[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez piotrek922 w 23 Maj 2011, 15:11

a z ui_mod_hud coś poradzisz?

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez scigacz1975 w 23 Maj 2011, 15:29

1. Musiałbyś zwrócić uwagę w jakiej sytuacji najczęściej ten bug występuje.

2. No i przede wszystkim w jakim pliku są ścieżki do tej tekstury. Ale pierwsze ważniejsze.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez piotrek922 w 23 Maj 2011, 16:32

W jakiej sytuacji?
nawet tak poprostu, ide sobie a tu łup bug.
A jakie są ścieżki do tej tekstury to nie mam pojęcia.

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez scigacz1975 w 23 Maj 2011, 16:37

No i tu jest właśnie pies pogrzebany bo sama tekstura raczej buga nie powoduje, a plik albo skrypt ją obsługujący. Tak jak pisałem nie mam sigerusa i d**pa zbita.

Tak się zastanawiałem - czy te bugi nie zaczęły się np. po zmianie jakiegoś kombinezonu??? Sigerus dodaje dynamic hudv??( widok z wnętrza maski pgaz)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez kubekpop w 23 Maj 2011, 16:53

Jak włączysz opcję Dynamiczny HUD, to tak. Można spróbować to wyłączyć, jeśli masz włączone.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez scigacz1975 w 23 Maj 2011, 16:56

Może właśnie w tym masz problem. Tak jak @Kubekpop radzi jak możesz to wyłącz - będziesz mógł ocenić efekty.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez piotrek922 w 23 Maj 2011, 21:34

Tylko że ja nie włączałem dynamicznego HUD'a

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez scigacz1975 w 24 Maj 2011, 16:12

To może włącz - powiem szczerze że .. cholera jedna go wie. Czasami coś jest wymagane ale autor nic nie napisze.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Damianox w 25 Maj 2011, 21:16

Witam. Czy istnieje mapa ze schowkami SGM. Jeśli tak to prosze o wysłanie linka na PW lub niech wrzuci go tutaj.
Byłbym bardzo wdzięczny i oczywiście :wódka: :wink:

Za ten post Damianox otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative jalkavaki.
Awatar użytkownika
Damianox
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 11 Kwi 2011, 17:41
Ostatnio był: 29 Wrz 2019, 11:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 11

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 26 Maj 2011, 03:11

W tym pliku jest zip z mapami schowków do wersji 1.7
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Damianox.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 26 Maj 2011, 12:15

<off>Jak nie chcesz szukać, wałęsać się po Zonie, odkrywać, zwiedzać to po kiego grasz w STALKERA?
Mnie właśnie do CoP najbardziej zniechęciły te same schowki. Grając drugi czy trzeci raz wiedziałem na starcie gdzie iść aby mieć AKS74+PSO1+KOSTER. I do tego SWD.
</off>
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.

Za ten post jalkavaki otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive djcycu.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Damianox w 26 Maj 2011, 13:28

Wie ktoś co to może być pokazuje mi się jak wchodzę do obozu najemników w Jupiterze :
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...r. - zew prypeci\gamedata\scripts\sgm_dialogs.script:387: attempt to index global 'outfit_out_slot' (a nil value)
 

stack trace:
Awatar użytkownika
Damianox
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 11 Kwi 2011, 17:41
Ostatnio był: 29 Wrz 2019, 11:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 11

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości