[Błędy] SDK Zew Prypeci

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Błędy] SDK Zew Prypeci

Postprzez rusiano w 14 Lut 2011, 19:49

Dobry wieczór wszystkim :)
Pobrałem SDK do Zew Prypeci i chciałbym spróbować pozmieniać mapy, dodać nowe, ale mam problemy z edytorem. Otóż pierwszy problem polega na tym, że w folderze Xray CoP SDK/editors/bin/designer/mixed jest LevelEditor i gdy chcę go uruchomić to wyskakuje taki o to błąd:

Image

O dziwo w pasku START (ostatnio uruchamiane aplikacje) mam tam skrót do edytora i się uruchamia, jednak dlaczego nie mogę go uruchomić z folderu?

Drugi problem jest związany z edytorem i tutaj też wliczam moje pytania... Jak mogę otworzyć jakąś mapę? Klikam File/Open i wtedy edytor tak jakby się zawiesza tzn. nie reaguje jak klikam w jakieś opcje, ale mogę go łatwo wyłączyć ppm tzn. nie ma czegoś w stylu program przestał działać.

Proszę o pomoc, porady.

Tutaj informacje dotyczące systemu:
- Windows 7 32 bit
rusiano
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 14 Lut 2011, 19:30
Ostatnio był: 15 Lut 2011, 21:57
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Błędy] SDK Zew Prypeci

Postprzez Kpuc w 14 Lut 2011, 19:59

Mapy musisz najpierw wypakować z dba...x , a z tym skrótem pewnie coś jest do niego dopisane z błędu wynika ze brak ci pliku fs.ltx .
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [Błędy] SDK Zew Prypeci

Postprzez rusiano w 14 Lut 2011, 21:15

Jest możliwość uzyskania pliku oraz potrzebnych programów? No i z innymi programami również mam taki sam błąd.
rusiano
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 14 Lut 2011, 19:30
Ostatnio był: 15 Lut 2011, 21:57
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Błędy] SDK Zew Prypeci

Postprzez Wheeljack w 14 Lut 2011, 21:18

Drugi problem jest związany z edytorem i tutaj też wliczam moje pytania... Jak mogę otworzyć jakąś mapę? Klikam File/Open i wtedy edytor tak jakby się zawiesza tzn. nie reaguje jak klikam w jakieś opcje, ale mogę go łatwo wyłączyć ppm tzn. nie ma czegoś w stylu program przestał działać.

Musisz ją skonwertować. Wchodzi do folderu z converterem, w pasek adresu wpisujesz cmd, klikasz enter i wykonujesz polecenie:
Kod: Zaznacz wszystko
converter.exe -level nazwa_levela -mode le

Dla jupitera jest to:
Kod: Zaznacz wszystko
converter.exe -level jupiter -mode le

Gotowa do otwarcia mapa pojawi się w level_editor/maps.

A tak nawiasem to radziłbym Ci rozpoczęcie kariery od ShoCa, bo tu jest pełne wsparcie modderów. :E
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 19:51
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Błędy] SDK Zew Prypeci

Postprzez rusiano w 14 Lut 2011, 21:34

Problem polega na tym, że mam Czyste Niebo oraz Zew Prypeci, a pierwszej części niestety jeszcze nie posiadam. Co do modów nie wymagam kosmosu, chciałbym po prostu pozmieniać niektóre mapy.
Martwo mnie tylko to, że nie mogę uruchomić programów.
rusiano
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 14 Lut 2011, 19:30
Ostatnio był: 15 Lut 2011, 21:57
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Błędy] SDK Zew Prypeci

Postprzez MatrixSTR w 16 Lut 2011, 15:51

To tak:
Level Editor powinno się otwierać z pliku .bat który znajduję się w Xray CoP SDK/editors, dodatkowo musisz wypakować gamedate z Zewu i też wkleić ją do tego folderu. Na koniec musisz jeszcze ustawić ścieżki w fs.ltx. Ściągnij jeszcze ten konwerter do wypakowania map KLIK! ustawiasz go podobnie jak konwerter od SHoCa.
Jeśli chodzi o kompilację map to na chwilę obecną nie próbowałem tego robić w SDK od Zewu i może być trochę inaczej niż w SHoCu
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości