S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez jalkavaki w 03 Mar 2011, 10:09

Ciekawy filmik. Ale bardziej pasuje do tematu o serialu STALKER.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Wasilij w 05 Mar 2011, 22:15

O ile można mieć pewność to wyszperałem ciekawy filmik na youtube na temat oczekiwanego stalkera 2 niestety po ukraińsku
link:
http://www.youtube.com/watch?v=KOyL81tb ... re=related
O to i początki !!! :E :E :E

PS :na samym początku jest troszke crysisie
Wolnym bowiem jest człowiek tylko wtedy, gdy jest samotny.
Awatar użytkownika
Wasilij
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 28 Lut 2011, 10:38
Ostatnio był: 28 Sty 2014, 21:32
Miejscowość: Skadowsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 05 Mar 2011, 22:21

To cały czas jest Crysis. :facepalm:
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 26 Wrz 2024, 00:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Szpagin w 06 Mar 2011, 13:04

Który raz już widze tego moda do Crysisa?
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Bambosz107 w 06 Mar 2011, 13:57

Zamknąć fhuj ten wątek, aż pojawi się coś naprawdę ciekawego...

Uwagi moderatora:

Nie widzę powodów, by zamykać.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Szpagin w 06 Mar 2011, 15:24

Nie zamykać, to temat do spekulacji, snucia domysłów i przedstawiania naszych wizji gry.
A tak dla jaj: http://www.joemonster.org/p/179371/demot74
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Iceformen w 06 Mar 2011, 19:53

Mnie najbardziej ciekawi fakt kogo poczynaniami będziemy sterować w Stalkerze 2 ? Kim będzie nowy bohater ? Mam nadzieję że nie dadzą kogoś w deseń Majora Madafaka z Zewu, który był głupi jak sto kilo gwoździ bez łepków. Ciekawią mnie też lokacje jakie zwiedzimy, chciałbym żeby były one takie hmmm opuszczone brudne bez ładu itp. Takich lokacji w Zewie było mało. Przykładowo laboratoria w SoC były straszne towarzyszące przy tym dźwięki tylko dodawały klimatu grze. Lepiej żeby GSC zamiast kombinowania z grafiką dopracowało fabułę lokację i inne ważne aspekty. Przecież super grafika tylko by zrąbała klimat. Zona przestała by być taka brudna i klimatyczna. Równie dobrze mogli by dać tą z SoC większość graczy by weszła i git.
Depressive Black Metal
Iceformen
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 27 Sty 2011, 13:48
Ostatnio był: 27 Mar 2016, 14:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 17

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez metronome w 07 Mar 2011, 19:05

Ja mam tylko jedno życzenie aby dodali do kampanii możliwość rozegrania jej w dwuosobowym co-opie. Przy większej grupie mógłby łatwo ulecieć klimat gry ale przy dwuosobowym zespole mogłoby być naprawdę miodnie.
metronome
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 09 Lut 2008, 07:07
Ostatnio był: 08 Paź 2011, 00:32
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Bambosz107 w 07 Mar 2011, 20:19

No way, żaden co-op. Już chyba nawet o tym pisałem. Stalker właśnie ma być pusty, mroczny i straszny. Nie może sprowadzać się do masakrowania mutantów wraz z kumplem, najlepiej przez Xbox Live. Takie jest moje skromne zdanie na ten temat i myślę, że większość ludzi tutaj je podziela.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez paintball_0 w 07 Mar 2011, 20:28

Nie powiedziałbym. We dwójkę, a nawet trójkę gra mogłaby wiele zyskać, jeśli mapy będą dostatecznie rozległe. Dla mnie bomba, gdybym mógł liczyć na wsparcie kumpla. Nie zliczę ile razy grupa przeciwników odwracała moją uwagę, podczas gdy jeden zachodził mnie od flanki. W coopie możnaby naprawdę rozwinąć możliwości taktyczne, a nie tylko trenować refleks i posiadanie oczu w dupie...
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Kpuc w 07 Mar 2011, 20:42

metronome napisał(a):Ja mam tylko jedno życzenie aby dodali do kampanii możliwość rozegrania jej w dwuosobowym co-opie. Przy większej grupie mógłby łatwo ulecieć klimat gry ale przy dwuosobowym zespole mogłoby być naprawdę miodnie.


Popieram rękami i nogami , możliwość w każdej chwili włączenia do rozgrywki kolegę/zankę .

Ale ja to widzę inaczej grupujemy sobie w jakieś bazie oddział max 3 ludzi a później w miejsce ich mogą dołączać nasi koledzy lub przypadkowe osoby , aby nie wpaść na neo wybieramy ogień sojuszniczy ,,nie,, i w każdej chwili możemy takiego gracza też usunąć .

Druga możliwość :

Zaczynamy od razu w 2 osoby , musiało by to jakoś być zaczepione w fabule (Ja i mój przyjaciel kot przyjeżdżamy do zony w poszukiwaniu lepszego życia... )


Tak jak w Army of two kolega nigdy nie umiera tylko nie może nic zrobić musimy do niego podejść zaciągnąć w bezpieczne miejsce i dopiero dać adreanaline

Albo nawet bez fabuły przynajmniej free play , dodatkowy tryb w menu (który ma za zadanie tylko grac z przyjacielem oczyszczanie zony z bandytów , mutantów )
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 16 Sie 2024, 23:18
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez metronome w 07 Mar 2011, 22:16

Bambosz107 napisał(a):No way, żaden co-op. Już chyba nawet o tym pisałem. Stalker właśnie ma być pusty, mroczny i straszny. Nie może sprowadzać się do masakrowania mutantów wraz z kumplem, (...).

To nie prawda, jedno nie wyklucza drugiego. Nawet przy obecnej konstrukcji świata i mechaniki taka zabawa mogłaby być przednia i wcale nie ograniczać się do "masakrowania mutantów", których zresztą nieraz przyszło masakrować tyle, że w pojedynkę.
Samotna zabawa pasuje mi najbardziej ale z takim dwuosobowym co-opem gra nadal mogłaby być równie pusta, mroczna i straszna.
Bambosz107 napisał(a): (...) najlepiej przez Xbox Live.

Wolałbym aby tę usługę w formie GFWL STALKER omijał szerokim łukiem.
Ostatnio edytowany przez metronome 07 Mar 2011, 23:23, edytowano w sumie 2 razy
metronome
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 09 Lut 2008, 07:07
Ostatnio był: 08 Paź 2011, 00:32
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości