Temat pasowałby do któregokolwiek stalkera, dałem go akurat tu ale to detal.
Graliście w najnowszego Assassina? Dodali mu świetny tryb multiplayer. W skrócie: Wybierasz sobie wygląd postaci, wchodzisz do gry na jakiejś mapie-fragmencie miasta i masz wiele botów o takim samym modelu jak Ty. Oczywiście każdy gracz ma sporo botów o swoim wyglądzie, boty te sobie chodzą w kółko, gadają, oglądają towary na stoisku, a gracz ma za zadanie korzystając z tego, że wie jak ofiara wygląda i mniej więcej (taki niedokładny radarek, żadnych znaczków nad głową, nic) wie gdzie jest, zabić przeciwnika - inni gracze mają za zadanie zabić go, taki łańcuch. Jak podchodzimy do targu, nasza postać automatycznie udaje że ogląda towary, słowem zachowuje się jak przechodzień - żeby się wtopić. Gra w ten sposób jest naprawdę fantastyczna.
A co to ma do stalkera? Mam pytanie do modderów, którzy się znają lepiej ode mnie - dałoby się w stalkerowski multiplayer wstawić npców (nie rozmawiających, po prostu mają chodzić po waypointach, ewentualnie wykonywać jakieś rutyny typu animacja rozmowy dwóch kolesi, stanie w budynku), jakiś radarek (nawet niekoniecznie, zabawa w patrzenie jaki "npc" zachowuje się "nie'npc'owo"), zdjąć wyświetlanie napisów po dłuższym przycelowaniu (pokazywałoby tożsamość, za proste) i zrobić taki system wybierania ofiar i ścigających?
Pytam z czystej ciekawości, w stalkerze dodałem z wielkim trudem zaledwie zmodyfikowaną mapę, parę tekstur, trochę broni(i to bez nowego modelu z widoku pierwszej osoby), jakiś quest polegający na zdobyciu informacji, bo nie umiałem nawet skryptowo sprawdzić czy ktoś tam nie żyje czy żyje i NPCa, więc nie widzę żadnych szans żebym się kiedykolwiek nauczył do takiego stopnia. Oczywiście jeśli ktoś ma zamiar wykorzystać ten pomysł, śmiało, jeszcze wyślę czekoladę - chciałbym w takie coś zagrać
@modonotka
chciałem dobrze : (