Konjad napisał(a):Screen 11 pokazuje jak ograniczone bêd± rozmowy. Co¶ mi siê wydaje, ¿e STALKER bêdzie ¶mieciem dziêki brakowi RPG w nim :<
http://www.gamekult.com/images/J000014268/p1/
mons napisał(a):tak btw. to wola³ bym ¿eby tekstu nie by³o za ma³o (oblivion) ale i nie za du¿o (morrowind) Przy nim, to mo¿na usypiac normalnie... i te¿ tak czyni³em . zieww...
Touchdown napisał(a):Gdzie ty widzisz to kill,kill,kill,kill? No gdzie? To ¿e s± zadania, w których trzeba kogo¶ zabiæ to takie dziwne? A przypadkiem nie przeoczy³e¶, co OPRÓCZ TEGO trzeba zrobiæ?
Pozwolê sobie przypomnieæ, bo i tak wiem, do czego zmierzacie, ¿e ta gra nazywa siê S.T.A.L.K.E.R. £apiecie? S.T.A.L.K.E.R. Nie Fallout. S.T.A.L.K.E.R. to nie kolejna czê¶æ Fallouta, ani nastêpca Fallouta, ani zastêpca Fallouta. To S.T.A.L.K.E.R. a S.T.A.L.K.E.R. nie jest Falloutem. I nie wa¿cie mi siê krytykowaæ S.T.A.L.K.E.R.a za to, ¿e nie jest first-person-Falloutem, bo nigdy tak nie mia³o byæ.
Za bardzo uogólniasz. Same misje strzelane i sk³adankowe to za ma³o powiedziane. Pod tym prostym schematem mo¿na tworzyæ bardzo rozbudowane scenariusze. Tak samo jak w DX mog³e¶ pomóc ludziom z Brooklynskiej stacji metra, naprawiaj±c ich ¼ród³o wody. Jak to uogólniæ te¿ wychodzi, ¿e musisz tylko nacisn±æ przycisk (tudzie¿ odkrêciæ zawór). A przecie¿ w czasie gry patrzy siê na to zupe³nie inaczej.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości