S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Znajomy w 31 Mar 2011, 17:40

paintball_0 napisał(a):A i jeszcze liczę, że nowy interface będzie podobny do tego z Narodnej Soljanki: mapa, liczniki zdrowia, napromieniowania, amunicji itp itd będą się znajdować w PDA, a to pda- to już mój osobisty pomysł, na który wpadłem pod natchnieniem Fallouta 3, Metro 2033 Dead Space i Shattered Horizon- będziemy mieli na lewym przedramieniu.


Tak, ja bardzo lubię takie rozwiązania, można powiedzieć, że nawet takie coś dodaje grze nie tyle co realizmu, ale jako takiego klimatu. Rozwiązanie zegarka z Metra2033 było świetne. Rzeczy, które mogą być "namacalne" dodają tego smaczku, tego czegoś co powoduje, że gracz bardziej zanurza się w świecie gry. Ciekawe czy to wszystko pójdzie w takim kierunku, czy jednak GSC pójdzie na łatwiznę.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Znajomy
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 01 Lip 2010, 11:14
Ostatnio był: 07 Gru 2013, 15:04
Miejscowość: Magazyny Wojskowe
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Vołodia w 31 Mar 2011, 18:52

Witam!!! :)

Od nowego S.T.A.L.K.E.R.-a oczekuje:

- poprawienia błędów,
- kilku nowych broni (w tym polskich) i pancerzy ( ale bez przesady :E ),
- wprowadzenia walki wręcz,
- więcej interakcji ze światem,
- żeby zona była jednym wielkim poziomem bez zbednego wczytywania ich,
- i innych rzeczy które umilą gre ale nie popsują jej klimatu :D

Pozdrawiam :E
Awatar użytkownika
Vołodia
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 31 Mar 2011, 18:27
Ostatnio był: 24 Wrz 2011, 10:38
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Crew w 31 Mar 2011, 18:57

Podobno miało być więcej informacji w Marcu a już miesiąc się kończy : (
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez MikiSkywalker w 31 Mar 2011, 21:54

Vołodia napisał(a):Witam!!! :)
Od nowego S.T.A.L.K.E.R.-a oczekuje:
- żeby zona była jednym wielkim poziomem bez zbednego wczytywania ich,


Właśnie też bym z chęcią takie coś ujrzał, tylko czy X Ray może uciągnąć tak wielki obszar?
Image
"Witamy w Mieście Duchów"
Awatar użytkownika
MikiSkywalker
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 11 Gru 2010, 01:44
Ostatnio był: 03 Sie 2015, 03:46
Miejscowość: Chełmża
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Hajer w 31 Mar 2011, 23:09

Może czas zmienić dziadka X-Raya na jakiegoś świeżego (lecz sprawdzonego) engina, który uciągnął by nasz cały koncert życzeń ^^
"Zono, ojczyzno moja, Ty jesteś jak zdrowie po popromiennej chorobie"
Awatar użytkownika
Hajer
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 22 Lut 2011, 13:59
Ostatnio był: 01 Gru 2011, 23:25
Miejscowość: Sosnowiec
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez k4r00 w 01 Kwi 2011, 00:02

W przypadku jedynki było podobnie. Twórcy mieli do wyboru albo wielki teren bez napisu loading, ale z mniejszą liczbą detali i gorszą jakością tekstur, albo mniejsze obszary takie jakie mieliśmy okazję zobaczyć. Nie ukrywajmy, że X-Ray się zestarzał i to bardzo. Twórcy mieli duże ambicje, które ich nieco przerosły. Stalker był strzelaniną z elementami RPG, a miał być RPGiem z elementami akcji. Tak samo było z pojazdami. Czemu nie widzieliśmy ich w podstawowej wersji gry, tylko dopiero w modach? Otóż twórcy tłumaczyli to tak. Beta testerzy narzekali na to, że jadąc 80 kilometrów na godzinę, nie sposób zareagować na anomalię. I tak samo było w modach zresztą. Cóż, ja tylko mam nadzieję na dobrą strzelaninę z elementami RPG, tak jak to było w jedynce. Nie lubię się zbytnio napalać, bo wiem, że potem ma się zbyt wygórowane wymagania co do ostatecznej formy. Nieraz gry zawodziły w taki sposób. Człowiek się nakręcił na ideał a dostawał "tylko" dobrą grę.
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez bax20 w 01 Kwi 2011, 01:29

MikiSkywalker napisał(a):
Vołodia napisał(a):Witam!!! :)
Od nowego S.T.A.L.K.E.R.-a oczekuje:
- żeby zona była jednym wielkim poziomem bez zbednego wczytywania ich,


Właśnie też bym z chęcią takie coś ujrzał, tylko czy X Ray może uciągnąć tak wielki obszar?


Przecież GSC zrezygnowało w Stalker 2 z X-Ray, "darowałem sobie te kropeczki" poza tym gdyby nie było loadingów to przypuszczam, że potrzebowalibyście minimum 16gb ram w piecu, oraz z 5gb w GPU. Oczywiście strzelam z tym ramem oraz gpu tak na oko, ale bez loadingów wymagania były by kosmiczne...
Intel Core i5 6300HQ 2300MHz | 12GB DDR4 2400Mhz | Nvidia GeForce GTX 960M 4GB | Kubuntu 19.04
Awatar użytkownika
bax20
Stalker

Posty: 132
Dołączenie: 30 Lis 2009, 21:07
Ostatnio był: 15 Lip 2024, 21:56
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 24

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Zari w 01 Kwi 2011, 09:41

Dlaczego nie można by zastosować rozwiązania z np. Obliviona, tam gdy się chodziło po świecie, silnik sam doczytywał sobie obszary skutkując krótkim lagiem.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 602
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 14:00
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez impulse_101 w 01 Kwi 2011, 11:03

Przecież to logiczne ze loading będzie w locie, mamy XXI wiek. Teraz gry są tak robione ze loading jest w tle i nie sadze żeby GSC było na tyle głupie i zafundowało na kolejne niemiłosiernie długie loadscreeny (lub crashcreeny jak to często bywało lol). Jestem o wiele ciekawy tylko jak podejdą do sprawy alifa bo to jest chyba najważniejsza cześć stalkera..
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Michu w 01 Kwi 2011, 11:23

Mi tam nie przeszkadza akurat jak się coś doczytuje ale byleby nie za często i najlepiej w miarę krótko :) Ja tam nie widzę żeby gry nie miały doczytywania z przerwami, dla mnie większość ma. Albo liniowe FPSy to po jednej mapie się wczytuje, a gry typu np. fallout gdzie wielki świat podzielony jest na obszary które też się wczytują...

W Stalkerze przy moim starym kompie faktycznie długo to trwało, ale to stare czasy i nie narzekam =)
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Dżuz w 01 Kwi 2011, 11:46

Kahitan napisał(a):Dlaczego nie można by zastosować rozwiązania z np. Obliviona (...)


Dokładnie. Mnie też się takie rozwiązanie wydaje zadowalające.
W10 x64 / i5-4670 / MSI GeForce GTX 1070 Ti GAMING 8GB / 8 GB DDR 3 / SSD Samsung 850 Pro 256GB Image
atikabubu Dżuz to morrofag z 10 letnim stażem Image
Awatar użytkownika
Dżuz
Przewodnik

Posty: 968
Dołączenie: 11 Lut 2011, 19:08
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 11:35
Miejscowość: Frogville
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 254

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Znajomy w 01 Kwi 2011, 15:13

Walić loadingi, mnie to jakoś specjalnie nie przeszkadzało. Bynajmniej w tym czasie można było iść po herbatę, czy cokolwiek innego do picia/jedzenia. Szczególnie w CoP, gdzie trzeba było potwierdzać kliknięciem myszy wczytanie gry. Ja chcę dobrego, klimaciarskiego w cholerę STALKER'a. :wódka:
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Znajomy
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 01 Lip 2010, 11:14
Ostatnio był: 07 Gru 2013, 15:04
Miejscowość: Magazyny Wojskowe
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość