wajs94 napisał(a):
czyli że te linijki to są pod exo frakcyjnych?
a obsługe\odrzut da sie w broniach zmienić? bo niektóre to mają taki że ledwo utrzymuje w danym punkcie po strzale.
Chyba tak, jeśli cię dobrze zrozumiałem. Jak chcesz na przykład mieć dobry noktowizor w egzo powinności, to dodajesz nightvision_sect = good pod [dolg_exo_outfit]:svoboda_exo_outfit, a nie pod innym egzo. Jeśli np. w egzo czystego nieba to pod [cs_exo_outfit]:svoboda_exo_outfit itp.
Jbc. Masz tu linka :
http://mod.stalker.pl/index.php?title=D ... i_amunicji Zobacz sobie na jakiej zasadzie dodaje się te właściwości w 'Dodawanie unikatowych broni'. Tutaj jest podobnie, tylko te unikatowe przedmioty masz w outfit.ltx. Ale właściwości dodajesz na tej samej zasadzie.
Kobalt napisał(a):Edit: Wie ktoś co trzeba zrobić żeby nie było sankcji za zabicie neutralnego stalkera?
W /gamedata/scripts/loner_sanctions masz takie coś:
- Kod: Zaznacz wszystko
local sanctions = {
stalker = 15000,
csky = 10000,
freedom = 10000,
dolg = 10000,
}
I zmień na 0 w twojej frakcji i będzie 0. A jak chcesz całkiem wyłączyć, to zmień w
- Kod: Zaznacz wszystko
function is_sanctionable_faction(fs, ss)
factions = {
stalker = true,
csky = true,
freedom = true,
dolg = true,
}
true na false przy twojej frakcji. Ale nie jestem pewien tego 2 sposobu ( powinien działać, ale nie sprawdzałem )