Jak wyciągać textury, dźwięki itp. z gry.

Jak wyciągać textury, dźwięki itp. z gry.

Postprzez Rain w 08 Cze 2007, 22:48

1. Wchodzimy na stronę z której pobieramy TEN program.

2. Wrzucamy sobie programik w dowolne miejsce na dysku.

3. Uruchamiamy go i wybieramy dowolny plik który chcemy rozpakować z rozszerzeniem .db z katalogu w którym mamy zainstalowaną grę:

Image

zawartość poszczególnych plików .db: LINK
Jeśli chcemy wypakować całość należy wtedy wypakowywać po kolei pliki(nie należy wypakowywać wszystkich jednocześnie)-MS14
4. Cieszymy sie i robimy cuda ;]
Ostatnio edytowany przez Rain 27 Cze 2008, 22:37, edytowano w sumie 3 razy
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Reklamy Google

Postprzez Morrtis w 15 Cze 2007, 23:55

nie wiem czemu ale ten program mi sie wysypuje i niewypakowywuje niektorych gamedata'ow :P. Jakies sugestie??

Zmniejsz podpis, proszę... ;]
// Quinn

Za ten post Morrtis otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive fodro.
Awatar użytkownika
Morrtis
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 15 Cze 2007, 23:19
Ostatnio był: 27 Sty 2010, 20:24
Miejscowość: Mielec
Kozaki: 1

Postprzez Rain w 16 Cze 2007, 02:48

Morrtis napisał(a):nie wiem czemu ale ten program mi sie wysypuje i niewypakowywuje niektorych gamedata'ow :P. Jakies sugestie??

Musisz wypakować wszystkie pliki z rozszerzeniem .db a nie tylko jeden ;)
Jak wypakujesz wszystkie pliki to wszystko będzie :D
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Postprzez Morrtis w 16 Cze 2007, 08:41

Rain napisał(a):Musisz wypakować wszystkie pliki z rozszerzeniem .db a nie tylko jeden ;)
Jak wypakujesz wszystkie pliki to wszystko będzie :D


bardzo dobrze wiem ze trzeba wypakowac wszystkie pliki ale problem w tym ze przy ich wypakowywaniu jeden z nich zawsze sie wysypuje a reszta jest ok
http://projectanemic.neostrada.pl/clear_sky.gif
Awatar użytkownika
Morrtis
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 15 Cze 2007, 23:19
Ostatnio był: 27 Sty 2010, 20:24
Miejscowość: Mielec
Kozaki: 1

Postprzez Rain w 16 Cze 2007, 10:58

Hmm..dziwne..u mnie wszystkie się wypakowywują bez problemu i wszystkie textury są.
Może masz plik uszkodzony lub spróbuj w inne miejsce ten plik który się sypie rozpakować.
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Postprzez Soviet w 23 Cze 2007, 14:44

Ma się rozumieć, że te wypakowane pliki zajmują swoje miejsce na dysku? Dużo tego jest?
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 23:15
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Postprzez BasseB w 23 Cze 2007, 15:10

jeszcze raz i powoli bo nigdy takich rzeczy nie robiłem - jeśli wypakuję wszystko od gamedata01.db do gamedata np.10 to wtedy dopiero będę mógł z tego cos powciągać, tak?

a jak się tymi powyciąganymi rzeczami pobawię, np. pozmieniam parametry broni czy cokolwiek, to jak to potem spowrotem popakować do .db zeby w grze działało?

jeżeli moj tok myślenia płynie odpowiednim korytkiem, to takie pogrzebanie w tych plikach w efekcie koncowym będzie się zwało modem :D i wtedy nalezy zrobiuć to co w innych topicach opisywaliście czyli "folder Gamedata"->false na true itp itd.tak??

rany, własnie sie poczułem jak ktoś kto miał nagle przebłysk, że chyba zrozumiał o czym wszyscy do okoła gadają heheheh:D :peace:
" Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia alkoholu aby bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami"
E. Hemingway
Awatar użytkownika
BasseB
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 08 Cze 2007, 14:16
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 23:49
Miejscowość: Ostrów Wlkp
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Postprzez MCaleb w 23 Cze 2007, 16:05

1. Wypakowujesz wszystkie (albo tylko te, co Cię interesują - o ile wiesz co w nich jest) pliki gamedata.db# sposobem opisanym powyżej.
2. Zaglądasz do powstałego folderu "gamedata" - oczywiście nie powinieneś używać wtedy żadnego moda, bo zostanie nadpisany. Następnie zmieniasz co Ci się żywnie podoba w powstałych plikach.
3. Jeżeli to wypakowałeś, to nie ma potrzeby pakowania tego powrotnie. Folder "gamedata" działa tak jak spakowane gamedata.db#, gdy wykonasz opisane tu czynności. Na dodatek wtedy ma pierwszeństwo (czyt.: To te elementy będą działać w grze).
4. Teraz, by podzielić się modem z innymi, przenosisz zmienione pliki do odpowiednich folderów w innym miejscu i pakujesz to wszystko.

Jeżeli wykonasz wszystkie cztery punkty prawidłowo, to właśnie zrobiłeś moda, który zadziała dla każdego. Jeżeli to prywatne modyfikacje, możesz pominąć punkt 4.
There is nothing in this world worth believing in...
Image
Awatar użytkownika
MCaleb
Weteran

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez Rain w 24 Cze 2007, 02:20

Soviet napisał(a):Ma się rozumieć, że te wypakowane pliki zajmują swoje miejsce na dysku? Dużo tego jest?

U mnie niecałe 9GB ;)
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Postprzez Infernal w 24 Paź 2007, 21:10

Mi zajęło niecałe 6 gb tylko mam pytanko. Jak już ustawię sobie np. ten udźwig postaci to muszę zacząć od nowa grę? Bo to nie jest raczej taki pełny mod tylko taka zmianka w udźwigu, więc to nie powinno mieć wpływu na save'y?
P.S. Dzisiaj zacząłem zabawę z modami i mam takie wątpliwości. Grę zacząłem od nowa, ale to tak dla pewności czy mogę w trakcie rozrywki coś tam w ltx zmieniać czy muszę wszystko zrobić od razu?
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez MCaleb w 24 Paź 2007, 21:45

ltx powinny działać od razu po zmianie. Oczywiście wartości pre-setowane, jak spawny potworów/pojazdów wymagają rozpoczęcia nowej gry, bo zostają wtedy ustawione. Wszystkie parametry stałe na początku, a mogące ulec zmianie w czasie późniejszym mogą być łatwo zmieniane podczas rozgrywki. Jest to jednak nie wskazane, bo może prowadzić do różnego rodzaju błędów. Ale skoro bawisz sie w modyfikowanie, to nie powinieneś bać się zepsucia gry. Rób tylko backupy zmienianych plików, bo powtórne wypakowanie trochę czasu zajmuje.
There is nothing in this world worth believing in...
Image
Awatar użytkownika
MCaleb
Weteran

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez Infernal w 02 Lis 2007, 17:42

Wielkie dzięki. W respawny i pojazdy się nie będę bawił, bo powiem szczerze że nic się na tym nie znam. Chodziło mi tylko o takie rzeczy jak udźwig czy ilość artefaktów przy pasie, lub statystyki broni :)
EDIT (żeby double posta nie robić)
Skoro wszystkie gamedaty wypakowałem to można usunąć te stare spakowane gamedaty? Nie wiem, bo mój dysk pojemnością nie grzeszy, a posiadanie dwóch gier na kompie jest trochę wpieniające. Skoro i tak STALKER wykorzystuje folder gamedata to tamte gamedaty nie są już chyba potrzebne?
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Następna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość