1. Zainteresuj się programem cfosspeed...
2. Pytaj tutaj a na 100% otrzymasz profesjonalną odpowiedź:
http://forum.neostrada.info/viewforum.p ... ef3151c8653. Może to być wina przeciążonego węzła na Twojej centrali lub problem po stronie TPSA - możesz zadzwonić pod 800102102 i zgłosić problem a jeśli będzie nadal występował wtedy zgłoś po prostu reklamację usługi na Błękitnej Linii TPSA, dowiedz się jaki masz ustawiony przeplot (kodowanie) na centrali - jest albo Fast albo Interleaved - ten drugi jest gorszy - dzięki włączonej korekcji gubionych pakietów (obojętne czy je gubisz czy nie) na stałe niestety zawyża ping... Interleaved jest używany od Neo 6MB w górę - przy 1MB i 2MB o ile pozwalają Ci warunki na centrali można jeszcze wymusić na TPSA włączenie stałego przeplotu Fast (męczyłem się z TPSA jakieś półtora miesiąca - możesz poczytać o moich bojach na ten temat tutaj:
http://forum.neostrada.info/viewtopic.php?f=15&t=18883 )...
Moja jedna rada - nie daj się "okiwać" TPSA - jeśli Twoje warunki sieciowe (można podejrzeć w opcjach routera) pozwalają Ci na przeplot Fast to o niego walcz ile sił...