[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Podznaczony w 05 Kwi 2011, 22:57

Mam problem w Jantarze gdy chciałem zagadać do szanownego Saharova on przywitał mnie fatal errorem : /
:

FATAL ERROR

[error]Expression : ini_file.section_exist(section)
[error]Function : CTradeParameters::process
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\trade_parameters_inline.h
[error]Line : 111
[error]Description : cannot find section misc\trade_generic.ltx


Proszę o jak najszybszą pomoc :) (Ewentualnie upload własnego pliku jeśli chodzi o to)
Podznaczony
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 24 Lut 2010, 18:05
Ostatnio był: 09 Kwi 2024, 21:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez MiedzianeJaja w 05 Kwi 2011, 23:07

Tu piszą że tak jest jak grasz na innej wersji niż 1.0004, albo jeżeli skopana jest instalacja moda albo cośtam...

http://gsc-game.com/index.php?t=community&s=forums&s_game_type=xr&thm_page=17&thm_id=15881&sec_id=12&offset=0
MiedzianeJaja
Tropiciel

Posty: 279
Dołączenie: 11 Paź 2009, 22:27
Ostatnio był: 16 Gru 2016, 09:54
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Podznaczony w 05 Kwi 2011, 23:16

Dobra pokombinuje coś jeszcze z tym ale póki co reinstall gry i patch do 1.0004 bo na razie mam 1.0005 ale zainstalowałem adaptacje więc naprawdę nie wiem sam co myśleć o tym ; P Ale jeśli save nie będzie mi działał to żegnam tego moda z twardziela bo nie chce mi się znowu powtarzać wszystkiego przed Jantarem : /
Podznaczony
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 24 Lut 2010, 18:05
Ostatnio był: 09 Kwi 2024, 21:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez stalker51 w 06 Kwi 2011, 12:44

Dobra stwierdziłem, że jednak trochę w to pogram.
Mam tylko jedno pytanie... Wie ktoś gdzie jest ten szit dekoder która mam oddać charonowi? Przeszedłem całą elektrownie i nie mogę tego znaleźć....
Za ew. skrina będę wdzięczny.
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez smok61 w 06 Kwi 2011, 14:15

Dekoder jest na samym dole, trzeba zejść po drabince. Obok jest skrzynia i artefakty. Tam gdzie zabijałeś Burery.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem

Za ten post smok61 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive stalker51.
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez stalker51 w 06 Kwi 2011, 18:32

Dzięki smoku masz kozaka, jakoś musiałem go przeoczyć :)
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Podznaczony w 06 Kwi 2011, 18:56

Po prawdzie to o co pytam będzie spoilerem ale chciałbym wiedzieć czy po zaprowadzeniu do Prypeci przez Grega tracimy przytomność czy cokolwiek innego i pojawiamy się w autobusie i Merwin stoi przed nami ?
Podznaczony
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 24 Lut 2010, 18:05
Ostatnio był: 09 Kwi 2024, 21:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez caleb59 w 06 Kwi 2011, 19:10

:

Greg nas nie prowadzi tylko wskazuje ścieżkę przez tunele pod Martwym Miastem kiedy wykonamy dla niego pewnego małego questa - kiedy trafiamy na ostatnią studzienkę w tunelach pod Martwym Miastem budzimy się "goli" (bez ekwipunku) w autobusie obok Merwina już na terenie Prypeci ofkorz z amnezją we łbie czyli powtórka z Zewu Monolitu...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 17 Wrz 2024, 23:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Podznaczony w 06 Kwi 2011, 19:45

Ehh to mod się zapowiadał świetnie ale niestety Zewu Monlitu nie mam zamiaru powtarzać nawet jeśli są zmienione położenia przedmiotów to i tak nie bawi mnie taka zabawa :P Sorry ale latanie jako Monolitowiec (pewno dodali nowe misje ale nie przekonuje mnie to) pierwsza część za to była fajna ale na powtórkę nie mam siły chciałbym znaleźć coś nowego. Choć możliwe że jeśli nie znajdę nic ciekawego to będę kontynuował tego moda :)
Podznaczony
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 24 Lut 2010, 18:05
Ostatnio był: 09 Kwi 2024, 21:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez blazejro w 07 Kwi 2011, 09:29

Zgadza się, mod się świetnie zapowiada ale latanie w trójkącie Prypeć-Czarnobyl 2-Czarnobyl 1 jest nużące. Tak samo z zadaniami od Charona, mogli to inaczej rozwiązać a nie tak jak teraz jest, że lecimy do Prypeci, wykonujemy zadanie, wracamy do Charona tylko by zamienić z nim 2 słowa i znowu powrót. Według mnie to jest tylko i wyłącznie rozszerzenie rozszerzenia. Co prawda jest niby dodana "nowa historia", ale mogli to umieścić po wydarzeniach z tajnych ścieżek 1. Więc jeśli ktoś ma dylemat czy grać w jedynkę czy dwójkę, to niech gra we dwójkę.
to jest hołd dla Tych co noszą blizny, dla Tych co przelali krew w imię Ojczyzny
Awatar użytkownika
blazejro
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 10 Maj 2010, 15:05
Ostatnio był: 10 Lut 2021, 00:04
Miejscowość: Ursynów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez sylwek1984 w 07 Kwi 2011, 12:08

Mam pytanie czy mod będzie działał pod wersie 1.0006 bo adaptacja jest pod wersje 1.0005 i 1.0006.A w opisie jest napisane że działa po wersje 1.0004.
sylwek1984
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 08 Mar 2011, 21:15
Ostatnio był: 28 Lip 2012, 20:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez k4r00 w 07 Kwi 2011, 12:55

Adaptacja jest pod 1.0005 jak i pod 1.0006, jednak twórcy przestrzegają przed graniem na 1.0006. Mimo adaptacji mod nie jest przystosowany do tej wersji i bugtrapy o wiele częściej "umilają" nam rozgrywkę. Ja sam gram na 1.0005 i nie mam wylotów do pulpeta (nie licząc trzech na początku). Mimo wszystko mod jest najstabilniejszy na 1.0004.
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości