[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez stalkerpl1124 w 25 Sty 2011, 21:53

Chodzi mi o najemników ,świt i monolit - jak do nich dołączyć,"jakie mają pojmowanie zony" (głównie świt jesli chodzi o teologie ) itp.
Awatar użytkownika
stalkerpl1124
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 03 Paź 2010, 21:31
Ostatnio był: 14 Lip 2011, 13:18
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Sebaa w 25 Sty 2011, 22:41

Dzięki @jalkavaki :wódka: O to mi chodziło.

Podziękował :wódka:

Pozdrawiam
Sebaa
"Kto umiera bogatszy, ten wygrywa"
"Życie jest pasmem straconych okazji"
Sebaa
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 21 Sty 2011, 14:43
Ostatnio był: 03 Lut 2011, 17:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 26 Sty 2011, 00:26

Świt - znajdziesz ich w tunelu, gdzie wcześniej był kontroler, gdy wykonujemy misję dla naukowców ("okresowe fale psioniczne" - czy jakoś tak się to nazywa). Po zabiciu kontrolera pojawia się tam frakcja Świt. Kim są itp. to pogadaj z ich dowódcą, to się dowiesz. Nie chcę psuć Tobie niespodzianki ;) Dołączyć do nich można, gdy obroni się ich bazę przed falą atakujących mutantów. Zadanie to włącza się automatycznie, gdy będziemy zbliżać się do ich bazy.
Najemnicy - znajdują się w fabryce Jupiter. Aby wejść do ich bazy musisz posiadać strój najemnika i hasło. Inaczej wartownik Cię cofnie lub jak będziesz pyskował, to zaatakuje. Strój znajdziesz w schowku, którego lokację przekaże Ci łącznik z SBU a hasło, dostaniesz po uwolnieniu innego łącznika z rąk najemników.
Monolit - znajdują się na terenie kina Prometeusz w Prypeci. Na samym początku, na moście w Zatonie (tam gdzie konwój z gazem stoi rozbity), znajdujesz rannego członka Monolitu, który wręcza teczkę do dowódcy. Z tą teczką trzeba się udać do wartownika. Co dalej? Nie wiem. Strażnik nie chce mnie wpuścić do dowódcy, aby się do Monolitu przyłączyć. Ponoć możliwość taka pojawia się po misji w księgarni, ale chyba nie u mnie :(
Co do ideologii: Monolit i Najemnicy to chyba oczywiste. A o Świcie nie będę mówił, sam odkryjesz.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.

Za ten post jalkavaki otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive stalkerpl1124.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Sebaa w 26 Sty 2011, 01:22

No to się zaczynają problemy, a tak fajnie już się grało...

Misja w Jupiterze - uwolnij agenta SBU z rąk najemników. Po próbie zagadania i znalezienia jakiejś kryjówki skąd można by ich zaatakować wywala do pulpitu. Jak nie gadam i próbuję się schować to samo.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\_g.script:838: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 


Mod 1,6 + spolszczenie. DO tej pory śmigal bardzo dobrze.
:wódka:

Pozdrawiam
Sebaa
"Kto umiera bogatszy, ten wygrywa"
"Życie jest pasmem straconych okazji"
Sebaa
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 21 Sty 2011, 14:43
Ostatnio był: 03 Lut 2011, 17:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 26 Sty 2011, 01:41

A fix masz?
Ja takiego błędu nie miałem.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 26 Sty 2011, 11:08

Miałem coś takiego, wcześniej chyba jest gdzieś to nawet opisane. W moim przypadku pomogło tylko to , ze odrazu po przejściu do jupitera pierwszą misje jaka zrobiłem to było odbicie tego agenta, jeżeli zrobiłem cokolwiek innego wcześniej to wywalało mnie jak się do nich zbliżałem...
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Sebaa w 26 Sty 2011, 12:25

Witam!

@ jalkavaki - nie mam fix'a, właśnie ściągam... i zobaczymy...

@ majdanek - w sumie to pierwsza misja w Jupiterze, ale jestem tu drugi raz, bo wcześniej musiałem odszukać pilota śmigłowca, żeby dostać klucz uniwersalny do kabiny. Wtedy wracałem się do Zatonu dostawałem zlecenie na spotkanie się z łącznikiem, potem schowek i dopiero dane o uwięzionym agencie. Więc nie wiem, chyba, że za pierwszym razem będąc w Jupiterze można odbić tego więźnia "antycypując" wydarzenia w grze :)

Pozdrawiam :wódka:
Sebaa
"Kto umiera bogatszy, ten wygrywa"
"Życie jest pasmem straconych okazji"
Sebaa
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 21 Sty 2011, 14:43
Ostatnio był: 03 Lut 2011, 17:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Klusek w 26 Sty 2011, 12:47

Mam takie pytanko. Czy muszę ściągać wszystkie wersje od początku? Czy wystarczy tylko 1.6?
Remember the Dead, Fight for the Living!
Awatar użytkownika
Klusek
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 20 Wrz 2009, 14:49
Ostatnio był: 26 Sty 2011, 17:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Lucjusz w 26 Sty 2011, 13:11

Wystarczy 1.6 ale odradzam bo często pojawia się bug taki jak u kolegi kilka postów wyżej. A wtedy przynajmniej u mnie to żaden fix ani inne kombinacje alpejskie z plikami nie pomogły. Przez to nie ukończyłem tej wersji gry. Lepiej pośmigać sobie na 1.5 PL lub 1.7 Eng
...picie wódki to jest wprowadzanie elementu baśniowego do rzeczywistości...
Awatar użytkownika
Lucjusz
Ekspert

Posty: 705
Dołączenie: 04 Lis 2010, 20:08
Ostatnio był: 16 Kwi 2015, 16:33
Miejscowość: Bałuty
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 261

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 26 Sty 2011, 14:32

No dobra. A ktoś wie jak do Monolitu przystąpić? Teczkę oddałem. Misję w księgarni (zbadanie dziwnej anteny) wykonałem. I dalej strażnik nie chce mnie wpuścić do ich szefa.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez MacTavish w 27 Sty 2011, 14:47

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\_g.script:862: attempt to call field 'create_update' (a nil value)


Oryginalny S.T.A.L.K.E.R - Zew Prypiatii, Sigerous Mod 1.5 + fix + spolszczenie + ukr. dialogi bandytów
Freechoice + quest = fix
Co może być tego powodem?
Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
MacTavish
Stalker

Posty: 78
Dołączenie: 07 Lis 2010, 18:22
Ostatnio był: 24 Lis 2016, 02:25
Miejscowość: Катовице/Katowice
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Bartol w 27 Sty 2011, 19:50

Ok panowie działa, wcześniej wgrałem na atmosfear 2.1 i crash podobnie teraz. Zdaje sie ze jedno z drugim nie działa a szkoda, jedynie absolute textures i structures jest kompatybilne. Acha powie mi ktoś co poprawia fix do 1.6?
Bartol
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 20 Sty 2011, 02:20
Ostatnio był: 06 Lut 2011, 15:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości