[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Total Faction War]

Postprzez KaenyPL w 11 Sty 2011, 12:51

Gram 2 dni na najwyższych ustawieniach w TFW 2.0 z patchem i spolszczeniem i ani jednego buga :E Nic nawet zacięcia :E

Mój komp:
Core 2 Duo E4500
GeForce 9800 GT
2GB RAM
Awatar użytkownika
KaenyPL
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 15 Gru 2010, 17:26
Ostatnio był: 25 Cze 2011, 02:22
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 11 Sty 2011, 14:27

Bardzo wszystkich proszę o logi z pliku xray_nazwa_profilu_windows.log jeżeli wywaliło do pulpitu. Najlepiej tak 30 ostatnich linijek umieścić jako spoiler, żeby post się nie dłużył. Dzięki temu może wyłapiemy coś czego jeszcze nie poprawiliśmy.

Wiem, że w Windows Vista Home owy log znajduje się w folderze: C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs

Co do innych systemów operacyjnych nie jestem pewien.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez TigRaS w 11 Sty 2011, 19:05

:

Process: xrEngine.exe, PID: 1540, Modules:
----------------------------------------
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrEngine.exe, Base: 00400000, Size: 00114000
I:\WINDOWS\system32\ntdll.dll (5.1.2600.3520), Base: 7C900000, Size: 000B4000
I:\WINDOWS\system32\kernel32.dll (5.1.2600.3541), Base: 7C800000, Size: 000FC000
I:\WINDOWS\system32\AVIFIL32.dll (5.1.2600.2180), Base: 73AE0000, Size: 00017000
I:\WINDOWS\system32\msvcrt.dll (7.0.2600.2180), Base: 77C00000, Size: 00058000
I:\WINDOWS\system32\USER32.dll (5.1.2600.2180), Base: 77D30000, Size: 00090000
I:\WINDOWS\system32\GDI32.dll (5.1.2600.2180), Base: 77F10000, Size: 00046000
I:\WINDOWS\system32\WINMM.dll (5.1.2600.2180), Base: 76B20000, Size: 0002E000
I:\WINDOWS\system32\ADVAPI32.dll (5.1.2600.3520), Base: 77DC0000, Size: 000AC000
I:\WINDOWS\system32\RPCRT4.dll (5.1.2600.2180), Base: 77E70000, Size: 00091000
I:\WINDOWS\system32\ole32.dll (5.1.2600.2180), Base: 774D0000, Size: 0013C000
I:\WINDOWS\system32\MSACM32.dll (5.1.2600.2180), Base: 77BD0000, Size: 00015000
I:\WINDOWS\system32\MSVFW32.dll (5.1.2600.2180), Base: 75B80000, Size: 00021000
I:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll (6.0.2900.2180), Base: 7C9C0000, Size: 0081B000
I:\WINDOWS\system32\SHLWAPI.dll (6.0.2900.3653), Base: 77F60000, Size: 00076000
I:\WINDOWS\system32\COMCTL32.dll (5.82.2900.2180), Base: 5D520000, Size: 00097000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll, Base: 10000000, Size: 00150000
I:\WINDOWS\system32\comdlg32.dll (6.0.2900.2180), Base: 76380000, Size: 00049000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\BugTrap.dll (1.2.2654.37769), Base: 00390000, Size: 00030000
I:\WINDOWS\system32\WS2_32.dll (5.1.2600.2180), Base: 71A50000, Size: 00017000
I:\WINDOWS\system32\WS2HELP.dll (5.1.2600.2180), Base: 71A40000, Size: 00008000
I:\WINDOWS\system32\VERSION.dll (5.1.2600.2180), Base: 77BF0000, Size: 00008000
I:\WINDOWS\system32\WININET.dll (6.0.2900.2180), Base: 771A0000, Size: 000A7000
I:\WINDOWS\system32\CRYPT32.dll (5.131.2600.2180), Base: 77A70000, Size: 00095000
I:\WINDOWS\system32\MSASN1.dll (5.1.2600.3624), Base: 77B10000, Size: 00012000
I:\WINDOWS\system32\OLEAUT32.dll (5.1.2600.2180), Base: 77110000, Size: 0008C000
I:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.762_x-ww_6b128700\MSVCR80.dll (8.0.50727.762), Base: 78130000, Size: 0009B000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\dbghelp.dll (5.1.2600.2180), Base: 59A60000, Size: 000A1000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCDB.dll, Base: 003D0000, Size: 00012000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrSound.dll, Base: 00520000, Size: 00034000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\OpenAL32.dll (6.14.357.21), Base: 00570000, Size: 00010000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrAPI.dll, Base: 00590000, Size: 00006000
I:\WINDOWS\system32\DINPUT8.dll (5.3.2600.2180), Base: 6D350000, Size: 00039000
I:\WINDOWS\system32\d3dx9_37.dll (9.22.949.2248), Base: 005B0000, Size: 003B7000
I:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.Windows.Common-Controls_6595b64144ccf1df_6.0.2600.2180_x-ww_a84f1ff9\comctl32.dll (6.0.2900.2180), Base: 773C0000, Size: 00102000
I:\WINDOWS\system32\uxtheme.dll (6.0.2900.2180), Base: 5B1D0000, Size: 00038000
I:\WINDOWS\system32\MSCTF.dll (5.1.2600.2180), Base: 746D0000, Size: 0004B000
I:\WINDOWS\system32\Secur32.dll (5.1.2600.3518), Base: 77FE0000, Size: 00011000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCPU_Pipe.dll, Base: 015E0000, Size: 00009000
I:\WINDOWS\system32\HID.DLL (5.1.2600.2180), Base: 68DF0000, Size: 00009000
I:\WINDOWS\system32\SETUPAPI.DLL (5.1.2600.2180), Base: 77910000, Size: 000F6000
I:\WINDOWS\system32\WINTRUST.dll (5.131.2600.3661), Base: 76C20000, Size: 0002E000
I:\WINDOWS\system32\IMAGEHLP.dll (5.1.2600.2180), Base: 76C80000, Size: 00028000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrRender_R2.dll, Base: 023C0000, Size: 000E7000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrParticles.dll, Base: 01720000, Size: 00018000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\lua.JIT.1.1.4.dll, Base: 01750000, Size: 00031000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\luabind.beta7-devel.rc4.dll, Base: 024B0000, Size: 00018000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrGame.dll, Base: 025D0000, Size: 006CB000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrXMLParser.dll, Base: 02CB0000, Size: 0000C000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrNetServer.dll, Base: 02CD0000, Size: 00017000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\ODE.dll, Base: 02D00000, Size: 00031000
I:\WINDOWS\system32\wdmaud.drv (5.1.2600.2180), Base: 72CB0000, Size: 00009000
I:\WINDOWS\system32\msacm32.drv (5.1.2600.0), Base: 72CA0000, Size: 00008000
I:\WINDOWS\system32\midimap.dll (5.1.2600.2180), Base: 77BC0000, Size: 00007000
I:\WINDOWS\system32\CLBCATQ.DLL (2001.12.4414.258), Base: 76FC0000, Size: 0007F000
I:\WINDOWS\system32\COMRes.dll (2001.12.4414.258), Base: 77040000, Size: 000CD000
I:\WINDOWS\system32\dsound.dll (5.3.2600.2180), Base: 73EA0000, Size: 0005C000
I:\WINDOWS\system32\KsUser.dll (5.3.2600.2180), Base: 73E70000, Size: 00004000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\wrap_oal.dll (0.0.0.0), Base: 02D50000, Size: 0010C000
I:\WINDOWS\system32\d3d9.dll (5.3.2600.2180), Base: 4FD50000, Size: 001A6000
I:\WINDOWS\system32\d3d8thk.dll (5.3.2600.2180), Base: 6DED0000, Size: 00006000
I:\WINDOWS\system32\nvapi.dll (6.14.12.6099), Base: 07C00000, Size: 0017B000
I:\WINDOWS\system32\d3dx9_31.dll (9.15.779.0), Base: 081C0000, Size: 00267000
L:\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrGameSpy.dll, Base: 09280000, Size: 0001B000
I:\WINDOWS\system32\WSOCK32.dll (5.1.2600.2180), Base: 71A70000, Size: 0000A000
I:\WINDOWS\System32\mswsock.dll (5.1.2600.2180), Base: 719F0000, Size: 00040000
I:\WINDOWS\system32\DNSAPI.dll (5.1.2600.2180), Base: 76F10000, Size: 00027000
I:\WINDOWS\System32\winrnr.dll (5.1.2600.2180), Base: 76FA0000, Size: 00008000
I:\WINDOWS\system32\WLDAP32.dll (5.1.2600.2180), Base: 76F50000, Size: 0002D000
I:\WINDOWS\system32\rasadhlp.dll (5.1.2600.2180), Base: 76FB0000, Size: 00006000
I:\WINDOWS\system32\hnetcfg.dll (5.1.2600.2180), Base: 66780000, Size: 00058000
I:\WINDOWS\System32\wshtcpip.dll (5.1.2600.2180), Base: 71A30000, Size: 00008000
I:\WINDOWS\system32\PSAPI.DLL (5.1.2600.2180), Base: 76BE0000, Size: 0000B000


Smoq2, o to chodzi?
TigRaS
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 24 Lis 2010, 21:52
Ostatnio był: 12 Maj 2011, 15:05
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 11 Sty 2011, 19:09

Nie, właśnie nie o to. Poszukaj w dokumentach publicznych. Mój log np ma nazwę xray_wojtek.log.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez TigRaS w 11 Sty 2011, 19:55

Ok, więc to będzie to:
Kod: Zaznacz wszystko
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 112 ms
* phase cmem: 347740 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 9394 v(20), 5002 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(183K), IB(29K)
* phase time: 67 ms
* phase cmem: 347740 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: l:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\agroprom\level.hom
* phase time: 50 ms
* phase cmem: 348025 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 348025 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 348025 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1415, 641035 K
* t-report - lmap: 7, 7168 K
* phase time: 2544 ms
* phase cmem: 371864 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 371864 K
* [win32]: free[306928 K], reserved[140460 K], committed[1649700 K]
* [ D3D ]: textures[648204 K]
* [x-ray]: crt heap[371864 K], process heap[806706 K], game lua[74825 K], render[7039 K]
* [x-ray]: economy: strings[18685 K], smem[8733 K]
* MEMORY USAGE: 377831 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! ERROR: SV: can't find children [16266] of parent [291094496]
! ERROR: SV: can't find children [16244] of parent [1206144000]
! ERROR: SV: can't find children [24723] of parent [291008176]
! ERROR: SV: can't find children [26224] of parent [291821536]
! ERROR: SV: can't find children [26430] of parent [467078000]
! ERROR: SV: can't find children [16159] of parent [290548752]
! ERROR: SV: can't find children [16180] of parent [482396576]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 21591 objects are successfully saved
* Game tigras_2_tfw_autosave.sav is successfully saved to file 'i:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\tigras_2_tfw_autosave.sav'
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 21499 objects are successfully saved
* Game tigras_3_tfw_autosave.sav is successfully saved to file 'i:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\tigras_3_tfw_autosave.sav'
! ERROR: SV: can't find children [26622] of parent [290890016]
! ERROR: SV: can't find children [22110] of parent [290777584]
! ERROR: SV: can't find children [26612] of parent [290891504]
! ERROR: SV: can't find children [26497] of parent [290885552]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 21421 objects are successfully saved
* Game tigras_1_tfw_autosave.sav is successfully saved to file 'i:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\tigras_1_tfw_autosave.sav'
* phase time: 469 ms
* phase cmem: 397328 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 397328 K
Wczytywanie zapisanej gry "tigras_1_tfw_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11466 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 21421 objects are successfully loaded
* Game tigras_1_tfw_autosave is successfully loaded from file 'i:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\tigras_1_tfw_autosave.sav' (12.431s)
* phase time: 12431 ms
* phase cmem: 406052 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 406052 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 406052 K
* [win32]: free[296180 K], reserved[102196 K], committed[1698712 K]
* [ D3D ]: textures[652175 K]
* [x-ray]: crt heap[406052 K], process heap[813271 K], game lua[87559 K], render[7317 K]
* [x-ray]: economy: strings[18747 K], smem[8749 K]
* MEMORY USAGE: 410526 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 21386 objects are successfully saved
* Game TigRaS_quicksave.sav is successfully saved to file 'i:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\tigras_quicksave.sav'
! ERROR: SV: can't find children [16277] of parent [161462720]
! [LUA][ERROR] 2400
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 21350 objects are successfully saved
* Game tigras_2_tfw_autosave.sav is successfully saved to file 'i:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\tigras_2_tfw_autosave.sav'
! ERROR: SV: can't find children [16149] of parent [291008672]
! ERROR: SV: can't find children [16170] of parent [292465488]
stack trace:

001B:02721DA0 xrGame.dll
001B:0272225E xrGame.dll
001B:0272372D xrGame.dll
001B:01762EA3 lua.JIT.1.1.4.dll, luaopen_io()

Uwagi moderatora:

Code nie Spoiler - ati
TigRaS
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 24 Lis 2010, 21:52
Ostatnio był: 12 Maj 2011, 15:05
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 11 Sty 2011, 20:16

To jest log po tym jak wywaliło Cie do pulpitu tak?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez GenerałPawel w 11 Sty 2011, 20:28

ej ja nie w temacie ale zamierzam sciagnąc ten mod i chciałem zapytać czy jest po polsku ?
Ostatnio edytowany przez GenerałPawel, 11 Sty 2011, 22:34, edytowano w sumie 1 raz
Jestem dyslektykiem!I błagam daj kozaka !I kozak na zgode
Awatar użytkownika
GenerałPawel
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 20 Kwi 2010, 14:45
Ostatnio był: 20 Sty 2011, 23:03
Miejscowość: warszawa stalker:instytut badawczy agroprom
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: -18

Re: [Total Faction War]

Postprzez TigRaS w 11 Sty 2011, 21:18

Tak, to log po tym jak mnie wykopało do pulpitu.

Mod jest po angielsku. U mnie jest częściowo po polsku gdyż wgrany na polską wersję stalkera.
TigRaS
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 24 Lis 2010, 21:52
Ostatnio był: 12 Maj 2011, 15:05
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez OmegaPL w 11 Sty 2011, 22:33

czyli ta wersja ktora puscisz za tydzien nie bedzie zawierala nowych map ?

ps zeby nie bylo nowych bugow na bugu czasem w tej wersji :P
OmegaPL
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 30 Gru 2010, 00:04
Ostatnio był: 03 Lut 2015, 02:09
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [Total Faction War]

Postprzez Fender w 11 Sty 2011, 22:57

Bardzo fajnie że wypuszczasz nową wersję, zakładam że jeszcze nie ma szans na zwiedzenie limańska? :D
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 11 Sty 2011, 23:22

Nie widzę sensu aby tam was wpuszczać. Level jest prawie pusty. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez Kapeć29 w 13 Sty 2011, 02:38

Gram właśnie.
I powiem tak, nie jest źle.
Ale przydałoby się coś w rodzaju baz polowych w każdej nowej lokacji. A nie że trzeba czekać, aż posiłki przyjdą z samej bazy.
Po drugie. Fajnie by było, gdyby było takie coś, że te kółeczka z lokacjami zmieniałyby kolor w zależności od tego w jakiej frakcji jest w posiadaniu Bo czasami nie wiem, gdzie są moi.
I złapał mnie dziwny bug, podczas emisji do bazy samotników wbiegł monoliciarz z wyjętą bronią (gdzie normalnie się chowa) i zabił mnie i mojego giermka :D Dziwne. Ale ogólnie fajnie się gra.

edit. jak na razie jeden bug trap przez 2 godziny gry. w sumie nie wiem co to było, podczas emisji jak biegłem to mnie wywaliło, ale nie dam screena,czy czegoś, bo jak mi wyskakuje bug trap muszę go przez menadżer zadań windows wyłączać, bo mi wiesza
nic mi się nie chce.
Awatar użytkownika
Kapeć29
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 04 Sty 2011, 14:08
Ostatnio był: 02 Paź 2014, 22:22
Ulubiona broń: Walker 9x18
Kozaki: 11

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość