[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez cloudpol w 23 Gru 2010, 17:27

Wlasnie przeszedlem stalkera z tym modem ;p mod jest swietny,nie dosc ze trudny,to wprowadza mase roznych rzeczy,podczas calej gry natknelem sie na 2 bugi,obydwa w laboratoriach,jeden z czarnym ekranem po filmiku(jak pisano wczesniej wystarczy zapisac w menu i wczytac) drugi z ciagle planacymi drzwiami ktorych nie da sie otworzyc,moj sposob na to byl taki ze przed wejsciem do pomieszczenia polozylem przed drzwiami beczke,ktora blokowala zamkniecie sie ich,wiec zabralem dokumenty i moglem ruszac dalej :wink:
AMD ATHLON 4400,3GB RAM,GEFORCE 9600GT
Awatar użytkownika
cloudpol
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 30 Sty 2010, 22:08
Ostatnio był: 06 Paź 2011, 20:13
Miejscowość: Dalewo na Lewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Junx w 26 Gru 2010, 17:30

Jak każdy wie człowiek się denerwuje jak nie widzi co ma w plecaku i mam taki problem właśnie i chciałbym go się pożbyć żeby czerpać przyjemność z gry i nie denerwować się że nie widze co mam.
Ma ktoś na to sposób?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Gen Woronin w 08 Sty 2011, 14:22

mam pytanie czy ma ktoś spolszczenie dokładne do tego moda ???
jeśli ktoś ma to proszę o odpowiedź
ja mam częściowe ok.90%
to link do spolszczenia: http://www.filefront.com/17765046/gamedat
Uprzedzam że to jest spolszczenie zrobione z wielu innych (oblivion lost 2.2 priboi story i parę innych)
Zabójcze anomalie, niebezpieczne mutanty,anarchiści i bandyci nic nie powstrzyma tryumfalnego marszu "Powinności" na ratunek planecie.
Świat obawia się rozrostu Zony dołącz do "Powinności" i uratuj niewinnych
Awatar użytkownika
Gen Woronin
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 07 Sty 2011, 20:00
Ostatnio był: 24 Sty 2011, 19:33
Miejscowość: Strefa zamknięta
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez k4r00 w 08 Sty 2011, 15:18

Podejrzewam, że nie ma całkowitego spolszczenia, gdyż kompilacja składa się z wielu innych modów. Ktoś musiałby usiąść i zrobić tłumaczenie całości.
Pozdrawiam
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Mitaj w 10 Sty 2011, 01:18

Eh chciałem pograć w tego modzkia lecz przy wczytywaniu wiecie wszystko ładnie pięknie przy kilient synchronizacja i BUM wywala do pulpitu bez zadnego bugtrapa blędu nic zupełnie jakbym nie włanczał gry.prosze o pomoc. :+:
za pomoc oczywiscie :wódka:
Image
Karabin HK417 jest przystosowaną do zasilania nabojem 7,62 mm NATO wersja karabinku

Mitaj
Wygnany z Zony

Posty: 41
Dołączenie: 17 Sie 2010, 11:12
Ostatnio był: 27 Kwi 2011, 17:20
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -3

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Gen Woronin w 11 Sty 2011, 09:51

ja też to miałem czy masz zainstalowane spolszczenie ??
Zabójcze anomalie, niebezpieczne mutanty,anarchiści i bandyci nic nie powstrzyma tryumfalnego marszu "Powinności" na ratunek planecie.
Świat obawia się rozrostu Zony dołącz do "Powinności" i uratuj niewinnych
Awatar użytkownika
Gen Woronin
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 07 Sty 2011, 20:00
Ostatnio był: 24 Sty 2011, 19:33
Miejscowość: Strefa zamknięta
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez himself w 30 Sty 2011, 17:13

czy komuŚ też na wersji 1.0005 gra się wyłącza lub jest jeden wielki lag przez ktorego nie da się nic zrobić gdy włącza się menu lub się ginie , jak rozwiązać ten problem
Awatar użytkownika
himself
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 30 Sty 2011, 17:10
Ostatnio był: 23 Kwi 2011, 10:34
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez BeeS w 30 Sty 2011, 23:12

Modzik bardzo fajny chodzi bez problemu polecam
Teraz jestem w x18 i powiem ze pierwszy raz czuje taki dreszczyk :E
Awatar użytkownika
BeeS
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 08 Sty 2011, 14:43
Ostatnio był: 30 Gru 2011, 21:58
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Iłja w 31 Sty 2011, 17:07

Poprostu pikne :D Świetna grafa, od cholery broni, no i ten poziom trudności... świetny. Już w Dolinie Mroku jestem, przy wejściu do Laboratorium :D Byle wiecej takim modów było. Z dotychczas przeze mnie testowanych modyfikacji, ta jest najlepsza.

________________
No i już po Jantarze. Z bólem serca stwierdzam że choć mod jest świetny, to jest trochę.... przegięty ? 102% bulletproofa... no dajcie spokój. Kolejnym absurdem, jest za mocna broń... albo za słabe mutanty. Nibyolbrzyma wziąłem na jeden strzał z czarnej Saigi 12k, która zdobyłem... w trakcie ratowania Żwawego. WTF ?
(ale za to wybór broni jest wspaniały... jest jej od groma i jeszcze trochę. Brawo :D )
________________
I po Czerwonym Lesie. W drodze powrotnej do Przewodnika, trafiłem (w przejściu między Magazynami Wojskowymi i Barem) na... zresztą, sami zobaczcie.
http://img828.imageshack.us/g/xr3da2011 ... 81633.jpg/
jak jednak na drugim screenie widać, miałem karabin maszynowy i parę wiader amunicji i skorzystałem. Potworki mi w tym pomogły, bo tylko skupiły się w wielką grupę i rozglądały się wokół. Strasznie mi komputer na końcu przycinał, ale zwyciężyłem :D
Drzewa się czerwienią, ptaszki wesoło podszczekują... wiosna w Czarnobylu wita :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?p=247117#p247117 -> Moja cud-miód frakcja :D

http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=97&t=6947&p=324670#p324670 -> Moje cud-miód potworki :D
Awatar użytkownika
Iłja
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 30 Lip 2010, 16:56
Ostatnio był: 02 Wrz 2015, 23:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 24

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Mitaj w 02 Lut 2011, 18:10

Gen Woronin napisał(a):ja też to miałem czy masz zainstalowane spolszczenie ??

sorry że nie odpisywałem szlaban :( ok wracajmy do tematu.
nie mam spolszczenie gdzyż mam oryginalną gre :| więc nie mam spolszczenia
Image
Karabin HK417 jest przystosowaną do zasilania nabojem 7,62 mm NATO wersja karabinku

Mitaj
Wygnany z Zony

Posty: 41
Dołączenie: 17 Sie 2010, 11:12
Ostatnio był: 27 Kwi 2011, 17:20
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -3

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Delat w 06 Lut 2011, 04:58

Postanowiłem drugi raz zabrać się za tego moda, drugie podziemia zaliczone, żadnego buga ;)
Problem mam tylko z handlarzami - sidem, barmanem itd - w ich asortymencie nie ma broni, jest jedynie amunicja i żywność + śpiwór, tłumiki itp. Jest możliwość wprowadzenia do asortymentu broni jakie są dostępne w modzie ? Bo jednak, dobrze by było czasem kupić jakąś giwere:)
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez rabbit314 w 22 Lut 2011, 00:19

No no, mod pierwsza klasa. Genialnym rozwiązaniem jest możliwa śmierć od jednej kuli- w końcu Stalker nabiera takiego wymiaru, jaki powinien tworzyć w dniu premiery ;)

Mam jednak pytanie. Byłaby możliwość wrzucenia save'a z dostępnym już freeplayem? Niezbyt bawi mnie przechodzenie wszystkiego po raz setny ;). Starałem się coś "wygooglować" jednak z mizernym skutkiem
rabbit314
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 22 Lut 2011, 00:16
Ostatnio był: 08 Mar 2011, 09:41
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości