[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Marcinez w 29 Sty 2011, 15:34

Smoq nie przejmuj się, bo cie wspieramy. A jak przestaniesz się obrażać to dostaniesz. :wódka: :E
Awatar użytkownika
Marcinez
Redaktor

Posty: 103
Dołączenie: 08 Sty 2011, 22:03
Ostatnio był: 18 Lip 2023, 13:15
Miejscowość: Czarnobyl
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez satan696 w 29 Sty 2011, 22:14

Smoq : jak można wyłączyc auto-save ? bo generalnie przez to gra mi częśc się zacina ;/
A tak wogóle to dobry mod tylko głupio ze tuż po przyłączeniu reszta już nielubi cię , nie można by tego jakoś zmienic że np frakcja ma kilku wrogów bo np biedne CN czy Opór maja ciężko albo chociaż dodac nowe smaczki z bycia samotnikiem. Ps : :wódka: się należy
Awatar użytkownika
satan696
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 26 Gru 2010, 23:25
Ostatnio był: 23 Cze 2013, 17:37
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez moso362 w 30 Sty 2011, 18:11

Też mam ten sam problem z auto-save, i czy ten mod jest kompatybilny z carrymod(przenoszenie beczek)
moso362
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 18 Gru 2009, 19:26
Ostatnio był: 29 Lis 2015, 11:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez OmegaPL w 30 Sty 2011, 18:22

jak można wyłączyc auto-save ?


\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\gamedata\configs\alife.ltx
zedytuj go notatnikiem i albo ta linkijka :
autosave_interval
lub
delay_autosave_interval
jest odpowiedzialna za autosavy ustaw sobie z 5 godz i bedzie ok o ile sie nie myle :E

Za ten post OmegaPL otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive satan696.
OmegaPL
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 30 Gru 2010, 00:04
Ostatnio był: 03 Lut 2015, 02:09
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 30 Sty 2011, 20:23

Jemu chyba chodziło o autosavy TFW nie te z podstawki.
Edytujemy plik TFWautosave.script i zmieniamy wartość '120000' (milisekundy) w linijce:
Kod: Zaznacz wszystko
if time_global() >= self.time + 120000 and db.actor:alive() then

Dopiszcie jedno 0 a sajwy będą co 20 min nie co 2 min.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Grave w 31 Sty 2011, 14:09

Moje pytania i przemyślenia odnośnie modu:
1. Czy moge zrekrutować jakiego kolwiek npc jakiego znalazłem?
2. Podczas walki z przeciwnikiem samotnicy zaczynają biegać po całym terenie jakby im sie portki paliły co przeszkadza dość w walce i jeszcze przypadkiem wbiegną pod celownik i trzeba płacić. Może by się dało zmienić by poprostu stali w miejscu i naprzykład podnosili ręce do góry i tyle.
3. Na mapie jakby były też zaznaczone grupy samotników i samotnicy, gdzie są handlarze itp.
4. Problem techniczny podczas emisji po schowaniu w ostatnim momencie wywaliło mi gre (loga nie podam bo akurat akcja na kumpla kompie się odbyła. Ale to może z CS bug.
5.Grupom samotników przydało by się jakieś wieksze życie bo Opór niestety rozwalił podczas strzelaniny grupę i wtedy jest bardzo prosty dostęp do RKM chyba wtedy bo K4 i jego grupa padła.
6. Czy jest możliwość odsyskiwania zbroji poległych? Tylko oczywiście byśmy nie mieli za prosto nie dało by się ich sprzedawać u sprzedawców a i były by zniszczone by trzeba było troche zapłacić za naprawe.

No narazie to wszystkie moje uwagi i spostrzeżenia. A pozatym genialne są rozmówki samotników ( Takie jak licznik GEJgera czy sidorowicz śmierdzi) Należy sie :wódka: !!!
"-You heard that? -What? -Destiny! -Dude... What the hell are you smoking?"
Zapraszamy na Wojny Frakcji! Komedia, Sensacja, Kryminał! Wszystko tutaj!
Image
Awatar użytkownika
Grave
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 18 Sty 2011, 13:33
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 18:38
Miejscowość: Wawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 33

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez OmegaPL w 31 Sty 2011, 15:31

Czy moge zrekrutować jakiego kolwiek npc jakiego znalazłem?

nie , mozesz zrekrutowac 1 z swojej bazy frakcyjnej jak masz... i 1 z bazy samotniokow
2. Podczas walki z przeciwnikiem samotnicy zaczynają biegać po całym terenie jakby im sie portki paliły co przeszkadza dość w walce i jeszcze przypadkiem wbiegną pod celownik i trzeba płacić. Może by się dało zmienić by poprostu stali w miejscu i naprzykład podnosili ręce do góry i tyle.

raczej dziwne to by bylo :P jest walka a tu samotnicy zmieniaja sie w skaly a pozniej gracz wykorzysta ich jako tarcze
3. Na mapie jakby były też zaznaczone grupy samotników i samotnicy, gdzie są handlarze itp.

handlarze i inne postaci z ktorymi mozna prowadzic "dialog" masz zaznaczone na mapie a znaczki pozycji grup sa wylaczone ... jak by ktos gral bandyta to by sobie biegal od jednych do drugich samotnikow i kradl ich pieniadze
6. Czy jest możliwość odsyskiwania zbroji poległych? Tylko oczywiście byśmy nie mieli za prosto nie dało by się ich sprzedawać u sprzedawców a i były by zniszczone by trzeba było troche zapłacić za naprawe.

w TFW nie da sie ale jest do tego jakis mod moze jak ci sie uda to sprobuj polaczyc te 2 mody :P
OmegaPL
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 30 Gru 2010, 00:04
Ostatnio był: 03 Lut 2015, 02:09
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez liwkid w 31 Sty 2011, 15:51

Hellou,

Gram już sobie w moda z jakieś dwa dni. Za swoją nację obrałem Czyste Niebo które na dzień dzisiejszy ma w posiadaniu całą dostępną okolicę prócz Limańska i Elektrowni. Moje pytanko brzmi, co dalej? Jak mam dostać się za most w Czerwonym Lesie (w nim kontroluję oba obszary zasobów)? Co do lasu to jest nieco (imo) zbugowany. Wezwane posiłki zostają w punktach przybycia i żadne wołania nie pomagają. Kompanieros po przejściu 10m lasem potrafią zjeść wszystkie apteczki i leki przeciwpromienne (nie wspominając o wypiciu kilku litrów wódki).
| CORE i5-520m 2,4GHz @ 3,16GHz | 4GB DDR3 | NVIDIA GTS 360M 1GB DDR5 | Seagate Momentus 320 GB 7200 RPM SATA-II
Awatar użytkownika
liwkid
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 01 Mar 2008, 00:13
Ostatnio był: 02 Maj 2014, 12:12
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 31 Sty 2011, 16:58

Grave napisał(a):Moje pytania i przemyślenia odnośnie modu:
3. Na mapie jakby były też zaznaczone grupy samotników i samotnicy, gdzie są handlarze itp.

To akurat bardzo łatwo włączyć. Edytujemy plik TFWSettings.script i zmieniamy
hide_pda_spots = true na hide_pda_spots = false. Widzimy wtedy wszystkie grupy (także wrogie) na mapie.

Czy to 'cheating' nie będę wnikał.

Tak w ogóle to ten plik zawiera wiele ciekawych ustawień i można z jego pomocą uczynić grę łatwiejsza lub trudniejszą.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kapeć29 w 01 Lut 2011, 14:13

Skąd zdobyć celownik/granatnik do TRs 301?
nic mi się nie chce.
Awatar użytkownika
Kapeć29
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 04 Sty 2011, 14:08
Ostatnio był: 02 Paź 2014, 22:22
Ulubiona broń: Walker 9x18
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 01 Lut 2011, 17:29

Kapeć29 napisał(a):Skąd zdobyć celownik/granatnik do TRs 301?

Na przykład u handlarza na bagnach w starym kościele, albo w Składzie na Wysypisku
Inni handlarze też powinni mieć (U mnie mają)
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Grave w 01 Lut 2011, 18:15

2. Podczas walki z przeciwnikiem samotnicy zaczynają biegać po całym terenie jakby im sie portki paliły co przeszkadza dość w walce i jeszcze przypadkiem wbiegną pod celownik i trzeba płacić. Może by się dało zmienić by poprostu stali w miejscu i naprzykład podnosili ręce do góry i tyle.
raczej dziwne to by bylo :P jest walka a tu samotnicy zmieniaja sie w skaly a pozniej gracz wykorzysta ich jako tarcze


Chodziło mi może by nie wiem uciekli pięc metrów od walki i tam sobie przeczekali a nie jak kaczki biegają w tę i druga jakby nie wiedzieli po kogo stronie stanąć...
"-You heard that? -What? -Destiny! -Dude... What the hell are you smoking?"
Zapraszamy na Wojny Frakcji! Komedia, Sensacja, Kryminał! Wszystko tutaj!
Image
Awatar użytkownika
Grave
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 18 Sty 2011, 13:33
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 18:38
Miejscowość: Wawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 33

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości