[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Marcinez w 26 Mar 2011, 09:48

Moim zdaniem te mutanty powinny być trudniejsze do zabicia ale by się więcej na nich zarabiało.
Awatar użytkownika
Marcinez
Redaktor

Posty: 103
Dołączenie: 08 Sty 2011, 22:03
Ostatnio był: 18 Lip 2023, 13:15
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Mar 2011, 11:09

@ marcinezo - Które mutanty i co rozumiesz przez "trudniejsze do zabicia"? Chodzi ci, żeby miały więcej życia i wytrzymywały większy ostrzał? Jeżeli tak, to trochę ciężko mi wyobrazić sobie jak ślepy pies, czy szczur, wytrzymuje 3 strzały z shotguna.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 26 Mar 2011, 11:48

a da się coś z tym śmiercionośnym tatarakiem ? pisałem na poprzedniej stronie o tym .


Edit to było na poziomie początkujący więc dlatego mnie to zirytowało rozumiem że na mistrzu skręcona kostka = śmierć
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wilk Fenris w 26 Mar 2011, 17:12

xrEngine.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "D:\!Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrGame.dll" at 0023:04011290, CDialogHolder::shedule_Scale()+1811488 byte(s)


Taki oto sympatyczny błąd wyskakuje, gdy próbuję załadować save. Gram na najnowszej wersji jaką tu opublikowaliście (2.5 z patchem). Błąd występuje praktycznie na początku rozgrywki. Nawet jeszcze nie zdążyłem zostać samotnikiem. Wszystko działa do momentu wykonania którejś misji na wysypisku dla Alika (chyba nie przekręciłem, teraz dokładnie nie pamiętam, w każdym razie stoi w wagonie kolejowym po środku bazy samotników). W trakcie rozgrywki wszystko jest w porządku, ale później już jakakolwiek próba wczytania kończy się bugiem. Przed wykonywaniem zadań dla Alika wszystko wczytywało się normalnie.

Poza tym mod świetny, ciekawie pomyślany i dobrze wykonany. Wersja finalna coś czuje, na głowę pobije oryginalny koncept autorów. Jedyne co się rzuca w oczy to to, że czasami w Zonie bywa bardzo pustawo. Można się włóczyć kilka minut i się niczego ani nikogo żywego nie napotka. Ale ma to też swój klimat. W końcu Zona to nie zoo :P

PS. Zdaje się, że chodzi o misję z dostarczeniem artefaktu "świecidełko". Jak kupuję artefakt w sklepie i oddaję Alikowi, to mam błąd podczas wczytywania save wykonanego już po wykonaniu tej misji. Przed jej wykonaniem wczytuje się normalnie.
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Mar 2011, 19:36

@ Idek - Nic z żadnym tatarakiem nie robiliśmy. Jest to błąd jeszcze z waniliowego CS.

@ Wilk - Zobaczymy o co biega z tymi misjami, na razie mogę polecić wczytanie działającego save'a i wybranie innej misji.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gentleman's White w 26 Mar 2011, 20:14

Czy jest możliwe definitywne pokonanie wrogiej frakcji?
Awatar użytkownika
Gentleman's White
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 27 Kwi 2009, 18:05
Ostatnio był: 12 Gru 2011, 13:03
Miejscowość: Bielany
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 26 Mar 2011, 20:29

Jeśli przez definitywne rozumiesz całkowite, to tak. Jak już ją całą zniszczysz, to w ogóle nie będzie jej w grze.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 26 Mar 2011, 20:29

Tak, z wyjątkiem czystego nieba.
Image
Image

Za ten post Gandzia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gentleman's White.
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 26 Mar 2011, 21:18

chyba że ci się uda zabić ich granatnikiem :D(jakaś tam szansa jest wiem że strzały z bulldoga na 90% dolecą wiem bo sobie dopiąłem na próbę bulldoga do tfw) więc dużo szczęścia i może ich pozabijasz :D oraz nie wiem jak wygląda opadnie pocisku do odległości w RPG oraz innych broniach (fakt że trafienie ich pociskami z karabinu jest równe prawie 0 ale przy odpowiednich wyliczeniach wszystko się da ) ale jakoś na pewno się ich ustrzelić .tylko pytanie czy wszystkich bo z tego co kojarzę to paru się bunkruje w budynkach co może sprawiać problemy


edit a co trzeba zrobić aby skok z wyspy na wyspę nie był zabójczy nawet na początkującym ?
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gentleman's White w 26 Mar 2011, 21:28

Tego mi brakowało w podstawce. Można było zrobić czystkę w ich bazie, a po kilku godzinach nie było śladu po masakrze. Rozumiem, że dla zachowania ciągłości fabularnej twórcy uniemożliwili takie zachowanie, ale można było to rozwiązać inaczej. Ja jako osoba spoza branży w głowie mam kilka pomysłów, myślę, że i oni na coś by wpadli.

Tak na dobrą sprawę to wojna frakcji w podstawce to było czyste zawracanie dupy i odciąganie gracza od głównej osi fabuły. To był jeden z powodów przez których odłożyłem tę grę na półkę bardzo szybko.

W każdym razie, dziękuję wszystkim za odpowiedzi. :wódka: Koniecznie sprawdzę tego moda i wrócę tu z opinią.
Awatar użytkownika
Gentleman's White
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 27 Kwi 2009, 18:05
Ostatnio był: 12 Gru 2011, 13:03
Miejscowość: Bielany
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 26 Mar 2011, 23:52

Mam pytanko. Czy dałoby się zrobić coś takiego, jak wypożyczalnia broni? Na przykład pożyczamy snajperkę na 1 dzień, a jak nie zapłacimy na czas, to są naliczane odsetki, a na koniec gość od broni wysłał by najemnika, żeby nas zlikwidował. Czy takie coś jest możliwe?
Wiem, że pomysł dość dziwny, ale czasem lepiej byłoby pożyczyć broń za 5 tysięcy, niż kupować za 60tys.

I jeszcze sprawa najemników. Rozumiem, że w tym modzie chodzi o całkowitą dominację, ale najemnicy to najemnicy... Inne frakcje mogłyby zlecać im wyeliminowanie wrogich oddziałów itp. Bo jak mają z wszystkimi walczyć, to już nie najemnicy. Mógłbyś dodać jakieś zalety bycia najemnikiem. Ale to tylko moje zdanie. Nie wiem czy można takie rzeczy zrobić i czy innym by się to spodobało.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez pz6 w 27 Mar 2011, 01:11

Ktoś wie jak to naprawić bo sobie nie mogę pograć nagle :

Kod: Zaznacz wszystko
Exeption Reason

xrEngine.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "E:\GRY\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrGame.dll" at 001B:033B1290, CDialogHolder::shedule_Scale()+1811488 byte(s)

Registers

EAX=00000000  EBX=1000D810  ECX=1872AE80  EDX=18E71D84
ESI=18E4BF90  EDI=11922DE0  FLG=00210246
EBP=0012E678  ESP=0012E668  EIP=033B1290
CS=001B  DS=0023  SS=0023  ES=0023  FS=003B  GS=0000
Image
Awatar użytkownika
pz6
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Mar 2011, 12:35
Ostatnio był: 16 Lis 2012, 03:31
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości