[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 24 Kwi 2011, 14:02

Usuńcie ten post. Zdublowały mi się. Przepraszam.
Ostatnio edytowany przez KPBMacho, 24 Kwi 2011, 14:05, edytowano w sumie 1 raz
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 24 Kwi 2011, 14:04

zauważam błąd ... opis artefaktu płomień jest po angielsku
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez shoter w 24 Kwi 2011, 20:45

TFW jest bardzo dobrym modem i udało mi sie znalezc bug.
amunicja 7.62x51 NATO jest płatna dla towarzysza i nie moge mu za kija jej dać.

dodatkowo w menu głównym mam wersj 2.8.8 czyżby błąd w napisie?

no i to tyle.
shoter
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 24 Kwi 2011, 20:42
Ostatnio był: 10 Kwi 2014, 16:39
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 24 Kwi 2011, 21:04

shoter napisał(a):TFW jest bardzo dobrym modem i udało mi sie znalezc bug.
amunicja 7.62x51 NATO jest płatna dla towarzysza i nie moge mu za kija jej dać.

dodatkowo w menu głównym mam wersj 2.8.8 czyżby błąd w napisie?

no i to tyle.



Po kiego mu snajpere dajesz? Przecież on na 10 metrów ledwo trafia. Dla niego jedynie pompka żeby przed mutkami bronił w razie czego. No i to jest nasz muł juczny jak ktoś się wcześniej wyraził. Ew. jak ktoś jest bogaty KM może bu dać. Jak rąbnie zaporowym to wszyscy przeciwnicy się chowają.


A wersje TFW powinieneś mieć 2.8.8, ale jest tam napisane 2.8.5.
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez shoter w 24 Kwi 2011, 21:18

nie jest snajperem,przechowuje tylko nieużywaną amuniacje.Po co ma się mój stalker męczyć skoro kompan może :P ?
shoter
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 24 Kwi 2011, 20:42
Ostatnio był: 10 Kwi 2014, 16:39
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mateszew w 24 Kwi 2011, 21:33

http://img851.imageshack.us/f/ssmicha04 ... 4garb.jpg/ :E :E :E

Kur ja śledzę temat od niedawna i nie zauważyłem ,że są :( .
Ostatnio edytowany przez mateszew, 25 Kwi 2011, 10:50, edytowano w sumie 1 raz
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wheeljack w 24 Kwi 2011, 23:30

No co? :P
Były zapisy, mogłeś się zgłosić viewtopic.php?f=48&p=126015#p126015 :P
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 15:46
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 25 Kwi 2011, 12:00

Znowu nie może znaleźć dziecka i rodzica...3x ten sam bugtrap i tylko na wysypisku. W innych lokacjach już nie.


Kod: Zaznacz wszystko
! ERROR: SV: can't find children [34404] of parent [585170016]
! ERROR: SV: can't find children [34314] of parent [1186974256]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....e.r. - clear sky\gamedata\scripts\tfwdialogs.script:112: attempt to index field 'data' (a nil value)
 

stack trace:


Teraz to już nawet wczytać nie mogę. W tej wersji dużo więcej bugów...

Kod: Zaznacz wszystko
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 293943 K
* [win32]: free[1029020 K], reserved[74152 K], committed[993916 K]
* [ D3D ]: textures[242725 K]
* [x-ray]: crt heap[293943 K], process heap[7219 K], game lua[118105 K], render[252 K]
* [x-ray]: economy: strings[20073 K], smem[1084 K]
stack trace:

001B:72E65108 MSVCR80.dll, memcpy()
001B:1000D82A xrCore.dll, IReader::r()
001B:045350B9 xrGame.dll
001B:04647790 xrGame.dll
001B:047560B8 xrGame.dll
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 25 Kwi 2011, 21:12

Sorki, że przez święta nie odpisywałem, ale trzeba było się zająć rodzinką. Więc zacznijmy od początku...

Cieszy mnie fakt, że pomagacie mi eksperymentować z celnością NPC. Być może jest szansa na to, że uda nam się ustalić optymalne wartości. A co do odległości to tak... Widoczność ustawiona jest na 80m, czyli standard. Zwiększyłem ją za pomocą tych modyfikatorów (z m_stalker.ltx)

:

Kod: Zaznacz wszystko
[stalker_vision_free]     <- Modyfikatory detekcji wroga w stanie spokojnym
min_view_distance          = 0.4   
max_view_distance          = 0.8   
visibility_threshold       = 120.0
always_visible_distance    = 0.1
time_quant               = 0.005
decrease_value            = 0.1
velocity_factor              = 0.5
luminocity_factor         = 0.5            
transparency_threshold       = 0.4         

[stalker_vision_danger]     <- Modyfikatory detekcji wroga w stanie zaalarmowanym(walki)
min_view_distance         = 0.7
max_view_distance          = 2.0 ;1.0  <- Tu zmieniłem z x1 na x2, czyli 80(eye_range)x2 = 160
visibility_threshold       = 60.0
always_visible_distance    = 0.2
time_quant               = 0.001
decrease_value            = 0.01
velocity_factor              = 0.5
luminocity_factor         = 1.3 ;0.5    
transparency_threshold       = 0.4      


Ktoś tam jeszcze pytał o eye_fov. No to jest to kąt widzenia NPC, służy do określenia w którą stronę NPC patrzy.

Kompanom eye_range(odległość widzenia) i eye_fov(kąt widzenia) zmienia niezależny skrypt odpowiedzialny za AI śledzenia gracza na 200m i 180 stopni jak tylko kompani pojawiają się w grze.

Twierdzenie, że kompan ma słabszą celność niż zwykły NPC jest błędne. Dawanie kompanom karabinów snajperskich jest jak najbardziej opłacalne.

Zmniejszanie wartości odpowiedzialnych za ilość nabojów posyłanych przez NPC na serię strzału podanych przez juraszkę może przynieść efekty, trzeba jednak pamiętać, że nie zmniejsza to ich celności, lecz tylko częstotliwość strzałów.

Brak możliwości sprzedawania naszywek jest błędem, i postaram się go jak najszybciej skorygować.

System reputacji w CS działa trochę "dziwnie". Jest to system punktowy od -5000 do 5000. +/-1000 to tak faktycznie +/-100%, bo gracz jest wtedy traktowany jako przyjaciel danej frakcji(NPC zmieniają kolor na zielony), ale co dziwne, wyświetlane jest to jako połowa paska w PDA. Pozostałe 4000 punktów można uzyskać tylko jako członek frakcji. Jako, że większość skryptów traktuje 1000(połowa paska) jako przyjaciel, nie uznałem że jest konieczne zwiększanie możliwości podbicia relacji do 5000(pełny pasek) dla samotników, gdy nie przynosi to żadnych większych korzyści poza owym zwiększeniem paska.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 25 Kwi 2011, 22:03

teraz się nad tym zastanowię to wszystko w zonie jest śmiesznie tanie ... bo spójrzmy prawdzie w oczy ... 1 PLN = ~10 rublom ..... więc taki egzoszkielet za 5 tyś zł ? albo supernowoczesny karabin(gp37 lub fn 2000) za mniej niż 2tyś zł ? to jak u arabów na jarmarku ... a nie sądzę aby NATO i Rosja były takie miłe i dawały je do zony za grosze ...Może to i nie wpływa na rozgrywkę ale trochę dziwnie się gra przez to ...Jest ta świadomość że nawet jak się w zonie dorobisz to i tak cię nie będzie stać na normalne życie później (biorąc pod uwagę niebezpieczeństwa w "pracy")...
Ostatnio edytowany przez Idek, 25 Kwi 2011, 22:14, edytowano w sumie 1 raz
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 25 Kwi 2011, 22:14

Idek mylisz się :) Nieraz oglądałem różne ciekawe programy to cena używanego kałacha u arabusów wynosi ok 60 dolarów czyli śmiesznie mało. M16 tez jest za coś koło 100$ więc nie jest to jakoś specjalnie drożej, więc w kwestii giwer to jest to dobra kategoria cenowa :D

Co do pancerzy się nie wypowiem, bo egzoszkielety aktualnie są tylko wersjami testowymi, działają na "kablach" i zużywają sporo płynów hydraulicznych a zatem ciężko byłoby określić ich cenę ;]

Co do celności NPC to tez z tym kombinuję i jak znajdę jakieś ciekawe ustawienie to podeślę reszcie do testów.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 25 Kwi 2011, 22:39

Trafiłem na buga. Pokazał się podczas wczytywania gry. Jak przestałem wcześniej grać to wywalił mnie bug przy szybkim wczytywaniu.

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...r. - clear sky\gamedata\scripts\xrs_dyn_music.script:411: attempt to index local 'st' (a nil value)


Proszę o pomoc. Bo grać nie mogę :/



A ja mam propozycję "lekkiej" zmiany moda. Trochę dziwna sprawa z Bandytami. Stalkerzy chodzą tam do nich handlować(a przecież ich okradają(?)). Moim zdaniem lepiej by było jakby stanowili frakcję coś jak samotnicy. Chodzą okradają, zabijają, strzelają, giną :E
Ogólnie wrogowie, lecz możesz im zapłacić i puszczą cię wolno, w innym wypadku... Stracisz trochę krwi :)

A w zamian ich sugerowałbym wsadzić renegatów. Czemu? Oni bardziej pasują na ich miejsce. To że zostali wyrzuceni ze swych frakcji nie musi oznaczać, że cała zona ich nienawidzi, no nie?

Spojrzyjcie z tej perspektywy. :wink:
Ostatnio edytowany przez Gandzia 25 Kwi 2011, 22:55, edytowano w sumie 2 razy
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości