Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry. Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Otwierasz model notatnikiem, szukasz nazwy standardowej tekstury, zmieniasz na swoją (ważne żeby nowa nazwa miała tyle samo znaków co stara) i zapisujesz. Czasami to nie działa, więc lepszą ale bardziej pracochłonną opcją jest robienie tego przez SDK a do tego może posłużyć ten sam tutek co do edycji modeli NPC.
Voiton laulut soi ainiaan!
Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
sonystalker95 napisał(a):załóżmy że stworzyłem model postaci np. clear.ogf i jak zrobić aby ten model posiadał teksturę.
Załóżmy, że gdybyś rzeczywiście stworzył ów clear.ogf, to byś miał także teksturę. Więc nic nie zakładajmy, tylko kawa na ławę, skąd masz model i skąd on pochodzi, czym przekonwertowane itd.