Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry. Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
1.Ściągasz program DXTBmp (wujek google się kłania) Instalka waży ok.1MB 2.Instalujesz program. 3.Wypakuj zawartość gry. (tym razem MOD PORTAL się kłania a dokładnie:http://mod.stalker.pl/index.php?title=Wypakowanie_zawarto%C5%9Bci_gry) 4.Znajdujemy interesującą nas teksturę broni, kombinezonu, twarzy, itp. 5.Otwieramy teksturę w wcześniej zainstalowanym programie. 6.Kiedy mamy otwarty program klikamy: a) "File" b) "save as" c) "24 bit BMP image" d) "Zapisz" 7.Otwieramy jaki kolwiek program graficzny polecam Adobe Photoshop. 8.Po zakończeniu dostosowywania tekstury w programie graficznym zapisujemy go i otwieramy w programie DXTBmp. 9.Mając otwarty program znów klikamy: a) "File" b) "save as" c) "DDS Texture" d) "Zapisz" 10. Tworzymy folder gamedata/textures/wpn/ i umieszczamy tam naszą teksturę a następnie nowo powstały folder "gamedata" przenosimy do folderu z grą.
TADA!!! Trochę się rozpisałem ale moim zdaniem poradnik pierwsza klasa...
Za ten post Stalkier_100 otrzymał następujące punkty reputacji: