więc na początek dla przykładu broń sgi5k sniper bo na niej testowałem
wchodzisz do głównego pliku z bronią w linijce i zmieniasz na coś takiego
- Kod: Zaznacz wszystko
upgrades = up_gr_a1_sig550_sniper, up_gr_b1_sig550_sniper, up_gr_c1_sig550_sniper, up_gr_d1_sig550_sniper, up_gr_e1_sig550_sniper, up_gr_e2_sig550_sniper, up_gr_f1_sig550_sniper, up_gr_a2_sig550_sniper, up_gr_a3_sig550_sniper, up_gr_b2_sig550_sniper, up_gr_b3_sig550_sniper, up_gr_c2_sig550_sniper, up_gr_c3_sig550_sniper, up_gr_d2_sig550_sniper, up_gr_d3_sig550_sniper, up_gr_a4_sig550_sniper, up_gr_b4_sig550_sniper, up_gr_b5_sig550_sniper, up_gr_d4_sig550_sniper
installed_upgrades =
upgrade_scheme = upgrade_scheme_sig550_sniper
zmieniasz w upgrades tak aby nie było or ale było oba tzn np up_gr_c2or3_sig550_sniper na up_gr_c2_sig550_sniper, up_gr_c3_sig550_sniper,
wtedy oba działają ale żeby zaskoczyło trzeba jeszcze namieszać w pliku z upgrade-ami
usuwasz w pierwszej części (tam gdzie są wartości ulepszeń) wszystkie prerequired_upgrades a następnie w drugiej zaczynającej się od
;***************************************
; Properties
;***************************************
; Tier 1
dajesz ; przed każdym z effects dla przykładu
;up_gr_a2or3_sig550_sniper, ;up_gr_a4_sig550_sniper
i to samo z b , c , d (jeśli broń ma tyle gałęzi rozwoju dla e nie ma blokad więc nie mieszać)
i na koniec na samym dole masz część zaczynającą się od
;***************************************
; Handlers
;***************************************
tam zmieniasz tak :
[up_gr_b2or3_sig550_sniper]
elements = up_b2_sig550_sniper, up_b3_sig550_sniper
na
[up_gr_b2_sig550_sniper]
elements = up_b2_sig550_sniper
[up_gr_b3_sig550_sniper]
elements = up_b3_sig550_sniper
i tak z każdym podwójnym ulepszeniem (uwaga aby się w cyferkach nie pomylić bo jak będzie jedno 3 i drugie też 3 to bug murowany)
to tyle na temat ulepszania wszystkiego do armorów też powinno śmigać
a teraz na drugie pytanie tak można zmienić odrzut w pliku z ulepszeniami lub w pliku broni
plik z ulepszeniami jest to pierwsza część i oto wartości ,które nas interesują
cam_dispersion = -0.14
cam_dispersion_inc = -0.14
cam_step_angle_horz = -0.14
zoom_cam_dispersion = -0.13
zoom_cam_dispersion_inc = -0.13
zoom_cam_step_angle_horz = -0.09
(nie przesadź z wartościami bo jak będzie więcej niż bazowo w broni do będzie ci ściągać broń na dół jak będzie równe także)
w broni masz te same wartości tylko nie można dać na 0 bo broń i tak będzie spadać na dół broń (testowane wielokrotnie)i uważaj przy zmienianiu w broni bo jak wykupisz ulepszenie do ci się zmniejszy i będzie kicha