[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 28 Maj 2011, 00:22

scigacz1975 napisał(a):też user.ltx
Kod: Zaznacz wszystko
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 0.5
r2_sun_lumscale_hemi 0.65
to są akurat ustawienia do moda @Vandra



scigacz1975 mam ciężką sprawę z tym oświetleniem. Próbowałem te liczby zmniejszać i zwiększać, ale mi nic nie wychodziło :( Dalej mam to samo, a tak to wygląda:
http://imageshack.us/g/94/xr3da2011052723532164.jpg/

Jak popatrzę w niebo, to nie widać chmur, jedna wielka jasność :E
Jak to ustawić, że by było ok :?: :?: :?:
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 28 Maj 2011, 11:39

najprościej - zmiana shaderów i ustawień dla usera. Pobierz sobie te shadery i wklej\zamień ustawienia w user.ltx
:

Kod: Zaznacz wszystko
r1_dlights on
r1_dlights_clip 75.
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break 0.800000,0.500000,0.000000
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_gloss_factor 2.0
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 1.
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.
r2_parallax_h 0.5
r2_slight_fade 2.
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias -0.00001
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.00001
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details on
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 0.95
r2_sun_lumscale_amb 0.55
r2_sun_lumscale_hemi 0.65
r2_sun_near 25.
r2_sun_near_border 0.7
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 2.9
r2_tonemap_amount 1.
r2_tonemap_lowlum 0.1
r2_tonemap_middlegray 0.4
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.2
r__detail_density 0.2
r__geometry_lod 1.2
r__supersample 4
r__tf_aniso 16
renderer renderer_r2
rs_c_brightness 1.1
rs_c_contrast 1.
rs_c_gamma 1.1
rs_fullscreen on
rs_refresh_60hz off
rs_stats off
rs_v_sync off
rs_vis_distance 1.5
snd_acceleration on
snd_cache_size 16
snd_efx on
snd_targets 24
snd_volume_eff 1.
snd_volume_music 0.8
sv_anomalies_enabled 1
sv_anomalies_length 3
sv_artefact_respawn_delta 30
sv_artefact_spawn_force 0
sv_artefact_stay_time 3
sv_artefacts_count 10
sv_auto_team_balance 0
sv_auto_team_swap 1
sv_bearercantsprint 1
sv_client_reconnect_time 60
sv_console_update_rate 1
sv_dedicated_server_update_rate 100
sv_dmgblockindicator 1
sv_dmgblocktime 0
sv_dump_online_statistics_period 0
sv_forcerespawn 0
sv_fraglimit 10
sv_friendly_indicators 0
sv_friendly_names 0
sv_friendlyfire 1.
sv_hail_to_winner_time 7
sv_max_ping_limit 2000
sv_pda_hunt 1
sv_reinforcement_time 0
sv_remove_corpse 1
sv_remove_weapon 1
sv_returnplayers 1
sv_rpoint_freeze_time 0
sv_shieldedbases 1
sv_spectr_firsteye 1
sv_spectr_freefly 0
sv_spectr_freelook 1
sv_spectr_lookat 1
sv_spectr_teamcamera 1
sv_statistic_collect 1
sv_teamkill_limit 3
sv_teamkill_punish 1
sv_timelimit 0
sv_vote_enabled 255
sv_vote_participants 0
sv_vote_quota 0.51
sv_vote_time 1.
sv_warm_up 0
texture_lod 0
- tylko tak jak Ci tu podałem zamień tylko od sekcji "r1_dlights on" do "texture_lod 0", a swoje shadery i user.ltx skopiuj sobie gdzieś na wypadek w. :wink:
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 28 Maj 2011, 13:09

Duch, ja widzę, że masz tutaj mocno podbity bloom. Nie wiem czyich ustawień użyłeś, ale ja (na 99,9%) ustawiłem w swoim user.ltx brak bloom'u. Wpisz w konsoli następujące wartości (podaję swoje ustawienia)

r2_ls_bloom_threshold 1
r2_ls_bloom_fast off
r2_tonemap_middlegray 0.4
r2_sun_lumscale 0.8
r2_sun_lumscale_hemi 0.6 (to właśnie odpowiada za świecenie się betonowych płyt / podłoża)
r2_tonemap_amount 1
r2_tonemap_adaptation (wartość odpowiadająca za przyzwyczajanie się wzroku do jasności otoczenia. Im większa wartość, tym szybciej następuje owo "przyzwyczajenie")
r2_tonemap_lowlum 0.05 (0.5 da jeszcze nieco ciemniejszy obraz)

Daj znać czy pomogło. Na powyższych ustawieniach, niebo powinno wyglądać mniej więcej w ten sposób (zależy też, jakie masz shadery)

Image
Ostatnio edytowany przez vandr, 28 Maj 2011, 13:28, edytowano w sumie 1 raz
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 28 Maj 2011, 13:26

@Vandr - shadery i usera który podałem @Duchowi wyżej :arrowu: są z Twojego "Autumn Aurora" więc wyjdzie mu chyba to samo.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 28 Maj 2011, 13:32

Więc dałeś mu shadery nie w 100 procentach finalne :) AA które zamieściłem przed kilkoma tygodniami, nie było w pełni gotowe.Dopiero teraz jest wszystko dopięte na ostatni guzik.Począwszy od tekstur na shaderach i ustawieniach user.ltx kończąc.Nie szkodzi. Podam linka do owych shaderów, a poniżej moje aktualne ustawienia user.ltx

shadery z Autumn Aurora Compilation Mod


Kod: Zaznacz wszystko
_preset Extreme
ai_use_torch_dynamic_lights on
unbindall
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind up kUP
bind down kDOWN
bind jump kSPACE
bind crouch kLCONTROL
bind accel kLSHIFT
bind sprint_toggle kX
bind forward kW
bind back kS
bind lstrafe kA
bind rstrafe kD
bind llookout kQ
bind rlookout kE
bind cam_zoom_in kADD
bind cam_zoom_out kSUBTRACT
bind torch kL
bind night_vision kN
bind wpn_1 k1
bind wpn_2 k2
bind wpn_3 k3
bind wpn_4 k4
bind wpn_5 k5
bind wpn_6 k6
bind artefact k7
bind wpn_next kY
bind wpn_fire mouse1
bind wpn_zoom mouse2
bind wpn_reload kR
bind wpn_func kV
bind wpn_firemode_prev k9
bind wpn_firemode_next k0
bind pause kPAUSE
bind drop kG
bind use kF
bind scores kTAB
bind chat kCOMMA
bind chat_team kPERIOD
bind screenshot kF12
bind quit kESCAPE
bind console kGRAVE
bind inventory kI
bind buy_menu kB
bind skin_menu kO
bind team_menu kU
bind active_jobs kP
bind map kM
bind contacts kH
bind vote_begin kF5
bind vote kF6
bind vote_yes kF7
bind vote_no kF8
bind speech_menu_0 kC
bind speech_menu_1 kZ
bind use_bandage kRBRACKET
bind use_medkit kLBRACKET
bind quick_save kF6
bind quick_load kF7
cam_inert 0.6
cam_slide_inert 0.25
cl_cod_pickup_mode 1
cl_dynamiccrosshair on
g_always_run on
g_autopickup on
g_backrun on
g_corpsenum 10
g_eventdelay 0
g_game_difficulty gd_novice
hud_crosshair on
hud_crosshair_dist off
hud_info on
hud_weapon on
load_last_save magazyny
mm_mm_net_srv_dedicated off
mm_net_con_publicserver off
mm_net_con_spectator 20
mm_net_con_spectator_on off
mm_net_filter_empty on
mm_net_filter_full on
mm_net_filter_listen on
mm_net_filter_pass on
mm_net_filter_wo_ff on
mm_net_filter_wo_pass on
mm_net_srv_gamemode st_deathmatch
mm_net_srv_maxplayers 32
mm_net_srv_name APOCALYPSE
mm_net_srv_reinforcement_type 1
mm_net_weather_rateofchange 1.
mouse_invert off
mouse_sens 0.12
net_cl_icurvesize 0
net_cl_icurvetype 0
net_cl_interpolation 0.
net_cl_log_data off
net_dbg_dump_export_obj 0
net_dbg_dump_import_obj 0
net_dbg_dump_update_read 0
net_dbg_dump_update_write 0
net_dedicated_sleep 5
net_sv_gpmode 0
net_sv_log_data off
net_sv_pending_lim 3
net_sv_update_rate 30
ph_frequency 100.00000
ph_iterations 38
r1_dlights on
r1_dlights_clip 75.
r1_glows_per_frame 16
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break 0.100000,0.500000,0.500000
r2_aa_kernel 0.7
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_gloss_factor 3.
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 1.
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 1.
r2_parallax_h 0.5
r2_slight_fade 1.32
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias -0.00001
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.00001
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details off
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 0.9
r2_sun_lumscale_amb 0.5
r2_sun_lumscale_hemi 0.6
r2_sun_near 12.
r2_sun_near_border 1.
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 5.
r2_tonemap_amount 0.5
r2_tonemap_lowlum 0.05
r2_tonemap_middlegray 0.4
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.2
r__detail_density 0.2
r__geometry_lod 1.2
r__supersample 4
r__tf_aniso 16
renderer renderer_r2
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.
rs_c_gamma 1.
rs_fullscreen on
rs_refresh_60hz off
rs_stats off
rs_v_sync off
rs_vis_distance 0.7
snd_acceleration on
snd_cache_size 16
snd_efx off
snd_targets 24
snd_volume_eff 1.
snd_volume_music 1.
sv_anomalies_enabled 1
sv_anomalies_length 3
sv_artefact_respawn_delta 30
sv_artefact_spawn_force 0
sv_artefact_stay_time 3
sv_artefacts_count 10
sv_auto_team_balance 0
sv_auto_team_swap 1
sv_bearercantsprint 1
sv_client_reconnect_time 60
sv_console_update_rate 1
sv_dedicated_server_update_rate 100
sv_dmgblockindicator 1
sv_dmgblocktime 0
sv_forcerespawn 0
sv_fraglimit 10
sv_friendly_indicators 0
sv_friendly_names 0
sv_friendlyfire 1.
sv_hail_to_winner_time 7
sv_max_ping_limit 2000
sv_pda_hunt 1
sv_reinforcement_time 20
sv_remove_corpse 1
sv_remove_weapon 1
sv_returnplayers 1
sv_rpoint_freeze_time 0
sv_shieldedbases 1
sv_spectr_firsteye 1
sv_spectr_freefly 0
sv_spectr_freelook 1
sv_spectr_lookat 1
sv_spectr_teamcamera 1
sv_statistic_collect 1
sv_statistic_save_auto 0
sv_teamkill_limit 3
sv_teamkill_punish 1
sv_timelimit 0
sv_vote_enabled 255
sv_vote_participants 0
sv_vote_quota 0.51
sv_vote_time 1.
sv_warm_up 0
texture_lod 0
vid_mode 1280x1024

Ostatnio edytowany przez vandr, 28 Maj 2011, 13:55, edytowano w sumie 1 raz
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Cromm Cruac w 28 Maj 2011, 13:49

Powtarzam, po co dłubać w user.ltx i za każdym razem uruchamiać grę i sprawdzać? Otwierasz podczas gry konsolę (klawisz ` - pod escape) i wpisujesz co chcesz a wynik widzisz od razu. Wpisane wartości są zapisywane w user.ltx automatycznie.

Co do shaderów to każde z nich wymagają innych ustawień. Jedne dają za ciemne światło słońca inne za jasne niebo itp. Trzeba te ustawienia dobierać indywidualnie.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 19 Wrz 2024, 22:19
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 28 Maj 2011, 13:56

Otóż to. Dałem więc Duchowi używane przeze mnie, oraz takowe ustawienia- zobaczymy czy to przyniesie należyty rezultat.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 28 Maj 2011, 14:05

Te które podałem są aktualnie na stronie Twojego moda więc jak coś zmieniałeś to już nie moja wina - zresztą na tych które były do tej pory (po uaktualnieniu, nie w paczce z głównym archiwum) też to wygląda ok :D . A tak w ogóle to normalnie jak przekupy :E - @Duch daj znać co pomogło :wink:
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 28 Maj 2011, 15:52, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 28 Maj 2011, 14:39

scigacz1975 nawet nie wiem jak Ci dziękować? Naprawdę podziałało i jest super :!: :!: :!:
Jak tylko będę miał możliwość to postawię :wódka:
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 28 Maj 2011, 15:37

Aaa,bo ja zapomniałem, że zaktualizowałem temat o AA, i Ty stamtąd wziąłeś te shadery hehe...Czyli na jedno wyszło.Duch wziął te, których używam teraz :) No nic, za tydzień wrzucę wszystko w jednej kupie, zaktualizuję stosownie temat i będzie wsio.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 28 Maj 2011, 19:16

Dzięki jeszcze raz, teraz to mogę grać :D A i małe pytanie mam. Gdzie znajdę te dokumenty dla Informatora w Magazynach Wojskowych. Podobno powinny być w bazie Wolności,ale w starym miejscu ich nie ma (w pierwszej części modu) i obszukałem myślę że wszystkie zakamarki bazy i nigdzie tych dokumentów nie ma.
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez jalkavaki w 28 Maj 2011, 19:49

Pod gruzami, w rozwalonej stacji transformatorowej (na prawo od wejścia).
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość