Jak modyfikowac parametry pancerza

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: Jak modyfikowac parametry pancerza

Postprzez Wheeljack w 15 Kwi 2011, 14:38

Kuloodporność. Nie wiem dlaczego nie ma po prostu fire_wound_protection = x.x i nie wiem gdzie jest lista tych parametrów. Musisz kopiować z innych kombinezonów.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Reklamy Google

Re: Jak modyfikowac parametry pancerza

Postprzez smoq2 w 15 Kwi 2011, 16:01

Tak jak mówił Wheel, parametr ten jest odpowiedzialny za pochłanianie obrażeń od kul. A wartość bierzesz tak:

Jak masz tak jak napisałeś:

bones_koeff_protection = actor_armor_suit

to otwierasz gamedata/creatures/damages.ltx i szukasz:

[actor_armor_suit]:

Będzie to pewnie wyglądać jakoś tak:

[actor_armor_suit]:actor_damage_X

Szukasz wtedy w tym samym pliku [actor_damage_X]

Znajdziesz w tej sekcji mniej więcej coś takiego:

Przykład
:

Kod: Zaznacz wszystko
[actor_damage_1]
bip01_pelvis             = 1.0, 0.05
bip01_spine              = 1.0, 0.05
bip01_spine1              = 1.0, 0.05
bip01_spine2              = 1.0, 0.05

bip01_l_clavicle          = 1.0, 0.05
bip01_l_upperarm          = 1.0, 0.05
bip01_l_forearm              = 1.0, 0.05
bip01_l_hand              = 1.0, 0.05

bip01_r_clavicle          = 1.0, 0.05
bip01_r_upperarm          = 1.0, 0.05
bip01_r_forearm              = 1.0, 0.05
bip01_r_hand              = 1.0, 0.05

bip01_l_thigh              = 1.0, 0.05
bip01_l_calf              = 1.0, 0.05
bip01_l_foot              = 1.0, 0.05
bip01_r_thigh              = 1.0, 0.05
bip01_r_calf              = 1.0, 0.05
bip01_r_foot              = 1.0, 0.05

bip01_neck                 = 1.0, 0.05
bip01_head                 = 1.0, 0.05
eyelid_1                 = 1.0, 0.05
eye_left                 = 1.0, 0.05
eye_right                 = 1.0, 0.05
jaw_1                     = 1.0, 0.05


bip01_pelvis = 1.0, 0.05 - Ilość % pochłaniania obrażeń od kul, w tym przypadku 5%.

Powinno pomóc.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Poprzednia

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości