Przedmioty od Żwawego

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Przedmioty od Żwawego

Postprzez Dzikus w 11 Sty 2011, 18:26

Cześć. Mam takie dwa pytanka:
1. Który plik odpowiada za przedmioty, które można zamówić u Żwawego?
2. Gdzie mogę edytować parametry tych itemków?

Z góry dzięki za odpowiedzi ;)
Nie klikaj!:

No i po co klikasz? :]
Awatar użytkownika
Dzikus
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 25 Sty 2010, 19:46
Ostatnio był: 22 Gru 2014, 00:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: Przedmioty od Żwawego

Postprzez scigacz1975 w 03 Mar 2011, 17:34

Jeżeli chodzi Ci o parametry np. Grozy 5.45 Burza to każda unikalna broń jest opisywana na dole ltx-a bazowego czyli w/w groza jest w gamedata\configs\weapons\w_groza.ltx na samym dole pliku jako groza_nimble
wygląda to tak:
Kod: Zaznacz wszystko
;-----------------------------------------------------------------------------
; Óíčęŕëüíűĺ
;-----------------------------------------------------------------------------
[wpn_groza_nimble]:wpn_groza

$spawn                  = "weapons\unique\wpn_groza_nimble"   ; name and section in level editor
inv_name      = st_wpn_groza_nimble
description      = st_wpn_groza_nimble_descr

cost                    = 20000

inv_grid_x              = 6
inv_grid_y              = 36
inv_grid_width          = 5
inv_grid_height         = 2

ammo_mag_size             = 30
ammo_class             = ammo_5.45x39_ap, ammo_5.45x39_fmj
fire_modes             = 1, 3, -1


jak widać masz cenę, amunicję, tryby strzelania. Możesz też poprawić np. celność wystarczy dodać linijki:
Kod: Zaznacz wszystko
fire_dispersion_base       = xxx
cam_dispersion             = xxx
cam_dispersion_inc         = xxx
cam_step_angle_horz        = xxx       

zoom_cam_dispersion             = xxx
zoom_cam_dispersion_inc         = xxx
zoom_cam_step_angle_horz           = xxx
fire_dispersion_condition_factor    = xxx 

 

gdzie za x należy wstawić odpowiednie wartości - im mniejsze tym lepiej ale bez przesady i przy okazji musi to być obliczone z plikiem upgrade grozy bo jak zaczniesz robić ulepszenia a w bazowym przegniesz z poprawkami to zamiast poprawić tylko sobie spieprzysz. Najlepszy efekt uzyskasz jeżeli trochę poprawisz wartości bazowe. Np jeżeli baza ma :
fire_dispersion_base = 0.5 - to zmiana na 0.4 poprawi ale nie spieprzy.

Zasada jest taka że:
fire_dispersion_base = xxx - nie może być niższe niż 0.001
pozostałe nie niżej niż 0.0001 bo bugtrap lub jeżeli wyjdzie Ci po ulepszeniu że parametr wyszedł na minus czyli np. -0.01 to giwera strzela w cały świat.

Powodzenia
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości