[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez stalker51 w 17 Mar 2011, 22:55

@UP Masz kozaka, wszystko działa :E
EDIT: znowu problem. Mam zadanie od Makowieckiego żeby znaleźć artefakt w tartaku, w tartaku jestem, stoję centralnie tam gdzie mi pokazuje, ale artefaktu ni hu hopla nie ma.
Ktoś wie co zrobić?
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez matekfpol w 18 Mar 2011, 07:54

Pamiętam to zadanie, musisz mieć po prostu dobry detektor, inaczej nic w tej anomalii nie znajdziesz. Ja chyba poleciałem tam z Wielesem.

Za ten post matekfpol otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Najemnik.
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 18 Mar 2011, 11:44

A ten artefakt nie znajduje się w plecaku w anomalii kwasowej, koło tartaku (na wschód bodajże)?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Lucjusz w 18 Mar 2011, 12:25

To chodzi o ten art, tylko trzeba się dobrze rozejrzeć bo ten plecak jest słabo widoczny.
...picie wódki to jest wprowadzanie elementu baśniowego do rzeczywistości...
Awatar użytkownika
Lucjusz
Ekspert

Posty: 705
Dołączenie: 04 Lis 2010, 20:08
Ostatnio był: 16 Kwi 2015, 16:33
Miejscowość: Bałuty
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 261

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez stalker51 w 18 Mar 2011, 15:31

Ok rzeczywiście był w plecaku :E
Next question: mam od jakiegoś czasu buga. Co jakiś czas wywala mi takiego buga:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 475
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'avp_alfa_squad_1_master'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Major_Buraczany w 18 Mar 2011, 17:08

Ja mam taki problem:

Początek, idę z tym gościem na Skadowsk, idziemy, podchodzimy do Skadowska od strony Spalonego Gospodarstwa i gra się zawiesza. Po 10 sekundach wywala na pulpit z bugtrapem.

Tu log

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : 0
[error]Function      : ErrorLog
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_engine_script.cpp
[error]Line          : 49
[error]Description   : Couldnt find sounds fight\fire\fire_ with prefix characters_voice\human_01\bandit\
 

stack trace:


Wtf :(
Awatar użytkownika
Major_Buraczany
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 05 Paź 2010, 07:23
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 13:36
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 10

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 18 Mar 2011, 17:35

Ktoś spieprzył sprawę i nie wrzucił głosów bandytów. Są dwa sposoby na to:
1. poszukaj w necie odpowiedniego pliku, patch czy coś w tym stylu, ściągnąć i wgrać.
2. skopiować plik z odgłosami np. stalkerów, zmienić nazwę na bandit.
Z tego co pamiętam to miałem identyczny problem, i to na każdej lokacji. Plik znalazłem w sieci (nawet chyba w tym temacie wrzuciłem link).
Edit: proszę:
http://depositfiles.com/ru/files/0qzj6a4gm
Trzeba powrzucać je w opcje dźwięku do każdej lokacji
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.

Za ten post jalkavaki otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Major_Buraczany.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez KieŁ90 w 18 Mar 2011, 20:07

Murony, szukać w pierwszym poście!! :facepalm:
Udanych łowów

Za ten post KieŁ90 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Major_Buraczany.
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 18 Mar 2011, 20:37

Akurat link w pierwszym poście do odgłosów bandytów już nie działa (pliki tam zamieszczone zostały usunięte).
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Major_Buraczany w 18 Mar 2011, 21:56

Dzięki za link, myślę, że zadziała. Na razie to serwery są niby przepełnione i się nie da ściągać :-/
A i czy możesz powiedzieć do którego folderu konkretnie to wrzucić?

Edit: a już nie ważne bo to installer. Dzięki za pomoc, masz tu wódkę.

Edit2: Dzisiaj rano okazało się, że jak podchodzę do Leśniczówki to znowu wywala z gry, za każdym razem. Ktoś tam walczył, może stalkerzy i bandyci się zrespawnowali. Najgorsze jest to, że w logu nie ma FATAL ERRORa. Na razie pójdę przez bagna. Rozszyfrujcie o co biega.

Edit3: Już nie ważne, przerzucam się na 1.7 :P
Awatar użytkownika
Major_Buraczany
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 05 Paź 2010, 07:23
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 13:36
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 10

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez stahu3 w 19 Mar 2011, 18:47

witam mam zainstalowane SGM_COP_v1.7 i mam problem z jedną misją od naukowców mianowicie dostałem od nich
Detektor Seraphin i mam znaleźć nim jakieś artefakty tylko że on nic nie wskazuje przeszukawszy wszystkie mapy i nigdzie ich niema albo jakieś miejsce pominąłem, czy to wina moda proszę o pomoc :wódka:
Image sorki za błędy jestem dyslektykiem
Awatar użytkownika
stahu3
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 22 Lut 2011, 17:27
Ostatnio był: 01 Wrz 2012, 17:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez apg2312 w 20 Mar 2011, 10:45

Są na pewno, wystarczy chodzić i szukać :P
Ale skoro chcesz sobie zepsuć zabawę...
:

Możliwe punkty spawnu nowych artefaktów:
Zaton:
anomalia Cyrk
anomalia Spalone Gospodarstwo
anomalia Kocioł
anomalia Żelazny Las
JUPITER
anomalia Popielisko
anomalia Kamieniołomy
w anomalnych zaroślach na Janowie
Przy Cementowni, tam gdzie schowek Striełoka
Prypeć
Nieopodal Pralni Samoobsługowej
Punkt ewakuacji B-28, w pobliżu pomnika przy zwalonym drzewie
w Prypeci w pobliżu Przedszkola, w anomalii na placu zabaw
Między domami, w anomalii Winorośl (Leszczyna)
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 4 gości