[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Krug w 19 Lut 2011, 15:09

Mod jest ciekawy i bardzo mi się podoba :E Ale jedyne co mnie denerwuje to to że na przykład chce się pomęczyć freakcją z słabym wyposarzeniem np ; Bandytami i Oporem . I gram oporem i chce się męczyć z freakcjami które mają dobre bronie itp to po 2 godz gry i zdobyciu 1 bazy wroga mam 80 ludzi a tacy najemnicy którzy mają tą baze w jantarze i budynek A oraz B w agropromie mają 60 ludzi i po prostu ich na spokojnie rozwalam chociaż mają lepszy sprzęt i w wielu oddziałach jest po 2 weteranów i takie tam tak samo moje odziały ich też rozwalają . :facepalm:

Ale mod i tak jest dobry i jest wiele czasu dobrej zabawy :D
Awatar użytkownika
Krug
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 23 Sty 2011, 21:04
Ostatnio był: 24 Kwi 2011, 16:24
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 19 Lut 2011, 15:27

Hmm... Powiem tak... za dużo błędów w tym modzie bo nie da się ukończyć fabuły przynajmniej u mnie dalej nie idzie bo bug trap i nic nie pomaga resety itp. A właśnie co do fabuły to miało jej nie być a jest... zaczyna się gdy dojdziemy do szpitala i normalnie leci żeby droge do elektrowni znaleźć, przejść przez most do snajpera i go zabić po prostu leci z oryginału. I ten błąd gdy zabijam snajpera to po chwili bug

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CPHActivationShape::Create
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\PHActivationShape.cpp
[error]Line          : 176
[error]Description   : _valid( start_pos )


i jeszcze jednej ale go nie mam wiem tyle że do szpitala jak wchodziłem z Limańska z kompanami też był bug i nic nie pomagało. Musiałem zabić obu kompanów żeby móc grać w szpitalu (przydała by się naprawa tego). Zdziwiło mnie to że gdy czyste niebo prosi o pomoc że są przygwożdżeni to są na czerwono czyli wrogami ale nie strzelają do mnie tylko współpracują. Limańsk to prawie nie jest pusty bo monolit jest przy obozie na budowie z 25 a jak wyłączam prąd z ogrodzenia to lebiediew sie odzywa że idziemy do limańska. Nawet nie ma tych anomalii przestrzennych w limańsku

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wesker w 19 Lut 2011, 19:44

Znów ja. Zauważyłem pewną właściwość- póki grałem jako samotnik, CTD praktycznie nie było. Natomiast podczas wojny frakcji (gram jako Czyste Niebo) zaczęły się pojawiać coraz częściej- im dłużej gram, tym ich więcej.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: not enough memory
 

stack trace:


Ten jest najpopularniejszy. Na początku pojawiał się rzadko, gdy przechodziłem z jednej lokacji, do drugiej. Teraz (zdobyłem Kordon i Dolinę Mroku) co trzecie przejście mam kopa na pulpet, a i podczas przechadzek gra potrafi wykrzaczyć.

Kod: Zaznacz wszystko
! [LUA][ERROR] ERROR: Path between [mar_smart_terrain_csky_base] and [mar_smart_terrain_12_2] doesnt exist for [csky].

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:


Ten zaczął mnie denerwować, gdy nie pozwolił mi naprawić broni kompana u Szarego (ale tylko czasowo). Trafia się też od czasu do czasu podczas gry i przy przechodzeniu między obszarami.

Poza tym, kilka razy podczas przechodzenia pomiędzy mapami wywaliło mnie bez loga.

Zaczynam Cię rozumieć, wajs.

EDIT @smoq2- już wrzucone.
Ostatnio edytowany przez Wesker, 19 Lut 2011, 21:21, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 19 Lut 2011, 19:59

@ wajs94 - A jakim cudem ty dostałeś się do Limańska? Obszar ten nie powinien być w ogóle dostępny.

@ Wesker - Możesz mi wkleić jeszcze tak z 2 linijki wyżej kiedy wywali ci _g.script:975? Jest to CTD wymuszony i log będzie zawierał opis błędu wyżej.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 19 Lut 2011, 23:42

Zaczynam Cię rozumieć, wajs.


wreszcie mnie ktoś zrozumiał z tymi bugami ale ja się nie poddałem i grałem dalej czasami mnie szlag trafił ale przeżyłem.

@ wajs94 - A jakim cudem ty dostałeś się do Limańska? Obszar ten nie powinien być w ogóle dostępny.


Aaaaaaaaaa jednak jest. Ja się nie tylko dostałem do limańska ale i do szpitala po czym jak wspominałem fabuła leci z oryginału i do szpitala nie da się wejść z kompanami bo bug na starcie. A sposób jest jeden na dostanie się do limańska i dalej... trza przejść na drugą stronę mostu i normalnie do tunelu przecież to dziecinnie proste...

smoq masz pomysł jak dokończyć gre w szpitalu jak mi ten błąd wyskakuje w tym samym czasie jak zabije snajpera. Zabije go i zawsze co bym nie robił będzie ten błąd

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR

[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CPHActivationShape::Create
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\PHActivationShape.cpp
[error]Line          : 176
[error]Description   : _valid( start_pos )

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Lut 2011, 01:19

@ wajs94 - Myślałem, że brak możliwości opuszczenia mostu was powstrzyma. Chyba trzeba się postarać bardziej. Nie mam dla ciebie pomysłu, gdyż ani Limańsk ani Szpital nie są jeszcze gotowe. Limańsk jest najzwyczajniej wyczyszczony i posiada częściowo przygotowaną bazę monolitu. Szpitala nawet nie ruszyłem dlatego wszystko jest jak w CS. Po dotarciu do mostu zwodzonego miałeś zakończyć przygodę z TFW, cieszyć się i biegając po zdobytej Zonie lub wybrać sobie nową frakcję i bawić się od nowa. Reszta jest najzwyczajniej jeszcze nie zrobiona. Kim grasz jeśli można zapytać? Najemnikami? Bo to by znaczyło, że coś przeoczyłem i most się jednak opuścił.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Grave w 20 Lut 2011, 13:35

Po dołączeniu do Bandytów odrazu wpadłem na pomysł ograbienia Łopaty w środku bazy Bandytów. Nie dość ,że stał na płocie to jeszcze potem po kliknięciu opcji "odawaj plecak" dostałem crasha.
Ostatnio edytowany przez Grave, 20 Lut 2011, 14:48, edytowano w sumie 1 raz
"-You heard that? -What? -Destiny! -Dude... What the hell are you smoking?"
Zapraszamy na Wojny Frakcji! Komedia, Sensacja, Kryminał! Wszystko tutaj!
Image
Awatar użytkownika
Grave
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 18 Sty 2011, 13:33
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 18:38
Miejscowość: Wawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 33

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 20 Lut 2011, 13:46

Ja gram Powinnością i zdobyłem chyba wszystko co było możliwe i postanowiłem odwiedzić limańsk :D
Na początku nudno, nudno ale gdy dotarłem do tej bazy monolitu zrobiło się ciekawie i znowu nudno. Gdy dotarłem do szpitala z zabitymi kompanami od razu było ciekawie do czasu snajpera. Jedyne miejsce do którego nie mogłem się dostać to podziemia agropromu dalej mnie nic nie powstrzymało, trza skakać.

Kim grasz jeśli można zapytać? Najemnikami? Bo to by znaczyło, że coś przeoczyłem i most się jednak opuścił.

Nie opuszczałem mostu, przeskoczyłem go i zapomniałem mostu opuścić ale i tak chyba nie było to potrzebne bo czystego nieba tam nie było. Nie wiem jak to jest bym najemnikiem ale zapewne mostu by się nie dało opuścić będąc po tej stronie gdzie nie ma sterowni.

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wesker w 20 Lut 2011, 16:56

@smoq2- mam takie pytanie- czy istnieje techniczna możliwość wydawania kompanom rozkazów ataku przez radio? Mogłoby to wprowadzić trochę więcej elementów taktycznych- np ustawiamy kompanów na pozycji, sami ustawiamy się dalej, by wspierać ogniem precyzyjnym i wydajemy rozkaz. Albo atakujemy z kilku stron jednocześnie. Pozwoliłoby to chyba na lepsze przygotowanie ataku.

@wajs94- Przeskoczyłeś...?
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 20 Lut 2011, 17:43

@wajs94- Przeskoczyłeś...?


no wiesz ja przeskoczyłem, jak ktoś zna lepszy sposób to chętnie wypróbuję ja lepszego nie znam.
Wydawanie rozkazów by się przydało ulepszyć np jak zajmowałem bazę w dolinie mroku i miałem tam jeden przyczółek i nawalałem baze i w pewnym momencie ktoś zaatakował ten jedyny przyczułek i nie da się wezwać pomocy do zdobytej bazy jeśli się nie ma ani jednego zdobytego przyczółku. Jak wydałęm rozkaz napaści na wrogą baze w dolinie a sam poszedłem pomóc odeprzeć atak to kompani wrócili sami i nie atakowali bazy. Czy dało by się zrobić coś takiego?

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez shenk w 20 Lut 2011, 18:13

Witam, ja mam taką malutką, wręcz znikomą prośbę co do moda, no dobra żartowałem, wiem że od strony technicznej bedzie ciężko z tym, a więc chodzi mi o to aby w jakiś sposób zaznaczać terytorium frakcji, np. te żółte posterunki oflagowac jakoś.
A co do mostu, jako samotnik spędziłem tam z 1h myśląc jak się dostać na drugą stronę, skakalem, przez rzeke przejść chciałem, strzelałem po mechanizmach od mostu po drugiej stronie i w efekcie nic mi się nie udało, a miałem taka ochotę pospacerować po Limańsku :D
shenk
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 31 Sie 2010, 17:10
Ostatnio był: 22 Lut 2011, 21:33
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wave w 20 Lut 2011, 19:49

Witam! Jakiś czas temu używałem tego moda, lecz dawno. Ciągnąłem grę na max detalach, lecz z kiepskim komfortem. Za jakiś czas zdobędę nowy proc i się będzie to tak prezentować:

3GB RAM-u
2.5 GHz AMD Athlon 64 X2 7550
GF9600GT 512 MB
Win 7

Czy na tym konfigu pojadę znów na wysokich? Już tu nie mówię o DX10. Czy te dwa rdzenie będą w miarę szybko symulować i robić wszystkie operacje z światem gry? Czy już wyeliminowano błąd na Bagnach, czy można mieć więcej kompanów niż 2, jak to było w wersji 1.8?
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość