[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 07 Sty 2011, 21:01

Ktoś już raportował o takim błędzie. Masz fix z pierwszej strony?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cienias w 07 Sty 2011, 21:03

Tak, mam. Zapomniałem o nim napisać.
Awatar użytkownika
Cienias
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 31 Gru 2010, 21:18
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 17:38
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 25

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 07 Sty 2011, 21:16

A kombinacja save/load działa?
Przy leśniczówce (tam gdzie bazę mają bandyci - koło dźwigów portowych) miałeś jakieś problemy z bugtrapami i wywalaniem do windy?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cienias w 07 Sty 2011, 21:21

Co masz na myśli pisząc "kombinacja save/load"?

Z grą mam ogólne problemy o zmierzchu i o świcie, wtedy ciągle wywala mnie do windy. Po za tym zero problemów (może czasami lekka ścinka na moment, ale to mało ważne).
Awatar użytkownika
Cienias
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 31 Gru 2010, 21:18
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 17:38
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 25

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 07 Sty 2011, 21:23

Zapisać grę przed rozmową z przewodnikiem i jak się wywali rozgrywka to załadować i znów zagadać. Może pomoże?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cienias w 07 Sty 2011, 21:25

Próbowałem wielokrotnie, niestety nic nie dało. Może próbować reinstalacji?
Awatar użytkownika
Cienias
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 31 Gru 2010, 21:18
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 17:38
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 25

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vandelshoff w 07 Sty 2011, 22:36

A o co chodzi z tym zaćmieniem? Będzie jakieś stosowne info przed i kiedy będzie można obserwować? :)
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cienias w 07 Sty 2011, 22:46

Nie jestem pewien, czy to co mnie spotkało było zaćmieniem, ale na to właśnie wygląda. Ok godziny 13 (w grze oczywiście) nagle zrobiło się ciemno jak w środku nocy. Zjawisko trwało jakieś 30 minut (ponownie, czasu w grze), po czym się rozjaśniło. Nie było żadnych komunikatów z tym związanych.
Awatar użytkownika
Cienias
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 31 Gru 2010, 21:18
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 17:38
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 25

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vandelshoff w 08 Sty 2011, 00:09

Rozumiem, to się jeszcze sprawdzi.
Chciałbym się natomiast spytać jaki cel mają plecaki... gdy przepakuję większość rzeczy do plecaka i wezmę go ze sobą one znów są w moim inv i zajmują tyle samo miejsca. Czy ten plecak ma na celu zostawianie towaru gdzieś w terenie? Tak jak są schowki, tyle że w kufrze?
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez cyckovsky w 08 Sty 2011, 00:26

Vandelshoff napisał(a):Chciałbym się natomiast spytać jaki cel mają plecaki... gdy przepakuję większość rzeczy do plecaka i wezmę go ze sobą one znów są w moim inv i zajmują tyle samo miejsca. Czy ten plecak ma na celu zostawianie towaru gdzieś w terenie? Tak jak są schowki, tyle że w kufrze?


Tak, zostawiasz sobie te plecaki gdzieś w terenie i masz takie własne schowki, może to ma i sens, ale jakbyś takich schowków zrobił co najmniej parę w jednej lokalizacji, bo np. zostawisz plecak z towarem w Zatonie a ty sobie śmigasz po Prypeci no i już dochodzi kasa za przewodnika + czas
Image
Awatar użytkownika
cyckovsky
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 02 Sty 2011, 21:13
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 14:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vandelshoff w 08 Sty 2011, 00:41

Okay, dzięki za odpowiedzi :)
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 09 Sty 2011, 04:22

Bug Trap wyskakiwał mi ostatnio z brakiem odgłosów dla bandytów. Rozwiązaniem jest ściągnięcie ukraińskich głosów. Niestety link podany w pierwszym poście nie działa. Poszukałem trochę po necie i o to on:
http://depositfiles.com/ru/files/0qzj6a4gm
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 5 gości