Darth ReX napisał(a):Levele? Owszem, ale tylko, jeśli są porządnie zaprojektowane.
Levele w stalkerze nie mają nic wspólnego z porządnym zaprojektowaniem. Skąd wzięły się wszechobecne stosy bloków betonu, na ch*j jest tunel w dolinie mroku (ten nad ziemią), albo co produkowano w fabryce w kordonie skoro jest tam tylko kilka małych pomieszczeń? Oczywiście stalker to alternatywna rzeczywistość, więc coś takiego nie powinno nas wkurzać podczas gry.
Na swoim przykładzie wiem, że będziecie
dokładnie przyglądać się mapom i oceniać je, dopiero dopiero gdy zaczniecie je sami tworzyć.
Co do moich wymagań na temat modów to nie mogą być przebajerowane jak Soljanka czy Zew Monolitu, czyli zero eliksirów, zestawów naprawczych, labiryntów itp. Kombinezony mi zwisają, może być ich z milion, natomiast nowych broni max 6-7, bo i tak każdy wypatrzy sobie jedną i będzie z nią biegał do końca gry. Mapy wystarczą stare, tylko jakoś inteligentnie przerobione, np.: obóz kotów przenieść do chlewni. Zadania pobocznie nie powinny być uciążliwe tak jak:" znajdź milion butelek wódki, żeby ruszyć dalej", albo "wracaj z elektrowni do Kordonu, żeby zaparzyć Sidorowiczowi herbatkę"... O fabule powiem tyle, żeby była zawiła, trochę bardziej niż w vanilii, zrezygnowałbym też z wątku ze Striełokiem i rozpoczął jakiś nowy. Przydałyby się też 2 główne wątki, tak jak w oryginalnym ShoCu, bo po prostu jest ciekawiej.