[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Stalkier_100 w 24 Sty 2011, 19:39

Log mi się nie pojawia. Po prostu wywala do windy i koniec...

A na 1.0005 też próbowałem i nic to nie dało.
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 24 Sty 2011, 20:21

Przeinstaluj grę. Nie zmieniałeś czegoś dodatkowo w fsgame??
Czysty Stalker - patch 1.0005 potem 1.0006 i dopiero wrzuć gamedatę z moda. Tak samo user.ltx
kopiujesz z mojego archiwum do C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS dla Vista

przeczytaj te posty:
OBLIVION ULTIMATE

DIMAS MOD

wszędzie piszą że należy sobie ustawić minimum 4096 MB pamięci wirtualnej. Vista z tego co słyszałem zawsze od cho...ry RAMu zżerała a Oblivion trochę jej bierze i tu może być pies pogrzebany

najprościej
myszka na ikonę mój komputer - prawy klik - właściwości - zaawansowane ustawienia systemu - na górze zaawansowane - efekty wizualne i pamięć wirtualna "ustawienia" - znowu na górze zaawansowane - pamięć wirtualna "zmień" - rozmiar niestandardowy początkowy 4096, maksymalny też 4096 i "ustaw" dalej ok i zastosuj. zapyta się o restart daj tak i uruchom kompa od nowa.

Jeżeli to nie pomoże to już nie wiem.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Stalkier_100 w 24 Sty 2011, 20:59

Czy coś to zmieni w systemie??? zmiany będą widoczne??? Bo komp nie mój.
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Universal w 24 Sty 2011, 22:29

Pamięć wirtualna to wydzielony obszar dysku twardego, tak jakbyś miał 4GB na dowolne pliki, tak więc dysk będzie miał trochę więcej danych do "przemielenia", ale oprócz tego nie ma żadnych różnic w pracy komputera.
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 09 Lis 2024, 11:31
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Stalkier_100 w 25 Sty 2011, 18:58

Działa tylko się wyłącza co 3 minuty bez żadnego loga od tak... I nie mogę się wczytywać kiedy mnie zabiją. Wyłącza
się gra i po ptokach... A zainstalowałem grę jeszcze raz i pobawiłam się pamięcią...
Ostatnio edytowany przez Stalkier_100, 07 Lut 2011, 21:53, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 25 Sty 2011, 19:08

jaką masz kartę graficzną na tym kompie?? Bo to co piszesz bardziej mi wygląda na problem sprzętowy.
Daj opis sprzętu. Gdyby to był problem moda powinien być jakiś log, no i dziwne te wywałki co parę minut.
Może karta jest zintegrowana albo była kręcona???
Tak jakby coś w kompie nie wydalało.
Ewentualnie możesz jeszcze spróbować pobawić się ustawieniami wydajności gry - zmniejszyć rozdzielczość, cienie itp.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Universal w 25 Sty 2011, 21:36

Bry.

Cóż, domyślam się, że problem jest z pamięcią (chodzi mi o to, co piszę poniżej, rzecz jasna), co sugeruje wpis "out of memory":

Kod: Zaznacz wszystko
 FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 749
[error]Description   : std: out of memory


Z tym, że mam 3,2 GB RAM-u (2 kości po 2GB, XP 32bity widzi 3,2 - standard).

Nie zauważyłem tego problemu w tym temacie, jeśli się mylę, albo rozwiązanie jest identycznie jak do innego problemu - proszę o poprawienie mnie.
Ogólnie problem objawia się tym, że gra wyrzuca do pulpitu przy przechodzeniu między lokacjami. Mam zainstalowanego jedynie Twoją kompilację (modów).

Phenom II X4 955, 3,2GHz
3,2 GB RAM G.Skill (oficjalnie 1600 MHz)
Asus HD 4870 GDDR5 1 GB
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 09 Lis 2024, 11:31
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Stalkier_100 w 25 Sty 2011, 21:39

Windows Vista, karta grafiki Geforce 8400 GTX, 3GB RAM DDR3, Procesor Pentium Dual Core E5200.
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 25 Sty 2011, 22:27

@Universal czy te wyrzuty są przy każdym przechodzeniu lokacji czy po kilku i powiedzmy godzinie czy dwóch grania??

Losowe wyrzuty out of memory skończyły mi się po dorzuceniu 2GB ramu do pełnych 4 z tym że jak pisałem wyżej mam win7 64bit i granie na 2GB było nieco hardcorowe - sam system pomimo tweakowania łyka spokojnie około 1GB. Natomiast brat na MX8.1 - taki modowany XP, swoja drogą zaje*isty - przy procku AMD Dual i 2GB Ram ma ustawione minimalnie 4096 MB wirtualnej i parametry -noprefetch -nointro i gra śmiga super ale niestety dwa wyloty były z tym że właśnie out of memory i to po paru godzinkach grania. Taki chyba urok Obliviona, zresztą czytałem na paru forach że to norma bo Oblivion ma deczko skopane synchro. Więc jeżeli wyrzuca Ci co któreś tam przejście to już nic z tym nie poradzisz. Po to zresztą dokładałem Autosavea żeby się nie wkur**ć że giera wyszła i sejva nie ma.



@Stalkier_100 - nie ma kart graf. 8400GTX - ten model jest tylko jako GS. Może to jest 8800 GTX??
Jeżeli masz tego 8400 to niestety karta ma problemy i musisz na pewno obniżyć jej parametry gry - patrz parę postów wyżej
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Universal w 25 Sty 2011, 22:36

Wyrzuty są nawet po kilku-kilkunastu minutach (przy drugim, trzecim przejściu - a dość często wędruję między strefami). Praktycznie maksymalny czas gry bez wyrzutu to 30-40 minut (bywa dłużej (rzadko), bywa krócej.

4096 mam ustawione praktycznie od początku (chyba zapomniałem o tym wspomnieć:/), -noprefetch i -nointro dopisałem jakąś godzinę temu. Myślałem, że to wina trainera - nic z tych rzeczy.

O tak, autosave jest naprawdę przydatny.

Mod (a właściwie kompilacja :) ) świetna, gdyby tylko nie te wyrzuty... Ale nie ma róży bez kolców, trudno. Chyba czas przesiąść się na 7, a XP zostawić tylko na starocie. Mimo to, dzięki.
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 09 Lis 2024, 11:31
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 25 Sty 2011, 22:48

Zanim się przesiądziesz przejrzyj sobie te fora: XP czyli MX8.1 i WIN 7. Można znaleźć kilka fajnych rzeczy między innymi jak oszukać XP żeby widział pełne 4 GB ram. MX 8.1 używałem długo i polecam bo jest szybki i bardzo stabilny. Natomiast moja siódemka też jest modowana tylko trochę mniej, ale już chyba przy nim zostanę. Visty nie ruszam :mad:

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Universal.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Universal w 26 Sty 2011, 20:48

Jakiś czas temu usłyszałem, że ponieważ XP jest oparty w jakimś tam stopniu na 95 (!), a nie jest napisany od zera, to po zainstalowaniu zbyt dużej ilości programów blaszak zachowuje się jak trup. Podobno w 7 tego nie ma, co za tym idzie - może bardziej optymalnie wykorzystywał by swoje zasoby - działał szybciej. W końcu i tak się przesiądę. Hałewer ->

Kiedy klikam prawym na puszkę/chleb/kiełbasę (jakikolwiek produkt spożywczy albo PM-ki/Makarowy), nie wyświetla mi się menu kontekstowe. To przypadłość któregoś z tych modów? Bo biedak chodzi głodny, a nie jestem w stanie go nakarmić...
--
Teraz nawet w trakcie zapisywania wywala do pulpitu :facepalm:
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 09 Lis 2024, 11:31
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 0 gości