...co ciekawe, problem ten nie dotyczy tzw. autosejwu, czyli tego robionego przy przechodzeniu między lokacjami, a "jedynie" quick save'ów i sejwów robionych z menu.
- Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
stack trace:
Wywnioskowałem tyle, że w pliku _g.script w linijce 975 jest nil zamiast stringa, tyle, że nie chcą się pochwalić, jakiego stringa oczekują (po wpisaniu bylejakiego sejwy w ogóle wieszają się na Synchronizacji, ale nic nie wywala przynajmniej ;) Szkoda tylko, że dalej grać nie mogę).
Więc stanąłem przed wyborem jednej z trzech opcji:
1. Mam przjeść Limańsk za jednym zamachem (co na Mistrzu jest niezwykle ciężkie, zapewniam),
2. Wygooglać rozwiązanie (co nic nie dało, uznali to za nierozwiązywalny problem, mający zresztą miejsce w wielu miejscach w grze),
3. Zagadać do Was (co chyba właśnie robię).
Mogłem też rzucić Stalkera w cholerę, ale szkoda mi było - mam teraz akurat okazję żeby go poprzechodzić, a no i skoro mam nową kartę graficzną i ta porażka optymalizacyjna, jaką jest Czyste Niebo, zasuwa mi na full dx10.1, no to szkoda no, trza się nacieszyć, a po miesięcznej przerwie nic się w tej kwestii i tak nie zmieni.
Używam jedynie moda Stalker Complete, najnowszego (1.1.3, jeśli dobrze pamiętam), CS spaczowane do 1.5.10 (w końcu tego mod wymagał).
Więc...
Ten teges no, halp.
Albo nie. Samo się rozwiązało. Po prostu zaczęło działać. Nigdy nie zrozumiem tej gry.