Hssiss napisał(a):Minęły już cztery dni, a odpowiedzi żadnej - ani nie mamy czasu, ani pocałuj nas w DE, ani spier...
Na wszelki wypadek przypominam o mojej prośbie o zmianę powiększenia lunety.
Nie proszę o gwiazdkę z nieba, prawda?
Thank you from the mountain.
(thanks in advance)
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; WEAPON ADDON
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
[wpn_addon_scope]:identity_immunities
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn = "weapons\addons\scope" ; option for Level Editor
class = WP_SCOPE
cform = skeleton
visual = dynamics\weapons\wpn_upgrade\wpn_scope.ogf
$prefetch = 32
description = st_addon_scope_descr
cost = 800
holder_range_modifier = 1.2
holder_fov_modifier = 1.0
inv_name = st_addon_scope
inv_name_short = st_addon_scope
inv_weight = .65
inv_grid_width = 2
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 10
inv_grid_y = 17
scope_texture = wpn_crosshair
scope_zoom_factor = 15
scope_zoom_factor = 10
scope_alive_detector = scope_detector
scope_dynamic_zoom = on
Jarexxx napisał(a):Wnoszę prośbę, o poprawę noktowizji 2 generacji.
Gdy włączam, przez chwile (zanim się ,,rozgrzeje" sprzęt), widać jak w dzień, a gdy się rozgrzeje, to w nocy widzę tylko zielony ekran, i jak ktoś strzela, to widzę ogień.
Gram na Sigerous mod 1.7,
Jeżeli ktoś jest na tyle dobry, żeby zrobić to za mnie samemu, to biegam w Exo ,,Świt".
Drugorzędna prośba:
Proszę o radę, w jaki sposób sobie zrobić lepszą noktowizję (bo to kur*wa masakra jest w tym modzie, jakbym klapki na oczach miał).
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość