Rain napisał(a):Zapowiada się ciekawie..ale wątpię aby była to rewolucja tym bardziej ze nad silnikiem jak sam Carmack mówił pracują kilka lat
Wyjdzie z tego to samo co ze STALKERA -graficznie przeciętny. Acz ingerencja w sam silnik zwykłych graczy przy gotowym już produkcie może być dobrym rozwiązaniem dla modderow
Chyba mogę otwarcie powiedzieć, że nie zgadzam się z tobą w całej rozciągłości.
Co to jest za gra, która tak znacząco detronizuje stalkera pod względem graficznym, że jest on zaledwie przeciętny? Wiadomo, że Crysis, że UT3, ale z obecnie dostępnych gier to nie wiem co ma (znacząco) lepszą grafikę niż stalker. Nie bardzo wiem o co ci chodzi z tym, że pracują nad id Tech 5 kilka lat. Kiedy prezentuje sie
nową technologię, to ona JUŻ ma na karku kilka lat. To nie jest tak, że nowy silnik to cud techniki, najnowsze osiągnięcia programistów. To technika i najnowsze osiągnięcia programistów sprzed 2-3 lat.
O ile scenki zrobiły na mnie wrażenie pod tym względem, że po prostu wyglądają jak CGI (zresztą jak wszystkie nowe super silniki), to mnie osobiście bardziej interesuje technologia. Graficznie można dodawać wszelkie efekty, ale to technika, z której Carmack zasłynął, optymalizacja kodu poprzez różne triki (jak MegaTexture) jest tu istotna. W końcu w tej demonstracji było ponad 20GB tekstur, unikalnych i niepowtarzalnych. To jest coś.
Jedyne, do czego mogę się przyczepić, to model postaci, ale to ostatecznie nie jest wina silnika, tylko gościa, który ten model wykonał. Partacz.
Ale przynajmniej dali mu (gościowi z dema) Soul Cube do zabawy.