przez jalkavaki w 04 Sty 2011, 16:21
Odpowiedzi, które dał przedmówca, trochę lakoniczne się wydają, więc je uzupełnię:
1. U Żwawego nabywamy ekwipunek, który jest unikatowy, czyli nigdzie indziej go nie dostaniemy. Charakteryzuje się on specjalnymi właściwościami. Co opłaca się wziąć?
Kombinezon - dostajemy kombinezon CS3 (znany z Czystego Nieba) i hełm. Kombinezon na początkową fazę gry jest niemal idealny. Dobrze chroni zarówno przed anomaliami jak i obrażeniami. Dodatkowo jest lekki. Później wiadomo, pojawiają się lepsze pancerze.
Pistolet maszynowy - Przecinak, czyli MP5 na amunicję 0.45. Po zwiększeniu szybkostrzelności nie ma lepszej broni na bliskie dystanse.
Snajperki - tutaj opłaca się tylko Rysia brać. Po maksymalnym zmodyfikowaniu celności nie ma celniejszej broni na dalekie dystanse.
Ze szturmowych karabinów można dostać G36 i FN2000. Może coś jeszcze, ale nie powiem, bo tylko raz czy dwa skorzystałem z tego zamówienia. Podobnie jak pistolet i egzoszkielet.
I jeszcze jedna rzecz. Są trzy karabiny snajperskie: Ryś, Swu2 i Przypływ (taki lepszy AS Val). Który z nich dostaniesz jest rzeczą niewiadomą. Zawsze jednak można niechcianego opylić (z dużą stratą naturalnie) i jeszcze raz zamówić.
2. Freeplay to ogólnie gra po zakończeniu fabuły głównej. wtedy to już swobodnie chasamy po Zonie.
3. Opłaca się. Zwłaszcza, że nie jest to drogie. Jeno moja rada. Przemyśl czego będziesz używał na początku, w środku i na końcu rozgrywki. I tylko te bronie i kombinezony ulepszaj.
4. Noś artefakt który obniża promieniowanie i kilka na odporności od różnych anomalii. Resztę sprzedawaj. Tylko nie sprzedawaj tych dobrych(czyli najdroższych, które daj +6 do jakiejś odporności). Czasem Broda może na nie dawać zamówienie, a gdy je masz to od ręki sprzedajesz za dużą większą kasę niżbyś normalnie dostał.
5. Otrzymasz go za wykonanie misji u Sowy z dostarczeniem naukowcom detektorów.
6. Odpowiedź nie jest taka oczywista. Zależy na jakim etapie jesteś i jaki styl gry preferujesz.
7. Strzelby przydają się na ruchliwe mutanty (szczury, psy, pijawki, snorki). Warto zawsze jakąś mieć, z odpowiednim zapasem loftek (inna amunicja tylko ciąży). Do walki na biskie i średnie dystanse z innymi stalkerami i zombie dobre są karabinki szturmowe. A jak lubisz ściągać wroga z daleka, samemu będąc gdzieś w bezpiecznym miejscu, to snajperka jak znalazł.
Ostatnio edytowany przez
jalkavaki, 07 Sty 2011, 00:34, edytowano w sumie 1 raz
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
-
Za ten post jalkavaki otrzymał następujące punkty reputacji:
- Kapeć29.