Czyli, jakiś geniusz z GSC wpadł na pomysł, że realistyczny system celowania to będzie taki, że jak podamy wartość odchylenia celności dla NPC kucającego w miejscu jako np. 3, to kule będą padać do 3 metrów na lewo i do 3 metrów na prawo od gracza niezależnie od odległości. Oznacza to, że nieważne co tam wpisze, NPC zawsze będzie tak samo celny, czy stoję 5m od niego, czy 50.
Idek napisał(a):jaruszka tu system jest nieżyciowy i się nie da zrobić realistycznie patrz co smoq napisał
;---VISIBILITY--------------------------------------------------------
vision_danger_section = stalker_vision_danger
vision_free_section = stalker_vision_free
[b]eye_fov = 110;120
eye_range = 80[/b]
far_plane_factor = 1.0
fog_density_factor = 0.05
[actor_immunities_gd_novice]
burn_immunity = 0.3 ;0.45
strike_immunity = 0.3 ;0.45
shock_immunity = 0.3 ;0.45
wound_immunity = 0.3 ;0.45
radiation_immunity = 0.3 ;0.45
telepatic_immunity = 0.3 ;0.45
chemical_burn_immunity = 0.3 ;0.45
explosion_immunity = 0.3 ;0.45
fire_wound_immunity = 0.2
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość