[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Grave w 20 Lut 2011, 23:27

To log z buga przy ograbianiu Łopaty


Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\extortion.script:52: attempt to perform arithmetic on field '?' (a nil value)
 

stack trace:

"-You heard that? -What? -Destiny! -Dude... What the hell are you smoking?"
Zapraszamy na Wojny Frakcji! Komedia, Sensacja, Kryminał! Wszystko tutaj!
Image
Awatar użytkownika
Grave
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 18 Sty 2011, 13:33
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 18:38
Miejscowość: Wawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 33

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 21 Lut 2011, 12:41

smoq pisałeś że nic nie pomożesz z tym błędem
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Description   : _valid( start_pos )

gdyż on jest w szpitalu i mówiłeś że nic w nim nie zmieniałeś i leci z cs tylko że jak normalnie jest tak jak w oryginale to dlaczego jest błąd? Jeśli nie dasz rady naprawić to powiedz chodziarz co się spieprzyło.

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Lut 2011, 13:07

@ shenk - Żaden problem. Ktoś mi kiedyś podsunął taki pomysł, tylko jeszcze wtedy opisy punktów nie były interaktywne tak jak teraz. Mogę zrobić np. tak, żeby przetrzymywane punkty miały jaskrawo-zieloną obręcz, albo środek, albo jeszcze jakiś inny sposób jaki wymyślicie bo to akurat jest dość proste. Nie da się tylko zaznaczyć terytorium jako kolorowy "placek" zaznaczający też granice, bo to za dużo roboty.

@ Grave - Wybaczcie za CTD podczas wymuszenia od Łopaty. Zwykłe przeoczenie w skryptach. Coś z tym zrobię, nie wiem tylko czy dopiszę "unikatowe" oddziały Samotników do wymuszeń, czy usunę możliwość wymuszenia od nich siana w całości.

@ Wave - Powinno ci wszystko ładnie hulać na takim sprzęcie. Tak, błąd na Bagnach dawno usunięty. Nie można mieć na razie więcej niż 2 kompanów, a w przyszłych wersjach zmieni się to tylko w szczególnych przypadkach których na chwilę obecną nie chce zdradzać.

@ wajs94 - Nie wiem co dokładnie może go powodować, ale główną przyczyną jest pewnie to, że brakuję 9/10 fabuły z oryginału... Nie próbuj "forsować" dalej gry, bo nic z tego nie będzie.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 21 Lut 2011, 14:09

Mam pytanie. Kiedy wyjdzie nowa wersja (ta z fabułą)? Jeszcze w tym roku czy nie?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mateszew w 21 Lut 2011, 15:28

Ilu jest dostępnych kompanów???
Czy są jakieś nowe bronie :?:
Ostatnio edytowany przez mateszew 21 Lut 2011, 20:36, edytowano w sumie 2 razy
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez TigRaS w 21 Lut 2011, 16:12

Jeśli stracimy obu kompanów, jest możliwość zwerbowania jeszcze kogoś gdzieś?
TigRaS
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 24 Lis 2010, 21:52
Ostatnio był: 12 Maj 2011, 15:05
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 21 Lut 2011, 17:21

Ludzie ratujcie, od czasu gdy ściągnełem tego 2 patcha, to mam co chwilę "wyrzuty". Wywala mnie do pulpitu bez żadnego 'bug crasha'. Jeśli ma to jakieś znaczenie, to gram czystym niebem.
Polega to na wcześniej wspomnianych "ćkawkach", zacina się nawet na poł min. i potem gra rusza (przynajmniej powinna), ale częściej po zacięciu ląduje twardo na pulpicie :(
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Lut 2011, 17:53

@ kubekpop - W tym roku na pewno.

@ mateszew - Na chwilę obecną 2.

@ TigRaS - Nie

@ Gandzia - Nie oczekuj, że zawsze po wywalcę pojawi się bugtrap. Czasami musisz się pofatygować samemu i odszukać plik z logiem:

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wesker w 21 Lut 2011, 17:55

@smoq: Wybacz, że będę natrętny, ale ponawiam pytanie- Czy istnieje możliwość, że w przyszłych wersjach dałoby radę wydawać rozkazy kompanom przez radio?
Swoją drogą, jak chcesz, to mógłbym się wziąć i zrobić wam korektę tekstów- literówki itd. Trudne to nie jest, ale czas zabiera, choć obecnie tego ostatniego mam trochę w zapasie.
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Lut 2011, 18:20

@ Wesker - Wybacz, zapomniałem odpowiedzieć. Widzisz, problem jest ze zrobieniem praktycznego sposobu wyboru miejsca które ma zostać zaatakowane. Idealnym sposobem była by np. rozwijana lista lokalnych punktów które mogą być zaatakowane. Niestety jednak, nie wiem jak takie coś zrobić, nie wiem nawet czy silnik stalkera pozwala skryptowanym UI takim jak radio w TFW na tego typu rozwiązania, a przełączanie dostępnych punktów za pomocą strzałek może być jeszcze bardziej czasochłonne niż opcja z wydawaniem rozkazu za pomocą dialogu. Jeśli gdzieś widziałeś w jakimś modzie rozwijane listy w tego typu menu to rzuć linkiem. Chętnie się dokształcę.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wesker w 21 Lut 2011, 18:35

Niestety, na chwilę obecną niczego takiego sobie nie przypominam- to były raczej pobożne życzenia. Choć w sumie, zasadniczo już coś takiego macie- kiedy mamy do wyboru lokacje do automatycznego ataku. Może dałoby zrobić takie menu wyboru i oddzielny przycisk do aktywacji rozkazu? Wybieramy posterunek z menu i wciskamy ,,atakuj".
Żeby nie było- w sprawach technicznych, zwłaszcza spawnie i skryptach jestem zielony, więc jeśli pierdzielę o rzeczach praktycznie nie do zrobienia- wybacz.
PS- jak już pisałem, mógłbym zrobić wam korektę (zawsze to mniej roboty).
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Lut 2011, 18:46

@ Wesker - No tylko obszarów do przełączenia jest max 4. A posterunków na każdym obszarze jest 15-20. Właśnie to miałem na myśli mówiąc, że przełączanie posterunków za pomocą strzałek może w sumie zabrać więcej czasu niż "pogadanie" z kompanem o ataku.

Byłbym bardzo wdzięczny za korektę. Oszczędziłbyś nam dużo pracy. I jakaś nagroda może się by znalazła. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości