotrek922 w 02 Cze 2011, 19:24

Moim zdaniem to ochroniarze to czasami utrudniają zamiast pomóc. Stają na defensywie i nic nie strzelają. a trzech do prypeci w zupełności wystarczy bo włuczęga był tylko snajperem a w modzie jest sporo snajperek i to niezłych a jak są sa słabe to można je w configu podrasować.

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 02 Cze 2011, 19:36

Nie miałem problemów z Włóczęgą. Poszedł do Prypeci.
Ochroniarze zostają na lokacjach na których ich zwerbowaliśmy.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez SLAYER w 05 Cze 2011, 06:08

Witam,mam takie małe pytanko a mianowicie w którym pliku można pobawić się parametrami kombinezonów np. udźwigiem czy resami ?
Obrona kraju jest naszą POWINNOŚCIĄ
Awatar użytkownika
SLAYER
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 28 Maj 2010, 16:16
Ostatnio był: 14 Mar 2019, 15:26
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 18

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez wajs94 w 05 Cze 2011, 17:53

No raczej w pliku outfit w folderze misc.

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez SaURoN w 13 Cze 2011, 20:18

Dziś sciągnałem .10/10

Uwagi moderatora:

Warn za spam. - Soviet
Image
Image
Awatar użytkownika
SaURoN
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 11 Cze 2011, 19:32
Ostatnio był: 16 Lut 2013, 20:39
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: -6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Damianox w 14 Cze 2011, 12:42

Mam problem. Gdy chcę przejść np na stację Janów albo do Skandowska to mi się komp resetuje ale tylko tam. W Prypeci jeszcze nie byłem. Jest to o tyle wpieniające że muszę iść z głową w chmurach :facepalm: tzn. patrze się w niebo, gdy już jestem dostatecznie blisko to mogę iść normalnie.
Awatar użytkownika
Damianox
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 11 Kwi 2011, 17:41
Ostatnio był: 29 Wrz 2019, 11:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 11

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Ashenmoor666 w 21 Cze 2011, 12:47

ok błąd z bazą najemników jak wchodzę to bugtrap, fix zainstalowany wersja moda 1.6
jakieś pomysły? czy ten błąd jest też na 1.7 i cy ma ktoś linka (błagam byle nie do ruskiej strony bo i tak nie znajdę u ruskich)


edit: sry

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...r. - zew prypeci\gamedata\scripts\sgm_dialogs.script:387: attempt to index global 'outfit_out_slot' (a nil value)
 

Uwagi moderatora:

Pomarańczowa ramka u góry. - Wheeljack
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości