Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Opis: Kolejna moja kompilacja mająca urozmaicić trochę rozgrywkę. Jak nazwa wskazuje położyłem nacisk na dobrą zabawę.
Mody dodane:
:
- Dynamiczna pogoda czyli Atmosfear - rewelacja, noce ciemne i to bardzo, jak leje to też się ściemnia, jak burza to prawie jak wieczór, ale za to jak słońce to aż się chce patrzeć na ZONĘ. Możemy zacząć w trakcie burzy, ale równie dobrze będzie piękny poranek
- Wszyscy mechanicy mogą robić upgrade bez konieczności przyniesienia pendrivea ale zadanie pozostało. Poza tym ulepszenia nie wykluczają się. Upgrade-owi mogą zostać poddane również dodane bronie i kombinezony. Zmieniony system upgrade - teraz naprawdę opłaca się ulepszać.
- Sleep Bag - czyli śpiwór po polsku.
- Trader mod mojego sumptu - inne zaopatrzenie, większy wybór, frakcyjni handlarze sprzedają przedmioty swoich frakcji, żeby jednak nie było zbyt łatwo, prawdopodobieństwo "trafienia" w moment kiedy handlarz ma coś interesującego zostało ograniczone do 20% - czyli mamy szansę 1/5 żeby w bazie CS kupić ich Exo czy lepszą broń.
- Dynamic Hud - dzięki @Dymitr Izotop - czyli po prostu patrzymy z wnętrza maski. Dodatkowo ten mod dodaje efekt parowania szkieł przy oddechu czy zaczerwienienia ekranu przy postrzale
- Wycięte mutanty - z Basix
- Fraction Commander
- Kilka nowych broni
- 4 nowe kombinezony -SP99 i SP99M Ekologów + Exo powinności i Exo CS. Dodatkowo zmieniony kombinezon kota.
- Totalny re-skin grafik - od otoczenia, poprzez broń, kombinezony, na wyglądzie menu kończąc plus zmiana w UI - tzw cle-an UI czyli że widzimy otoczenie przy otwartym inwentory.
- Ponieważ wielu graczy twierdzi że Stalker jest za łatwy postanowiłem go trochę utrudnić: NPC strzelają celniej i z ponad dwukrotnie większej odległości, broń ma lepsze parametry ale NPC mają zmieniony config obrażeń więc, o ile strzał w głowę kończy sprawę, to już tułów niekoniecznie, chyba że z shotguna - ale działa to w obie strony. Granaty zwykłe i do granatników są mordercze, więc lepiej uważać, bo nawet w dobrym exo można od jednego wybuchu do "św. Pietra na krupniok". Parametry obrażeń postaci również są realniejsze, wiec nie da się jak czołg przed siebie.
- troszeczkę zmienione parametry bohatera
- inny config broni używanej przez stalkerów. Stalkerzy używają teraz więcej ak74 również z tłumikami czy celownikami
- zmienione odgłosy otoczenia i broni. Cichsze tłumiki oraz dodatkowo bez błysku.
- kompletny user.ltx z ustawieniami dla Atmosfear - wkleić do: C:UsersPublicDocumentsSTALKER-STCS dla Vista i win7 C:documents and settingsall usersdokumentySTALKER-STCS dla XP
- spolszczenie kinowe(tekstowe) wszystkie głosy są "pa ruski"
- kilka innych pierdół
CS Fun v.2:
Zmiany
:
- Kilka w pełni funkcjonalnych u NPC modeli broni z Arsenal CS autorstwa @kubekpop - kilka nowych pancerzy - m.in. najemników - poprawiona ekonomia - poprawione AI - można wreszcie użyć optymalnie snajperki, czy cicho załatwić gościa z broni wyposażonej w tłumik. NPC w nocy reagują inaczej niż w dzień - przyda się noktowizja dla lubiących skradanki - mod standardowo w wersji LIGHT - dodatkowe tekstury z Absolute w osobnej paczce. Ewentualnie sami możecie sobie dograć odpowiadającą wam wersję Absolute czy inne. - dodatkowa opcja Sniper Mode - dla tych co lubią kampić z lunetą. Opcja ta zwiększa zasięg widzenia i odległość spawnu NPC/mutków - opis w archiwum
Gameplay v.2
:
Screeny:
:
mod posiada spolszczenie kinowe (głosy bohaterów są po rusku, polski jest tekst)
Działa na wersji Stalkera: 1.5.10
Instalacja: Archiwum spakowane programem 7zip do pobrania"stąd". Klikacie prawym na .001 i dajecie w 7zip "wypakuj pliki"
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem. Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$|
Ok po kolei. 1 - wypakowujesz moda i wklejasz gamedatę do katalogu ze stalkerem - Czasami należy w opcjach folderów zaznaczyć (dla win XP) lub odznaczyć (dla Vista/win7) opcję pokaż rozszerzenia znanych typów plików - po to żeby 7zip prawidłowo widział party archiwum. Klikamy prawym klawiszem myszki na part *.001 i dajemy w 7zip wypakuj. Pozostałych partów nie ruszacie - same powinny się rozpakować. W razie problemów proszę o PW. 2 - edytujesz fsgame.ltx 3 - wklejasz plik user.ltx z głównego moda do: C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS dla windows XP C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS dla VISTA/win7 4 - do skrótu gry dodajesz parametr -noprefetch - jak to zrobić: prawy klik na skrót do gry - na dole właściwości - wyświetlą się parametry skrótu - znajdujesz ścieżkę uruchomienia gry (element docelowy) która wygląda tak:
i po xrEngine.exe dodajesz tak jak u mnie w/w parametr -noprefetch (pamiętaj że po cudzysłowie) odpalasz nową grę i śmiga.
UWAGA - przy pierwszym wyjściu na bagna jest mały błąd tzn. nie widać broni i celownika. Należy zapisać grę i wyjść do windy. Po ponownym odpaleniu i wczytaniu save-a problem znika i później już nie występuje.
Za dużo rzeczy z OGSM będzie Ci się gryzło. Moja propozycja taka:
1 - przenosisz gamedata, user.ltx i katalog savegame z OGSM do powiedzmy nowy katalog. 2 - wrzucasz mój mod do katalogu CS-a. Zobaczysz czy Ci pasuje a potem po trochu możesz próbować dorzucać co tam potrzebujesz z OGSM-a. Ja tak łączę modyfikacje. Trochę się powkur**asz, ale za to jak wyjdzie to "satysfakcja gwarantowana".
Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Chyba Faction commander powoduje taki błąd przy pierwszym wyjściu na bagna. Nie wiem jak to usunąć. Sposób jest taki że zapisujesz grę, wychodzisz. Odpalasz od nowa, wczytujesz i wszystko gra. Dalej już będzie normalnie. A tak w ogóle to wrzuciłem również mod pozwalający używać broni w bazach.
Dziwne zabiłem się i próbowałem wczytac autosave tuż po rozpoczęciu gry(po pierwszej rozmowie z lebiediewiem po wstaniu z łózka) i bug tyle,że w logu nic nie ma
Hmm piszesz coś o nowych broniach ja zauważyłem tylko wyciszoną grozę
Wszystko fajnie ale co z tym bugiem
Ostatnio edytowany przez mateszew, 14 Lut 2011, 21:16, edytowano w sumie 1 raz
Na starcie od handlarza dostajesz specjalnego abakana. Grozy są w sumie 3 - wyciszona, 5.45mm o zmniejszonym zużyciu i 5.56mm z celownikiem. Oprócz tego są jeszcze różne wersje AK74 i AK74u, 2 LR300 i G36. Są to bronie z Basixa. Część dostępna jest tylko ze spawnera z menu głównego klawiszem F1 - są czytelnie opisane. Ważne jest skopiowanie user.ltx który dodałem - są w nim ustawienia zalecane przez @CromCruac-a do Atmosfear. No i mod ma od cholery dodatkowej grafiki więc parametr -noprefetch obowiązkowy.
Trochę odświeżę temat. Czy ten mod zadziała mi na patchu 1.5.04? Czy nie będzie się ciął i wolno ładował np ( 15 min ) miałem tak przy TFW dopłóki nie zmniejszyłem ustawień grafy. Moje obecne: - Pełne oświetlenie dynamiczne. - Ustawienia jakości normalne - Rożdzielczość chyba 1024x800.
Laduje się normalnie. Zawiera pełną paczkę grafiki @CrommCruaca + Atmosfear więc dobrze by było żebyś miał ze 2GB ramu i 4096 VirtualMemory. Gram na full detalach DX9 1024x768 i jedyny problem to czasami przycina się na kilka sekund ze ściemnieniem ekranu ale mój komp jest już trochę leciwy. Nie powoduje to jednak bugtrapa. (Ma zmodyfikowane pliki prefetch i to jest chyba przyczyną) Co do patcha to nie dam 100%. Możesz spróbować.
Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Słuchaj Ścigacz mam pytanie, czy te nowe mutanty są od razu na wszystkich mapach, czy raczej z umiarem? Chcę wiedzieć bo twoje kompilacje są zaje***te, a nielubię gdy już na bagnach można spotkać chimerę . Proszę o szybką odpowiedź .