przez Jarexxx w 30 Sty 2011, 18:40
Mod jest zaje, wreszcie coś ciekawego w tej grze, niby nie ma nic we freeplayu, ale dajmy np. taką sytuację:
,,Exo uszkodzone, trzeba naprawić". Idę wtedy do Cardana, daję wódę (jest wtedy niższa cena naprawy) ,,Co ku*wa, 10000 za naprawę? Trzeba nazbierać artefakty!" (Często tak mam, mimo iż stan konta wynosi 250000+).
Wychodzę z budy, idę obejrzeć przedstawienie w cyrku, pusto, nic nie ma, idę do sosnodębu, a tu po drodze :
,,Co jest ku*wa? O ja pie***le, monoliciarzy w c*uj!"
Wyciągam snajpere, i zaczynam wycinkę.
Zbieram wszystko co było, lecę na złomowisko (do Sowy), opycham, jest 20 000.
Znowu nudy, lecę dalej, słysze strzały, ale nic nie widzę, snajperka, rozglądam się:
,,Bandyty i stalkerzy, lać bandytów!"
Snajpera i do roboty.
W każdym razie, ten mod zapycha luki które są na ,,podstawce" gry, czyli, że idę spokojnie przez zone, a jak coś się trafi to jest cud, tutaj jest cud jak nic się nie trafi.
Można by wprowadzić wiele ulepszeń, mimo iż mod jest wielce zacny, to:
1. Przydało by się wiele urozmaiceń:
A) Kilka nowych frakcji (Np. Myśliwi).
B) Jeszcze więcej broni.
C) Naturalna regeneracja, apteczka tylko by tamowała krwawienie, bandaże to samo.
D) Brakuje mi Stalkerów z polskimi imionami (Np. Jan kowalski) (Wiem, że jest pliczek z imionami, i można to dodać)
E) Awansujących stalkerów (jedyne co widzę w zatonie, to grupki stalkerów, którzy chodzą w kurtkach).
F) Jeżeli już mamy naboje, to też magazynki, które to sobie ładujemy w czasie wolnym, troche dziwne jest to, że automatycznie sobie naboje wędrują prosto do magazynka, nie mówię o animacji, wystarczy, że nie będzie widać rąk, a będzie sobie nabijał magazynek.
G) Nie można gadać ze stalkerami podwładnymi (chodzi o gwiazdki i kropki na minimapie).
F) Dynamiczne wiadomości w tej części stalkera były by miodzio, są, ale w ARS.
2. Pare starych rzeczy:
A) Stare funkcje PDA ( Np. stalkerzy którzy są w pobliżu, ranking stalkerów, nasz status, tego mi bardzo brakuje).
B) Transmutacja artefaktów.
C) Pojazdy.
D) Hybrydy artefaktów.
Ogólnie ten mod jest miodem, z niego można wyprowadzić jakiś bardziej zaawansowany mod, jeszcze ani jednej wywałki nie miałem.
Co do skrytek:
1. Powinny się spawnować dopiero, gdy ktoś nam o nich mówi, znajdujemy wskazówkę (nie zegarową).
2. Powinny mieć random stuff, i nieograniczona liczba, powiedzmy, że jest jakiś stalker, zdobywamy od niego informacje, idziemy do skrzyneczki, mamy coś tam, stalker kiedyś ginie, silnik spawnuje następce, i następca ma info o innej.
Co do trudności:
Ogólnie łatwość gry bierze się stąd, że zbyt łatwo zdobyć kasę, gdy idziemy w anomalie, i wyciągamy detektor, powinny się pojawiać mutanty, utrudniło by to zdobywanie artefaktów.
A co do złomu, jednak gdy handlarze nie kupywali tyle uszkodzonych broni, było lepiej.
Fajnie było by wprowadzić ograniczoną ilość kasy dla handlarzy, która była by random, i w różnym czasie by się zmieniała.
Ja gram na poziomie Mistrza, nawet w exo nieźle po dupie się dostaje od słabych mutantów.
Z tymi skrytkami też jest jedna lipa, zbyt łatwo zdobyć to co jest w środku, mniej skrzynek, a chronionych przez mutanta czy coś przynajmniej, bo znając lokacje skrzynek, mogę na samym początku gry biegać w exo bandyty, mieć extra snajperke itd itp.
Ale ogólnie o modzie ,, Nie ma lipy, hardkorowo!".
Edit: Weźcie mi podajcie na której stronie są mapki ze skrytkami, bo już nie chce mi się grzebać, a potrzebuje tłumika do snajperki.
Za Polskę !