[AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Canthir w 09 Maj 2011, 14:18

Zgadzam się z przedmówcą, profesjonalizm najwyższej próby ukazał się moim oczom po zainstalowaniu moda.

Miałem mały zgrzyt, bo nocą niebo było atramentowo-czarne a ziemia i wszystko na niej lśniło oślepiającym blaskiem. Komiczny widok, udało mi się naprawić to zmieniając łatkę wyglądu nocy.

Do tego mam już wgrane tekstury roślin, zaraz ponownie ściągam struktur, bo jak ssałem przez noc to coś urwało kilkadziesiąt MB za wcześnie :/

Do Cienia też mam zamiar dograć tekstury struktur.

Gratuluję świetnej roboty i życzę kolejnych sukcesów.

pzdr

edit:
--------------------
Nadal coś jest nie teges, z tym, że okazuje się, że to nie o noc chodzi tylko dzień. Rzecz wygląda tak: [klik], wie ktoś co z tym zrobić?
Смертельные аномалии, опасные мутанты, анархисты и бандиты, не остановят "Долг", победоносной поступью идущей на помощь мирным гражданам всей планеты!

Kiedy idziesz do Strefy, to sobie za konotuj: z towarem wróciłeś - cud boski, z życiem uszedłeś - daj na mszę, kula patrolu - fart, a cała reszta - jak los zdarzy.
- A&B Strugaccy; Piknik na Skraju Drogi

Nie da się tu żyć bez gorzałki... Chcę już o wszystkim zapomnieć. Cholera, to samo dzień po dniu. Kiedy to się wszystko skończy? To chyba przeznaczenie... Daj mi spokój! Życie i tak jest do dupy.

zdjęcia Zony
Awatar użytkownika
Canthir
Opowiadacz

Posty: 309
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 19 Sty 2022, 16:46
Miejscowość: Szn
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 193

Reklamy Google

AtmosFear 3 - z pamiętnika developera cz. 2

Postprzez Cromm Cruac w 15 Maj 2011, 17:51



Kolejny filmik prezentujący nową rzecz w AtmosFear 3 - psioniczny sztorm. Jest to nowy typ anomalii pogodowej, bardzo niebezbieczny dla słabo wyekwipowanych stalkerów. Promieniowanie Psi kumuluje się tworząc wiry, które generują wysoki jego poziom przy wyładowaniu. Porządna zbroja lub użyte psi-blokery zmniejszają wpływ na umysł ale wiry wciąż są niebezpieczne ponieważ generują wysokie napięcie w bliskiej odległości.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Wheeljack w 15 Maj 2011, 18:02

Wygląda to zaje*iście, tylko przydały by się jakieś efekty na ekranie gdy oberwiemy. Jak kupię nowy komputer (mam nadzieję :F) to będzie to pierwszy mod w który zagram.
A na koniec się zapytam: czemu Ty nie masz zielonego nicka? :P
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: Wczoraj, 12:54
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 15 Maj 2011, 18:06

Jakiś efekt uderzenia dodam. Jeszcze sie nie zdecydowałem czy będzie to typowy efekt wplywu na umysł (jak koło szramy np.) albo zataczanie się jak przy trafieniu w niektórych modach (np. w SGM).

A co do nicka to nie wiem, może nie zasłużyłem :)

@canthir, ściągnij patcha do instalki (dodałem linka do pierwszego postu)
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac, 15 Maj 2011, 18:15, edytowano w sumie 1 raz
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Wheeljack w 15 Maj 2011, 18:08

No jak widzę ten filmik to nie mam wątpliwości. :P
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: Wczoraj, 12:54
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez vandr w 15 Maj 2011, 18:08

Cromm, Tobie GSC nie proponowało współpracy przy Stalker 2 lub coś w tym guście?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kontroler.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 15 Maj 2011, 18:16

Jeszcze nie ale nie tracę nadziei :E (na zielonego linka też)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez jalkavaki w 15 Maj 2011, 19:05

Te fale PSI rozumiem w budynkach i innych ukryciach nie będą działały? Tylko na otwartej przestrzeni?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 15 Maj 2011, 19:28

Dokładnie jak z emisjami i opadami radioaktywnymi. Te same kryjówki.
A i wreszcie ekwipunek (zbroja/hełm) i użyte leki będą miały prawidłowy wpływ na ilość odniesionych obrażeń. Bo na razie to nie za dobrze działa :)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez vandr w 17 Maj 2011, 20:42

Która tekstura odpowiada za teksturę słońca? Słońca - nie flary, ani nie gradientu.Chodzi o to, że miałem w Zew Monolitu słoneczko z Atmosfear, a później chyba nadpisałem złą teksturę i mam znowu tą białą kulę. Wziąłem teksturę interesującego mnie słoneczka i podmieniłem jej nazwę kopiując na poniższe nazwy:

folder FX:

fx_flare0
fx_sun
fx_sun2
fx_sunset_sun

I tak to wygląda. Pod każdą nazwą znajduje się tekstura słoneczka z Atmosfear 2, a ja mam tą vaniliową kulę. Jak to podmienić? Przedtem chyba udało mi się przypadkiem, a teraz pojęcia nie mam :kotek:

Acha, zmieniam teksturę pod Cień Czarnobyla, nie Zew Prypeci, ale jako, że pytanie odnosi się do moda pogodowego, niechaj będzie tutaj.

EDIT: Ludzie! Dziw nad dziwy! Słońce zmieniło samo swoją teksturę w ciągu jednej godziny gry. Ale jajo...Cromm, to normalne? Czy to tylko ja mam jakieś urojenia?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Nadchodzi emisja

Postprzez Cromm Cruac w 03 Cze 2011, 02:20

No możliwe. Każda godzina w cyklu ma przypisaną inną flarę. Może jedne mają tekstury zdefiniowane ze słońcem z AF a inne z tym z Zewu.

***

Image

Nowa tekstura nieba przed nadchodzącą emisją.

Uwagi moderatora:

Double post. - Soviet
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 2] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez vandr w 13 Cze 2011, 19:58

Cromm, zedytuj posta i wklej screena (zajebistego zresztą) do Twojego pierwszego posta, bo z tego co widziałem, double posty nie są mile widziane- szkoda by było za taką pierdółkę ostrzeżenie złapać.

Pytanie mam- gdzie znajdę plik, odpowiadający za częstotliwość występowania emisji? Gram w tego moda I Wark Alone, i tam emisje są co 15 minut, co jest lekko mówiąc- irytujące.

EDIT: Przy okazji zadam kolejne pytanie...czy Zew Prypeci obsługuje pliki .ogg dwukanałowe, czy trzeba konwertować na MONO, tak jak przy Cieniu Czarnobyla?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość