BugTrap

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

BugTrap

Postprzez Wiśniur w 07 Maj 2011, 20:26

Panowie mam problem.
Rozpakowałem wszystkie pliki gamedata i wywala mnie nawet przy uruchamianiu gry
treść loga
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S13, 1607.00 mhz, 64-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 26318 files cached 29 archives, 4704Kb memory used.
Init FileSystem 1.860266 sec
'xrCore' build 3487, Aug 21 2008

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Executing config-script "user.ltx"...
[d:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2028576 K], reserved[14860 K], committed[53652 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8612 K], process heap[889 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4057 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[e:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[d:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:393]: NVIDIA GeForce 7300 GT
* GPU driver: 6.14.11.7824
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 744 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 8
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
Input:  1
Config-file [d:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1

Wersja gry v1.0006
Topseller

Za ten post Wiśniur otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Mataczo.
Awatar użytkownika
Wiśniur
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 07 Maj 2011, 11:42
Ostatnio był: 07 Wrz 2023, 21:37
Miejscowość: Kuków
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: BugTrap

Postprzez 1920razor w 07 Maj 2011, 20:28

Jaki mod, i czy mod działa pod wersję gry jaką posiadasz?
Image

1920razor
Wygnany z Zony

Posty: 197
Dołączenie: 14 Sty 2010, 20:58
Ostatnio był: 27 Cze 2015, 14:35
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: BugTrap

Postprzez Wiśniur w 07 Maj 2011, 20:33

No właśnie problem w tym że żaden mod,rozpakowałem wszystkie pliki gamedata do folderu gamedata i standardowo true.
Awatar użytkownika
Wiśniur
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 07 Maj 2011, 11:42
Ostatnio był: 07 Wrz 2023, 21:37
Miejscowość: Kuków
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 3

Re: BugTrap

Postprzez Mataczo w 07 Maj 2011, 23:22

tak się składa że pliki nie modyfikowane nie mogą być wypakowane co oznacza ze musisz albo usunąć rozpakowane albo np. utworzyć folder jakiś tam i w to je wsadzić.
Zauważ że jeżeli pobierzesz jakiegoś moda to w danych ścieżkach są nie wszystkie pliki z całej gamedaty a jedynie pliki do podmiany czyli te zmodyfikowane. Jeśli chcesz grzebać w gamedacie to po prostu włóż ją do osobnego folderu i jak cos wykombinujesz to tylko zmienione pliki wrzucaj do danej ścieżki.

Za ten post Mataczo otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wiśniur.
Awatar użytkownika
Mataczo
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 10 Mar 2011, 14:59
Ostatnio był: 13 Sty 2017, 23:02
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 6

Re: BugTrap

Postprzez Wiśniur w 08 Maj 2011, 10:52

Dobra dzięki tak spróbuję.Wczoraj tak testowo usunąłem je i działało :|
Za chwilę zdam raport.
Działa,dzięki @Mataczo za pomoc,kozak idzie :wódka:
Temat do zamknięcia
Awatar użytkownika
Wiśniur
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 07 Maj 2011, 11:42
Ostatnio był: 07 Wrz 2023, 21:37
Miejscowość: Kuków
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 3


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 27 gości