[STALKER Complete 2009]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez marcinel w 11 Lut 2011, 10:47

Witam wszystkich moim pierwszym wpisem na forum, które z przyjemnością czytam od dość dawna.
Chciałbym krótko podzielić się wrażeniami nt. moda, zainstalowanego na laptopie działającym pod teoretycznie "problematycznym" WIN 7 64 bit.
Mod bez problemów nałożył się na instalację Stalker'a SOC (STEAM), a na to dorzuciłem pliki z patcha ze spolszczeniem. Nie ma problemów z uruchomieniem i działaniem gry, "wodotryski" (blur, cienie itp) wyglądająi działają przyjemnie dla oka. Polska czcionka (a'la times new roman) w menu i niektórych miejscach wygląda topornie na tle oryginalnej, ale to specjalnie nie przeszkadza.
Na moim nienajnowszym już laptopie (2007r) gra z modem prezentuje się i działa lepiej niż podczas wcześniejszych rozgrywek bez niego, przy rozdzielczości obrazu 1600x1024, FSAA x2, oświetleniu dynamicznym i pozostałymi ustawieniami na max. Karta grafiki jest podkręcona o 25% i z podkładką chłodzącą laptopa jej temp. dochodzi do 75 stopni. Nie ma cięć w czasie gry.
Myślę, że problemy z grą pod windowsem takim czy innym nie wynikają z systemu, tylko z tego, że każdy komputer to inny "organizm" i nie wszystkie ogólne zasady sprawdzą się u każdego.

Niech licznik Geigera Was nie zawiedzie.. :E
Pozdrawiam, Marcin.

ASUS G2S; Intel Core 2 Duo T 7500 2,2GHz; 4Gb Kingston HyperX; Nvidia 8600GT(M) DDR3; 1920x1200; WIN 7 64 bit
Awatar użytkownika
marcinel
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:51
Ostatnio był: 01 Mar 2011, 16:16
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez jazon w 11 Lut 2011, 20:24

Czy na Complete 2009 można zainstalować AMK 1.4 ?
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Bambosz107 w 11 Lut 2011, 22:08

Nie ma szans, będą się gryzły. Complete to zbyt duża modyfikacja. A po co Ci takie połączenie?
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez jazon w 11 Lut 2011, 23:36

Bambosz107 napisał(a):Nie ma szans, będą się gryzły. Complete to zbyt duża modyfikacja. A po co Ci takie połączenie?


Chciałbym mieć grafikę z Completa i możliwość naprawiania broni (bo chyba w AMK nie ma ? ).

P.S Nie grałem nigdy w AMK.
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez KoweK w 12 Lut 2011, 03:31

jazon napisał(a):możliwość naprawiania broni (bo chyba w AMK nie ma ? ).

Jest.

To zainstaluj AMK, ściągnij Complete i z archiwum skopiuj tylko folder shaders i ew. wybierz tekstury, które ci się podobają.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 23:49
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez DeadMan w 08 Mar 2011, 10:44

Witam,
Jest tak...
Zainstalowałem STALKERA, zaktualizowałem do wersji 1.0006, uruchomiłem śmiga ślicznie. Wgrałem Complete 2009 v 1.4.4 i już tak pięknie nie jest. Startuję, na chwilę pojawia się czarny ekran, wywala błąd :

Kod: Zaznacz wszystko
XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 0023:0023CC85, xrDebug::backend()+165 byte(s)

A w logu coś mi się nie zgadza...

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found string_table_includes.xml, for language eng

...czego gra szuka na dysku e:\ skoro grę mam na d:\ a instalowana jest z f:\


Wiem, że kiedyś bez problemu odpaliłem Complete 2009 w jakiejś starszej wersji na XP 32BIT. A teraz jakieś cyrki.
Jakieś sugestie?

JUŻ DZIAŁA, WYSTARCZYŁO ŚCIĄGNĄĆ "SC International Patch 1.2.9 for STALKER Complete 2009"

Mała prośba, poproszę o odesłanie do moda na zwiększenie udźwigu plecaka.
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
Corsair VENGEANCE RGB, DDR4, 32 GB, 3600MHz
SSD
Samsung 990 Pro Heatsink 1TB, Sabrent Rocket Q 1TB
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 175
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 16 Wrz 2024, 21:15
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Bambosz107 w 08 Mar 2011, 13:41

viewtopic.php?f=68&t=685&hilit=jak+zwi%C4%99kszy%C4%87+ud%C5%BAwig


Proszę. Myślę, że sobie sam z tym poradzisz. :)
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez DeadMan w 08 Mar 2011, 17:43

Dzięki za linki z udźwigiem, ale tak poczytałem to nasze forum i tyle z tym problemów, że nie wiem czy się do tego zabierać :E . W sumie zaczynam grę to można bo nic nie tracę ale czy warto nerwy tracić ;) W każdym bądź razie Complete 2009 wygląda świetnie, obym tylko dał radę na weteranie to przejść. A tak na marginesie - kiedy ma być Complete do Zew Prypeci?
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
Corsair VENGEANCE RGB, DDR4, 32 GB, 3600MHz
SSD
Samsung 990 Pro Heatsink 1TB, Sabrent Rocket Q 1TB
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 175
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 16 Wrz 2024, 21:15
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez lukasz638 w 11 Mar 2011, 11:16

Czy da się jakoś wyłączyć w tym modzie rozmazywanie obrazu podczas rozglądania się ?
Awatar użytkownika
lukasz638
Stalker

Posty: 190
Dołączenie: 23 Maj 2010, 12:41
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 22:56
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 9

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Cromm Cruac w 11 Mar 2011, 15:22

Nie wiem czy to zadziała bo nie mamiętam czy Complete stosuje shadery sky4ce ale jesli tak to edydujemy plik \gamedata\shaders\r2\SkyGRAPHICS_options.cfg i komentujemy linię definiującą M_BLUR
Powinno to wyglądać tak:
Kod: Zaznacz wszystko
//#define IMPROVED_MBLUR       // Enable/Disable Motion Blur
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Keldorn WistBlade w 14 Mar 2011, 02:02

Mam mały problem graficzny po zainstalowaniu wszystko jest cacy, pograłem trochę nawet ale jest jedna denerwująca rzecz mianowicie mam problem z cieniami są totalnie porozpieprzane, każdy ruch powoduje rozpadanie się cieni pojawianie się nie tam gdzie powinny itp. Wiem że wina leży po stronie shaderów i teraz pytanie jakie shadery wgrać tak aby gra zachowała swój urok tzn. urok z moda :] można byle jakie float 32 czy sky4ce czy może ma ktoś jakąś dobrą konfigurację pod GF 8600 512 MB i DX9 beż jakiś przesadnych fajerwerków.

Edit:
Sprawdziłem że na ten cały syf z cieniami pomaga wyłączenie w opcjach Sun Shadow ale moim zdaniem gra traci na efekcie wizualnym i jednocześnie przez wyłączenie tej opcji nie ma sensu wgrywać nowych shaderów :| bawiłem się kilkoma konfiguracjami oraz gotowymi plikami user.ltx ale dalej mam te problemy. Nie pamiętam już na jakim modzie grałem ale w Narodnaja Soljanka nie miałem tych problemów. Niby mod graficzny a u mnie kaszanka.
Ostatnio edytowany przez Keldorn WistBlade, 15 Mar 2011, 04:45, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez scigacz1975 w 14 Mar 2011, 19:37

Swego czasu grałem na tym modzie z shaderami od Utak3ra. Są tu gdzieś do ściągnięcia, do tego ultra grafic. Natomiast ostatnio całkiem fajnie sprawowały mi się shadery z SWO 3.1. Tu masz pakiet (POBIERZ) z tym że do nich potrzebne są konkretne ustawienia user.ltx

skopiuj całość i wklej do swojego
:

Kod: Zaznacz wszystko
_preset Extreme
ai_use_torch_dynamic_lights on
bemsg 1
unbindall
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind up kUP
bind down kDOWN
bind jump kSPACE
bind crouch_toggle kLCONTROL
bind accel kLSHIFT
bind sprint_toggle kCAPITAL
bind forward kW
bind back kS
bind lstrafe kA
bind rstrafe kD
bind llookout kQ
bind rlookout kE
bind turn_engine kF4
bind cam_1 kF1
bind cam_2 kF2
bind cam_3 kF3
bind cam_zoom_in kADD
bind cam_zoom_out kSUBTRACT
bind torch kL
bind night_vision kN
bind wpn_1 k1
bind wpn_2 k2
bind wpn_3 k3
bind wpn_4 k4
bind wpn_5 k5
bind wpn_6 k6
bind artefact k7
bind wpn_next kY
bind wpn_fire mouse1
bind wpn_zoom mouse2
bind wpn_reload kR
bind wpn_func mouse3
bind wpn_firemode_prev k9
bind wpn_firemode_next kT
bind pause kPAUSE
bind drop kH
bind use kF
bind chat kCOMMA
bind chat_team kPERIOD
bind screenshot kF12
bind quit kESCAPE
bind console kGRAVE
bind inventory kTAB
bind buy_menu kB
bind skin_menu kO
bind team_menu kU
bind active_jobs kP
bind map kM
bind contacts kG
bind vote_begin kF5
bind vote kF6
bind vote_yes kF7
bind vote_no kF8
bind speech_menu_0 kC
bind speech_menu_1 kZ
bind use_bandage kX
bind use_medkit kZ
bind quick_save kF5
bind quick_load kF7
cam_inert 0.
cam_slide_inert 0.25
cl_cod_pickup_mode 1
cl_dynamiccrosshair on
g_always_run on
g_autopickup on
g_backrun on
g_corpsenum 10
g_eventdelay 0
g_game_difficulty gd_master
hud_crosshair on
hud_crosshair_dist on
hud_info on
hud_weapon on
load_last_save scigacz1975_quicksave
mm_mm_net_srv_dedicated off
mm_net_con_publicserver off
mm_net_con_spectator 20
mm_net_con_spectator_on off
mm_net_filter_battleye on
mm_net_filter_empty on
mm_net_filter_full on
mm_net_filter_listen on
mm_net_filter_pass on
mm_net_filter_wo_ff on
mm_net_filter_wo_pass on
mm_net_srv_gamemode st_deathmatch
mm_net_srv_maxplayers 32
mm_net_srv_name PLAYER
mm_net_srv_reinforcement_type 0
mm_net_use_battleye off
mm_net_weather_rateofchange 0.
mouse_invert off
mouse_sens 0.17
net_cl_icurvesize 0
net_cl_icurvetype 0
net_cl_interpolation 0.
net_cl_log_data off
net_compressor_enabled 0
net_compressor_gather_stats 0
net_dbg_dump_export_obj 0
net_dbg_dump_import_obj 0
net_dbg_dump_update_read 0
net_dbg_dump_update_write 0
net_dedicated_sleep 5
net_sv_gpmode 0
net_sv_log_data off
net_sv_pending_lim 3
net_sv_update_rate 30
ph_frequency 100.00000
ph_iterations 38
r1_dlights on
r1_dlights_clip 75.
r1_glows_per_frame 32
r1_lmodel_lerp 0.33
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa on
r2_aa_break 0.800000,0.100000,0.000000
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.5
r2_gloss_factor 4.
r2_ls_bloom_fast on
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.00001
r2_ls_depth_bias 0.
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 1.
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.
r2_parallax_h 0.5
r2_slight_fade 2.
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias 0.
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details on
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 1.
r2_sun_lumscale_hemi 1.
r2_sun_near 2.
r2_sun_near_border 0.99
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 4.
r2_tonemap_amount 0.6
r2_tonemap_lowlum 0.0001
r2_tonemap_middlegray 1.
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.2
r__detail_density 0.2
r__geometry_lod 1.2
r__supersample 4
r__tf_aniso 16
renderer renderer_r2
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.
rs_c_gamma 1.
rs_fullscreen on
rs_refresh_60hz off
rs_stats off
rs_v_sync off
rs_vis_distance 1.5
snd_acceleration on
snd_cache_size 16
snd_efx off
snd_targets 24
snd_volume_eff 1.
snd_volume_music 0.7
sv_anomalies_enabled 1
sv_anomalies_length 3
sv_artefact_respawn_delta 30
sv_artefact_spawn_force 0
sv_artefact_stay_time 3
sv_artefacts_count 10
sv_auto_team_balance 0
sv_auto_team_swap 0
sv_bearercantsprint 1
sv_client_reconnect_time 60
sv_console_update_rate 1
sv_dedicated_server_update_rate 45
sv_dmgblockindicator 0
sv_dmgblocktime 0
sv_dump_online_statistics_period 0
sv_forcerespawn 0
sv_fraglimit 0
sv_friendly_indicators 0
sv_friendly_names 0
sv_friendlyfire 1.
sv_hail_to_winner_time 7
sv_max_ping_limit 2000
sv_pda_hunt 1
sv_reinforcement_time 0
sv_remove_corpse 1
sv_remove_weapon 1
sv_returnplayers 1
sv_rpoint_freeze_time 0
sv_shieldedbases 1
sv_spectr_firsteye 1
sv_spectr_freefly 0
sv_spectr_freelook 1
sv_spectr_lookat 1
sv_spectr_teamcamera 1
sv_statistic_collect 1
sv_teamkill_limit 3
sv_teamkill_punish 1
sv_timelimit 0
sv_vote_enabled 255
sv_vote_participants 0
sv_vote_quota 0.51
sv_vote_time 1.
sv_warm_up 0
texture_lod 0
vid_mode 1152x864
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości