[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 14 Kwi 2011, 18:52

Wie ktoś jak przywrócić anomalie SGM (w wersji 1.7) bo mi się 'przez przypadek' wyłączyły w opcjach SGM i teraz mam tylko te waniliowe. A tak fajnie było wpaść w teleport co wyrywał i niszczył broń :(
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez matekfpol w 14 Kwi 2011, 18:57

Hmm, może przeinstaluj moda? Save'y zostaną a tylko opcje moda się "zresetują".
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 14 Kwi 2011, 21:08

Problem w tym, że ich brak jest zapisany w sejwach a ich położenie w all.spawn. Chyba musiałbym zacząć grę od nowa :(
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez lukasz638 w 16 Kwi 2011, 16:53

Czy da się w jakiś sposób usunąć krew z ekrany kiedy zostaję postrzelony?
Awatar użytkownika
lukasz638
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 23 Maj 2010, 12:41
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 22:56
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 9

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez matekfpol w 18 Kwi 2011, 05:54

Najprawdopodobniej w opcjach moda., dokładniej w opcjach HUD-a.
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez stahu3 w 19 Kwi 2011, 19:53

znalazłem na http://sigerous.ru/load/16-3-0-42 Modyfikację SGM-MOD 1.7 от 31.08.10 + NewArtefactsMod2.7(от 28.11.10 )+Динамические новости VanoSanturi версия 0.3 (ver. 2.0) spakowane 7z (1.30giga) najciekawsze że dodali jakieś dynamiczne nowości VanoSanturi jeszcze nie wiem co to za nowości jeszcze ściągam

PS:sorki jeśli nie powinienem tego tu wstawiać ale jestem tak samo jak wy na punkcie stalkera i modów do niego pozytywnie zakręcony :D
Image sorki za błędy jestem dyslektykiem
Awatar użytkownika
stahu3
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 22 Lut 2011, 17:27
Ostatnio był: 01 Wrz 2012, 17:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez piotrek922 w 23 Kwi 2011, 16:54

jak w tym modzie ulepszać bronie???? narzędzi nie ma bo szukałem i tam gdzie powinny być ich nie ma.

piotrek922
Wygnany z Zony

Posty: 50
Dołączenie: 23 Kwi 2011, 16:52
Ostatnio był: 19 Sty 2012, 01:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vito213 w 24 Kwi 2011, 10:41

Narzędzia są losowo umieszczane w świecie gry.
Masz dwie możliwości:
1. Płacić Sowie za informacje gdzie są narzędzia (ja szczęścia nie miałem, wszystkie były w Prypeci)
2. Użyć spawnera, narzędzia powinny być w zakładce "dokumenty", jeśli nie znajdziesz przeczesuj wszystkie kategorie w poszukiwaniu takich rzeczy: toolkit_1 toolkit_2 toolkit_3
Pamiętaj żeby mechanikom przynosić części zamienne -> spawner sie przyda (spawnujesz np. 100 SVD i dajesz do tej zielonej szafki)
Ostatnio edytowany przez Vito213, 25 Kwi 2011, 12:29, edytowano w sumie 1 raz
Vito213
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 09 Cze 2010, 10:29
Ostatnio był: 05 Lut 2014, 13:45
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Wilk Fenris w 24 Kwi 2011, 21:41

Cromm Cruac mam małe pytanko. Czy ten mod działa poprawnie z Nature 2, Structures i Atmosfear 2.1 (do atmosfear znalazłem patcha, który umożliwia jego działanie z wersją moda 1.7, ale co z resztą)?
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Wilk Fenris w 25 Kwi 2011, 00:46

OK. Structures i Nature 2 działają ładnie. Atmosfear nie bardzo. Ale może po prostu się nie znam i nie wiem jak sprawić, aby działał :P
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 25 Kwi 2011, 10:15

Do poprawnego działanie AfmosFear-a i SGM-a trzeba zainstalować po kolei:
1. SGM ver 1.7
2. +fix 31.08
3. DOPA + polonizację StalkerTeam
4. AtmosFear 2.1
5. Patch Patch SGM1.7 + AF2.1 (fixed)

Możesz spróbować samPatch SGM1.7 + AF2.1 (fixed) (bez fixa i polonizacji) ale sukcesu nie gwarantuję.
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac, 26 Kwi 2011, 23:43, edytowano w sumie 1 raz
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Wilk Fenris w 25 Kwi 2011, 12:05

Problem w tym, że właśnie próbowałem z tym patchem, ale jakąś nie działa. Czy może to mieć związek z tym, że wcześniej instalowałem atmosfear + blowout i fallout z innymi modami? Bo podczas instalacji atmosfear wyrzucało mi komunikat, że wcześniej instalowałem moda i ponowna instalacja nie "odinstaluje" już zainstalowanych elementów.
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości