[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez kosa317 w 17 Sty 2011, 22:07

Najstabilniejsza jest 1.5 (Ani jednego bugtrapa nie spotkałem). Teraz gram na 1.6 + patch + braz i zobaczymy co z tego będzie.

I tak na marginesie, czy ktoś mógłby wyjaśnić o co chodzi z osiągnięciami:
- pomocnik technika
- szlachetny ratownik, prosiłbym także o wyjaśnienie jak zdobyć to osiągnięcie.
Za pomoc :wódka:
kosa317
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 19 Gru 2010, 21:21
Ostatnio był: 10 Lut 2015, 02:13
Miejscowość: Oleśnica Śląska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez matekfpol w 17 Sty 2011, 22:16

Szlachetny ratownik - musisz dać apteczkę bodajże 8 konającym stalkerom. W zamian dostajesz od nich więcej kasy za uratowanie życia

Drugiego niestety nie wiem ( albo przyniesienie wszystkich kompletów narzędzi albo może odpowiednia ilość części zamiennych, powinno być to opisane w osobistym PDA )

Za ten post matekfpol otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kosa317.
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez kris16 w 20 Sty 2011, 17:47

wie ktoś gdzie w cementowni jest spersonalizowany wintorez :wódka:
dozymetr sosna to jest to
kris16
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 24 Mar 2010, 21:25
Ostatnio był: 31 Gru 2012, 12:50
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Lucjusz w 20 Sty 2011, 17:52

W mniejszym budynku, schodzisz po drabince do kanału i tam musisz poszperać.
...picie wódki to jest wprowadzanie elementu baśniowego do rzeczywistości...
Awatar użytkownika
Lucjusz
Ekspert

Posty: 705
Dołączenie: 04 Lis 2010, 20:08
Ostatnio był: 16 Kwi 2015, 16:33
Miejscowość: Bałuty
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 261

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez kris16 w 20 Sty 2011, 17:53

znalazłem monolitowca ammo obleciałem całe podziemia i nic
dozymetr sosna to jest to
kris16
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 24 Mar 2010, 21:25
Ostatnio był: 31 Gru 2012, 12:50
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 20 Sty 2011, 19:02

Vintorez znajduje się w losowo wybranym miejscu w cementowni. Trzeba się spieszyć bo jakiś stalker może go prędzej odnaleźć i go wziąć.
Swoją drogą to wypadałoby przejrzeć chociaż kilka stron wstecz, czy przypadkiem już pytanie podobne nie padło.
Pomocnik technika - trzeba przynieść jakieś 80 części czy cuś, ale o co chodzi, nie wiem. Może ten złom co przeznacza na naprawy i modyfikacje?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez majdanek w 21 Sty 2011, 20:26

Mam takie pytanie odnośnie dodatków, chodzi mi o braza i free choice; Który wg. was jest lepszy? i ktory lepiej zainstalować? Czytałem gdzieś, że można dać oba. ale wtedy gra nie chce mi odpalić (chyba ,że znacie jakiś sposób na to). Generalnie chodzi mi o nowe questy, gdzie jest więcej i czy nowe lokacje w fc są jakoś ciekawie zrobione. Dzięki z góry za odpowiedzi. :wódka:
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez kosa317 w 22 Sty 2011, 18:40

Gram na wersji sgm1.6+patch+braz+spolszczenie+Władca zony, otóż mam problem z nadmiernym spawnem mutantów. W niektórych miejscach np. niedaleko anomali żelazny las, przy arce Noego, na parkingu, przy bazie bandytów (tam gdzie mamy questa z okupem za stalkera). Czy ktoś miał taki problem. Kiedy grałem na samym sgm 1.5 to mutantów nie było tak dużo, teraz zamiast 5 snorków atakuje mnie 30. Przy stacji benzynowej w zatonie zaatakowało mnie 6 kontrolerów kilkanaście snorków, i kilkanaście szczurków, a przykład z przed chwili, jestem w fabryce jupiter, a tu na przed budynkiem, gdzie znajdują się dokumenty z mapami tunelu, spawnuje mi się z 30 nibypsów i tyle samo dzików. Czy ktoś wie jak zażegnać ten problem? Za pomoc podziękuje :wódka: .
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
kosa317
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 19 Gru 2010, 21:21
Ostatnio był: 10 Lut 2015, 02:13
Miejscowość: Oleśnica Śląska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez matekfpol w 22 Sty 2011, 18:43

1. Braz to mod utrudniający rozgrywkę ( choć nie aż w takim stopniu )
2. Sprawdź poziom trudności
3. Sprawdź w opcjach moda ( w menu głównym ) czy nie zaznaczyłeś kiedyś opcji "spawnuj więcej mutantów" gdyż to szczególnie wchodzi w grę :)
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez kosa317 w 22 Sty 2011, 18:48

Poziom trudności - Stalker, a Opcję spawnuj więcej mutantów wyłączyłem po pierwszym takim przypadku, czyli jakoś przedwczoraj.
kosa317
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 19 Gru 2010, 21:21
Ostatnio był: 10 Lut 2015, 02:13
Miejscowość: Oleśnica Śląska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez matekfpol w 22 Sty 2011, 21:22

To zrób teraz save ( nazwij go np. "stara gra" czy jakoś tak, grunt żebyś w razie czego nie stracił całego dorobku) i zacznij nową grę. Może opcja "spawnuj więcej mutantów" przestanie działać dopiero po ponownym rozpoczęciu rozgrywki. Jeśli tak to graj na nowej i po prostu zespawnuj sobie ekwipunek. To chyba najprostsze wyjście
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez stalkerpl1124 w 23 Sty 2011, 23:46

Można prosić o screeny z gry i jak wyłączyć "zaćmienie" i emisje.I czy ten mod utrudnia gre w dużym stopniu?
Awatar użytkownika
stalkerpl1124
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 03 Paź 2010, 21:31
Ostatnio był: 14 Lip 2011, 13:18
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości